Black Bird

Jdkfkf

Tapasin Itiksen Bläkkärissä sunnuntaipäivänä 30.10.2016 erään ambulanssikuskinaisen. (seur. aamuna satoi ensilumi)

Oli vähän yksinäisen ja hiukka surullisenki olonen. Menin jutteleen ja oltiin siinä useempi tunti, tuli kai parempi mieli, puhuttiin mukavista ja vähä pelottavistaki asioista. Mulla oli tosi hyvä ja lämmin olo tän ihmisen seurassa. Vähän niinku oltais tunnettu toisemme aina.

Sillä oli kotona ongelmia ja aattelin, et ehkä vaan kaipas hetkeks unohdusta niistä. Sanoi et elämä on paskaa. Halusin kai jotenki varovaisesti näyttää tai saada sen ymmärtään, ettei se ihan niin oo. Kysyin, jos lähtis sienestään... kerään suppareita mun kaa. Sano et lähtis samantien, jos ei ois naimisissa. (aattelin et eikö voi olla ystäviä?) Juteltiin sit kaikenlaista ja jossain vaiheessa tuli sellanen hetken hiljaisuus. Katselin sitä, se näpräs vähän hermostuneesti kynsiään ja sano että haluisin varmaan pelastaa sen.

Yritin aatella järjellä ja vastasin etten voi sua pelastaa - enhän ees tuntenu koko ihmistä -, vaikka tunteet sano ihan muuta. Koko juttu tuli kans niin puun takaa, et ehkä pelästyin.

Oon kelaillu tätä niin tuhat kertaa mielessäni. Ois pitäny vaatia selittämään, et mitä tarkoittaa. Oisin mä auttanu ja ehkä jotain sanoinki, mut en tiedä ymmärsikö.

Se lähti sit ulos aika kiireellä ja ehkä hiukka liikutuksen vallassa. Lähdin perään - oli jo pimeää. Halattiin ja hyvästeltiin. Se sanoi mulle, etten sais ikinä muuttua ja halas uudestaan - en ikinä unohda sitä hätääntynyttä katsetta. Lähdettiin kumpikin tahoillemme. Kai siinä hetkessä olin vaan onnellinen et tapasin sen, enkä osannu murehtia mitään. (olinko vaan niin vitun tyhmä, etten ymmärtäny?)

Vähitellen sit tajusin että oon rakastunu. Se hetki ku tavattiin on palanu mun mieleen niin, et vois ihan hyvin olla eilinen. Muistan sen kasvot, äänen ja kaiken mitä se mulle kertoi. En tienny et näin voi ees käydä.

Oon etsiny ko. Ihmistä (en ees tiedä nimeä) nyt vuoden ajan kertoakseni mitä tunnen ja tietääkseni, ettei sillä oo hätää. Kai tahdoin kertoa, että oisin halunnu auttaa ja olla tukena, jos tarvii ja jos kaikki on hyvin, parempi niin. En mä haluu rikkoa mitään, tahdon vaan et sillä on hyvä olla... sitähän tää tunne ennenkaikkea on. Toivon et se pelastamisjuttu oli vaan toteamus, eikä mikään avunpyyntö. Etsin ja kyselin vähä kaikkialta, mutten löytäny.

Mun täyty laittaa tää juttu tänne bittiavaruuteen, - jos se vaikka sattumalta löytäis tai joku vaan joka tuntee - ettei tää kaikki vaan katois ilman jälkiä. En voi ikuisesti etsiä ja tuntuu et rikon itseni, jos vielä jatkan. Aattelin, et ehkä tää myös helpottaa mua päästään irti, vaikka en voikaan unohtaa.

On tää silti tosi vaikeeta. Kai tunnen syyllisyyttä siitä, etten auttanu, jos ees apua tarvitsi ja pelkään et sille ois sattunu jotain.

Anteeks vielä jos aiheutin harmia. Tai jos oot tienny että etsin, mut et oo vaan halunnu tulla löydetyksi. Tahdon vaan hyvää, enkä ikinä häiritsisi, jos tietäisin.

<3:lla Lauri

6

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huåh

Voi vittu näitä surkeita satuja.

• laappo

Harvinaisen totta on ja mulle tärkeä asia.

Kaikkea mukavaa sulle myös.

Ps. En tiedä kuka tän tänne postas (kiitos).

• Anonyymi

Tämä oli mukaansa tempaava. 😊

• Anonyymi

Minkä ikäinen tämä Lauri on? :)

• Anonyymi

Eiks tää bläkkäri aina ollut tapaamispaikka seksisuhteille?

• Anonyymi

UKM käy siellä tapaamassa toisiaan. Jopa naisten wessassa köyrimismiesaktia kuunnellut.

T. Nainen

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe