huumeiden käyttö Orivedellä

tiilerinpainajainen

mihinkäpäs onkaan täältä kadonnut ketju jossa varoteltiin huumeiden leviämisestä orivedellekin. Taitaapi olla joillekin diilereille ja niitten kavereille liian kuuma puheenaihe ja piti sekin ketju poistaa että kauppa kannattaisi paremmin

7

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ItkeäJaNauraa

      Keitäs nämä "tiilerit" sitten ovat, jotka niitä vahvoja huumeita tänne raahaavat kasapäin ja tyrkyttävät niitä tuolla avoimesti ja väkipakolla jokaiselle vastaantulijalle?? Minun silmiin "tiilerit" ja "huumeiden käyttäjät" tai ken kutsukoon miksi kutsuu, on pieni vähemmistö, joka pysyttelee hyvin tiiviisti piilossa omissa pienissä piireissään. Ilmeisistä syistä tietenkin ja tosiaan yhtään tätä "elämäntapaa" ylistämättä ...
      Haittaa tai uhkaa heistä harvoin kuitenkaan suoraan kenellekään on.
      Tästä johtuen motiivit tällaistenkaan keskustelujen ylläpitämiseen ovat mielestäni kyseenalaiset ja mahdollisesti henkilökohtaiset. Onko joku "tiileri" tehnyt sinulle jotain ?
      Onko Orivedellä todella suuri ongelma huumeiden tai "huumeiden" kanssa ? Niin, että se on uhka jokaisen tai monen Orivesiläisen perheelle ja lapsille ? Onko Oriveden keskustassa riski tulla vahingossa ostaneeksi piriä ? Kuinka moni älykäs tai edes älyllinen nuori ottaisi tuntemattomalta sen piikin kouraan tarjottaessa kotibileissä, jos voisi edes sanoa, että ne ruisku- tai jauhokauppiaat kiertelevät niitä bileitä, joissa ehkä sinunkin lapsesi kiskoo sitä kaapistasi pöllittyä Jack Danielssia ? Kenen myynnit siinä laskee jos joku kirjoittelee vihaisena nettiin "narkkarien pitäs tappaa ittensä" -tasoista läppää ? Ei ne myyjät näitä lue, eikä lue niiden ostajatkaan.
      Ja palatakseni aiheeseen, missä mainitsin sanan "huumeiden"... Toivon ettet puhu kannabiksesta kun käytät sanaa "huume".

    • P.....mies

      Oriveellä asiat on hyvin kun "Rutve" kertoo Häkän kuulumiset.

    • Huumeonyhtäkuinkannabis

      Kappasvaan... itse ylläpito osasi vastata niihin asioihin jotka oli aiemmin poistettu!Vastasi poistettuihin juttuihin. On jääny jotain mieleen kummittelemaan...Osui ja upposi. Kuka on heikoin lenkki? Kuka pistetään vankilaan? Kenelle diilerille ammutaan kuula kalloon?
      Varsin kyseenalaista motiivia on huumeidenmyyjien toiminnan kunniallistaminen.
      Kas kummaa, niin piriähän ei pistetä ruiskusta ja ja kun puhutaan kannabiksesta, niin sehän on oikeasti portti kovempiin huumeisiin!
      Muistakaa vanhemmat tarkkailla nuorten touhuja, koska viinan juonti ei ole enää muodissa. Ne käyttää kannabista!
      Ja kaikki diilerit pitäis viedä suoraan sorakuopalle ja ampua kuula kalloon.
      Itse narkkarit tarvii apua... Jota ne sitten oikeesti ei saa!

      • EnääVainNauraa

        Sä oot enemmän kujalla kun mä luulin tai huono trolli. :D
        Vain pari asiaa haluan korjata, muuten saat jäädä pääsi kanssa epätietoosi.
        Kukaan ei sanonut, että piriä käytetään ruiskusta, eikä kukaan "kunniallistanut" "tiilereitä". Ei tarvita myöskään "itse ylläpitoa" kyseenalaistamaan lapsellisen logiikkasi, puhumattakaan siitä, mitä muuta viestisi sinusta kertoo. Itke.
        Sinäkään et tarvitsisi muuta kuin tietoa, että mielipiteesi muuttuisi. Onhan se tietenkin vaikea nöyrtyä ensin, jos virtsa on noussut päässä reunuksille asti.


      • Viina420

        Viina on muuten muodissa nuorilla edelleen, varmasti useampi juo kuin polttaa.


    • EiKukkahattu

      Hmm. Tunnen miehen, joka sekakäytön tuloksena puukotti satunnaisen vastaantulijan kadulla.
      Tunnen useamman keski-ikäisen kannabiksenkäyttäjän, joilla kaikilla on ollut yksi tai useampi kannabispsykoosi. Näistä kukaan ei asu Orivedellä, mutta tapaukset ovat vertailukelpoisia. Orivedellä asuminen ei ymmärtääkseni suojaa huumeidenkäyttäjää psykoosilta tai arvaamattomalta, vaaralliselta käyttäytymiseltä.

      Kansakuntamme käyttää liikaa päihteitä. Salliva asenne ei tuota liberaalia, sivistyneen "mannermaista viihdekäyttöä", vaan surua, henkilökohtaisia tragedioita sekä kasvavia vankila- ja sotekustannuksia. Kannabiksen vaikutuksia vähättelevältä yksilöltä puuttuu tieto ja päättelykyky.

      • NauraaEnemmän

        Myös Eikukkahattu voi etsiä faktoja tukemaan myös toista kantaa ja vertailla näitä. Tässä vaiheessa huomioi myös lähteet. Historiantuntemustakaan ei monella näytä olevan. Jokainenhan tosiaan löytää faktat etsiessään. Mutta eihän niitä tarvita jos on jo mielipide !
        Jos keskustelijoiden sivistyksen taso alkaa näyttää tältä, on sivistys etsittävä muualta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      945
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe