Pysykäävahvoina

Loppuunasti

Oletteko tietoisia siitä tosiasiasta että kadotuksessa on tälläkin hetkellä myös uskovia nimellisis uskovia koska ei tosi uskova joudu kadotukseen.

Kun he eivät luopuneet kaikista synneistään joutuivat sinne.
Pitää tehdä täysi parannus.
Jeesuksen avulla niistä voi eroon päästä omilla voimalla ei.

Yksikin vanha nainen ei luopunut katkeruudesta hänelle annettiin monta mahdollisuutta elämän aikana parannuksen tekoon tästä synnistä mutta hän ei luopunut siitä ja yksi mies ajatteli olen normaali enkä mikään murhaaja niin minun ei tarvitse tehdä parannusta. Jumala ei erottele syntejä vaan pitää niitä samanarvoisina.
Olipa synti mikä tahansa siitä pitää tehdä parannus.

Mikään asia maailmassa ei ole sen arvoista että kannattaisi hukata sielu kadotukseen.
Se on hirveä paikka pelkkää tuskaa ikuisesti.
Sieltä ei pääse koskaan pois siellä on paljon hirveitä asioita joita joutuu kokemaan jatkuvasti loputtomasti.
Jeesus on ainut joka meidät voi siitä pelastaa.

7

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppuunasti

Muutamia asioita siitä minkälainen paikka helvetti todellisuudessa on.
      Keho joka siellä on niin se on mädäntynyt. Madot syövät mädäntynyttä ruumista jokaisen haukkauksen ihminen tuntee.
      Polttava piinaava tuli demonit.
      Yksinäisyys pelko masentuneisuus hirveä haju ahdistus tuska nälkä jano.
      Kaikki mitä siellä joutuu kokemaan niin ne tunnetaan siellä moninkertaisena aistit ovat myös helvetissä. Lepoa ei koskaan sinne joutuvat se on heidän ikuisuus paikkansa eikä se koskaan pääty.
      Tahdotko sinä sellaiseen paikkaan?
      Minä en ainakaan.

Taivas taasen on ihan erilainen.
      Siellä ikuisesti Jeesuksen luona hyvässä olossa turvassa. Ei tuskaa surua pelkoa hyvyyttä vain. Iloisia ja onnellisia asioita. Sinne minäkin tahdon. Kiitos Jeesus.

• kuolleittenpuolesta

Myös kuolleitten puolesta voi rukoilla.

• Loppuunasti

Kyllä se on hyödytöntä.
        Heidän mahdollisuutensa on mennyt.

• Loppuunasti

Eipä Jeesus pelastanut, koska on laska hölmö sika

• kuolleittenpuolesta
      • Loppuunasti

Joka kuoleman jälkeen kadotukseen joutuu sellaisen takia on hyödytöntä rukoilla.
        Se on totuus.

• jahöpöhöpö

Ja höpö höpö.
      Sinä kun et tiedä totuutta.
      Ei oo muut viisaammatkaan tienneet, joten enpä usko että just sinä tietäisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      160
      8386
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      444
      7494
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3580
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3009
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      52
      2654
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2026
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      38
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe