Moikka! Ollaan järjestämässä pikkujouluja, joille tulee n.12 14v teiniä. Tarvittais kipeesti ohjelmaideoita! Tosiaan valmiiksi mietitty että mennään ainakin totee (totuutta ja tehtävää) mutta mitä muuta?
Ohjelmaodeoita teinejen pikkujouluille?
1
252
Vastaukset
- Minat
1. Pullonpyöritykset,vaihtoehdoiksi voi lisätä myös vaate pois tai shotti(joku ällö alkoholiton jonka muut pelaajat tekevät
2. Never have I ever
3. Discoo eli bile valaistus,tanssilattia sekä alkoholittomia drinksuja/boolia
4. Nyyttärityyliin herkkuja/naposteltavaa
5. Levyraati
6. Musavisaa eli arvaillaan biisejä ja voittaja saa jonku pikku yllärin
7. Kaupunki tai muuta suunnistusta vihjeiden avulla
8. Mustalaisen päiväkirja
9. Haaste ilta. Erilaisia haasteita siis suoritettavaksi. Vaikka niitä,mitä löytyy tubesta.
10. Mysteeri/arvoitus ilta. Mielikuvitus on rajana,voi vaikka olla escape roomin tyylinenkin ja netistä löytyy hyviä sanallisia arvoituksia.
11. Suklaamaistelu tai miksei vaikka juustokin. Rankatkaa paremmuusjärjestykseen.
12. Leipokaa pipareita taikka joulutorttuja
13. Twister
Pikkasen vaikeaa ehdotella,kun ei tiedä millaisia nuoria kyseessä. Jotkuthan ovat jo todella rivoja tuossa iässä eli ryypätään yms. Olen kuitenkin ehdotuksissani olettanut,etteivät noin nuoret vielä alkoholipitoisia juomia nautiskele :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959