Eräs pappa on kovasti huolissaan Suomen ilmatilasta! Onko meillä ihan omaa ilmatilaakin jossa ei voisi edes käväistä? No onhan sitä, mutta kun käväisy siellä jää täysin ilman merkitystä. Suomihan ei voi niille käväisyille yhtään mitään.
Vaikka venäläiset koneet lentäisivät Suomen ilmatilassa tahallaan ja päivittäin, niin Suomi ei uskaltaisi tehdä yhtään mitään muuta kuin valitella ja itkeä.
Näin se vain on natohiirulaiset, että Venäjän pelko on elinehto Suomelle. Ollaan nöyriä, tehdään kauppaa, mutta myös pelätään, niin saamme olla 100% varmasti rauhassa. Usan ja Naton kelkkaan meneminen lopullisesti olisi vaarallista leikkiä itsenäisyytemme kannalta.
Näin se vain on, sillä pieni maa isoksi muutu leikkimällä suurta ja hankkimalla aseita, joista ei ole loppupelissä mitään hyötyä.
Maailman toiseksi suurin asemahti ja maailman suurin valtio on naapurissamme ja myös pysyy. Siihen on Suomen sopeuduttava, vaikka natohiiret vikisevätkin.
Suomen ilmatilasta!
1
59
Vastaukset
- åådinit
Just niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217