Pysykäävahvoina

Loppuunasti

Oletteko tietoisia siitä tosiasiasta että kadotuksessa on tälläkin hetkellä myös uskovia nimellisis uskovia koska ei tosi uskova joudu kadotukseen.

Kun he eivät luopuneet kaikista synneistään joutuivat sinne.
Pitää tehdä täysi parannus.
Jeesuksen avulla niistä voi eroon päästä omilla voimalla ei.

Yksikin vanha nainen ei luopunut katkeruudesta hänelle annettiin monta mahdollisuutta elämän aikana parannuksen tekoon tästä synnistä mutta hän ei luopunut siitä ja yksi mies ajatteli olen normaali enkä mikään murhaaja niin minun ei tarvitse tehdä parannusta. Jumala ei erottele syntejä vaan pitää niitä samanarvoisina.
Olipa synti mikä tahansa siitä pitää tehdä parannus.

Mikään asia maailmassa ei ole sen arvoista että kannattaisi hukata sielu kadotukseen.
Se on hirveä paikka pelkkää tuskaa ikuisesti.
Sieltä ei pääse koskaan pois siellä on paljon hirveitä asioita joita joutuu kokemaan jatkuvasti loputtomasti.
Jeesus on ainut joka meidät voi siitä pelastaa.

7

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppuunasti

      Muutamia asioita siitä minkälainen paikka helvetti todellisuudessa on.
      Keho joka siellä on niin se on mädäntynyt. Madot syövät mädäntynyttä ruumista jokaisen haukkauksen ihminen tuntee.
      Polttava piinaava tuli demonit.
      Yksinäisyys pelko masentuneisuus hirveä haju ahdistus tuska nälkä jano.
      Kaikki mitä siellä joutuu kokemaan niin ne tunnetaan siellä moninkertaisena aistit ovat myös helvetissä. Lepoa ei koskaan sinne joutuvat se on heidän ikuisuus paikkansa eikä se koskaan pääty.
      Tahdotko sinä sellaiseen paikkaan?
      Minä en ainakaan.











      Taivas taasen on ihan erilainen.
      Siellä ikuisesti Jeesuksen luona hyvässä olossa turvassa. Ei tuskaa surua pelkoa hyvyyttä vain. Iloisia ja onnellisia asioita. Sinne minäkin tahdon. Kiitos Jeesus.

    • kuolleittenpuolesta

      Myös kuolleitten puolesta voi rukoilla.

      • Loppuunasti

        Kyllä se on hyödytöntä.
        Heidän mahdollisuutensa on mennyt.


      • Loppuunasti

        Eipä Jeesus pelastanut, koska on laska hölmö sika


    • kuolleittenpuolesta
      • Loppuunasti

        Joka kuoleman jälkeen kadotukseen joutuu sellaisen takia on hyödytöntä rukoilla.
        Se on totuus.


    • jahöpöhöpö

      Ja höpö höpö.
      Sinä kun et tiedä totuutta.
      Ei oo muut viisaammatkaan tienneet, joten enpä usko että just sinä tietäisit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7151
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      73
      4183
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2512
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1669
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1647
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      339
      1389
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1202
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1057
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe