Kepulismia,kepulismia

5634

sanon minä.Oleellista ei ole se ketkä ovat jäävänneet itsensä vaan se jotka tekivät kuntalain vastaisen päätöksen.Oleellista on se toimiiko esittelijä kuntalain mukaisesti esitellessään asian hallitukselle.On päivänselvää,että Pyhäjärven kaupunki on asianosainen asiassa,sillä kaupungille aiheutui n,1milj,e vahinko.Esittelijän olisi pitänyt esittää ,etä on tapahtunut todennäköisesti virkarikos joten on tehtävä rikosilmoitus ja sitävarten on kaupungin tehtävä päätös asianajajan palkkaamisesta.Asianajajan tulisi tehdä myös korvauskanne mahdollisia rikostekijöitä vastaan,Katsonkin,että sekä esittelijä että päätöksen tehneet hallituksen jäsenet ovat syyllistyneet virkarikokseen.Lopuksi totean Antti Savelalle ja Arja Kankaalle;sen lauluja laulat jonka leipää syöt!Kaikille tasapuolisesti toivotan paljon lunta ja pakkasia.Tämänasian käsittely osaltani päättyy tähän.Jään eläkkeelle. Raimo Parkkinen Hiidenkylä.

53

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupla.eläke

      Luppaat vaan! Eläkkeellähän sä oot ollu jo vuosia!!! Vai meinaatko jäädä eläkkeelle erikseen tuosta kaupungin asioiden sotkemisesta?

    • tahvontouhut

      Hyvä ja oikea kannanotto aloittajalla.

      • eipäkiinosta

        En usko, että hyvä kannanotto. Viitaten kommenttien vähäisyyteen.


    • Keppaheikki

      Mistä voi hakea korvauksia?

      • yritäedes

        Voit hakea eduskunnasta.


    • helmi-maaliskuu

      Hienoa, Raimo.
      Olipa kirjoituksesi asiaa täynnä. Pidän tyylistäsi kertoa asiat suoraan niin että tällainen tavallinen kuntalainenkin ymmärtää missä mennään ja mitä on tapahtunut. Olet kyllä todellinen "tietopankki" asioiden selvittelyiden suhteen. Onnea vaan eläkkeelle jäämisen suhteen mutta monestihan eläkeellä jää aikaa toimia monessa mukana ollen. Sinua ja työtäsi kunnallisten asioiden hoidon selvittämisessä tarvitaan jatkossakin joten toivotan jaksamista ja tämänkin asian ratkaisua jään odottelemaan.

      • Kuusenmäkinen

        Ei saatana!


    • vuohtomäkinenville

      Kun lukee Selänne-lehden artikkelin "salaisita" pöytäkirjapykälistä ja kun lukee Raimo Parkkisen aloituksen tällä palstalla niin ei voi kuin yhtyä Raimo Parkkisen mielipiteeseen. Virkamies ja kaupunginhallitus jäsenineen eivät ole yhteisten asioiden hoitajana kiinnostuneita siitä rikoksesta, jonka hinta on 1 miljoona euroa. RP:n selostus on oikea.

      • vahinkoa.aiheuttaneet

        vatuuseen , täällä suojellaan kaikkea rötöstelyä ja kaupungivarojen haaskausta.
        Olen samaa mieltä kuin "vuohtomäkinenville"


    • neulataasjumissa

      89765 21.10.2017 17:59 Raimo Parkkinen
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15043427/riittaako--lex-kittila

      5634 16.11.2017 15:36 Raimo Parkkinen.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15074123/pyhajarven-kaupunki

      5634 18.11.2017 8:46 Raimo Parkkinen Hiidenkylä.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15076128/kepulismiakepulismia

      Tämä on jo neljäs avaus samalta kirjoittajalta samasta aiheesta. Yksi sensuroitu se missä sama ihminen kertoi kuinka toimittaja oli haukkunut pystyyn kun ao vuoti jutun someen ennen lehden ilmestymistä.

      • Pakkomielteiset.proot

        Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä. Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.

        Harhaluuloisuushäiriöt voivat aiheuttaa monenlaisia ongelmia henkilön suhteissa puolisoonsa, ystäviinsä, työtovereihinsa. Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla, joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys.


      • aivottomat.seuraajat
        Pakkomielteiset.proot kirjoitti:

        Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä. Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.

        Harhaluuloisuushäiriöt voivat aiheuttaa monenlaisia ongelmia henkilön suhteissa puolisoonsa, ystäviinsä, työtovereihinsa. Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla, joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys.

        kuulunet niihin pakkomielteisiin, jonka korvien välissä ei ole mitään.
        Ilmankos joukko käy johtajansa käsipuolessa käräjille, sitähän se tietää kun
        on on "sammoo mieltä ku xxxxx ". ja kuvitellaan että "muuta mahdollisuutta ei ole".
        Mahdollisuuksia kyllä on toimia rehellisesti kuntalaisten puolesta.
        Ei olisi tarvis lakkauttaa kouluja, vaan sitähän sinä et ymmärrä. Kaupungin rahat on ulkoistettu,
        maineenpuhdistus on tullut kuntalaisille/veronmaksajille kalliiksi.
        Jokainen asioita seuraava tietää ja näkee, mitä kaupungissa tapahtuu
        ilman "harhaluuloisuutta"


      • luetunymm.vaikeus
        aivottomat.seuraajat kirjoitti:

        kuulunet niihin pakkomielteisiin, jonka korvien välissä ei ole mitään.
        Ilmankos joukko käy johtajansa käsipuolessa käräjille, sitähän se tietää kun
        on on "sammoo mieltä ku xxxxx ". ja kuvitellaan että "muuta mahdollisuutta ei ole".
        Mahdollisuuksia kyllä on toimia rehellisesti kuntalaisten puolesta.
        Ei olisi tarvis lakkauttaa kouluja, vaan sitähän sinä et ymmärrä. Kaupungin rahat on ulkoistettu,
        maineenpuhdistus on tullut kuntalaisille/veronmaksajille kalliiksi.
        Jokainen asioita seuraava tietää ja näkee, mitä kaupungissa tapahtuu
        ilman "harhaluuloisuutta"

        "eitytötnäin 21.10.2017 19:33
        "vt kaupunginjohtajan päätösehdotus vaastauksena saatuun lausuntopyyntöön kuultavalle asiassa R.17/4 Pyhäjärven kaupunki lausuu Ylivieska- Raahe käräjäoikeudelle seuraavaa: Pyhäjärven kaupunki viittaa vastauksessaan 10/4-2017 pykälä 24 (S), jonnka mukaan Pyhäjärvi ei ole asianomistaja asiaan 5770/R/47182/14 liittyen. Kyseinen asiakokonaisuus liittyy lausuntapyynnön asiaan R.17/4. Pyhäjärven kaupungilla ei ole tarvetta lausua asiaan R17/4. Pyhäjärven kaupunki ei ole asianomistaja asiassa, eikä korvausvaatimuksia kohdistu Pyhäjärven kaupungille."

        "Kaupungilla on asianomistaja Tita Rinnevaaran kanssa 6/11-15 allekirjoitetut sovintosopimukset joihin kaupunki on sitoutunut ja joiden velvollisuudet kaupunki on täyttänyt ja tulee täyttämään jatkossakin. Päätös: KH hyväksyi vt. Kaupunginjohtajan esityksen"

        Pari poimintaa avauksesta missä kerrotaan mm. syy sille, miksi pyhäjärven kaupunki (hallitus) ei ota kantaa lausuntapyyntöön perusteineen. Vastaus avauksen väittämille/syytöksille tuli siis jo avauksessa itsessään miten meni niinku omasta mielestä?
        Viittauksella edelliseen mikä ihme siinä on että tänne linkitetään jatkuvasti samojen toimesta milloin pöytäkirjoja, lakipykäliä, lehtijuttuja tms. tällä kertaa salaiseksi julistettu asiakirja ilman että niiden linkittäjät ymmärtäisivät mitä asiakirjoissa tms. lukee joita tänne toistuvasti linkittävät? Mikä luetun ymmärtämisessä on niin ylivoimaisen vaikeaa suomi 24 proolaisille? "
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15043427/riittaako--lex-kittila

        "neulataasjumissa 19.11.2017 17:51 Tämä on jo neljäs avaus samalta kirjoittajalta samasta aiheesta."

        "Pakkomielteiset.proot 19.11.2017 18:03 Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä."

        - Pakkomielle viittauksella tarkoitettiin saman aiheen toistoja harhoineen mistä esimerkkinä poiminta ensimmäisestä avauksesta missä sen kirjoittaja itse kirjasi vastaukset esittämiinsä väitteisiin avauksessaan jatkaen toistoja uusien avauksien muodossa vaikka tuli itse kumonneeksi väittämänsä ensimmäisen avauksen yhteydessä.

        "Tämänasian käsittely osaltani päättyy tähän."

        - Ihan suotavaa koska kuten edellä todetaan kyseessä on jo neljäs avaus samasta aiheesta ilman että niiden kirjoittaja ymmärtää mistä kirjoittaa esimerkkinä syytökset virkarikoksista seurauksena siitä, ettei avaaja ymmärrä kunnan esittämiä perusteita "Pyhäjärven kaupungilla ei ole tarvetta lausua asiaan R17/4. Pyhäjärven kaupunki ei ole asianomistaja asiassa, eikä korvausvaatimuksia kohdistu Pyhäjärven kaupungille." "Kaupungilla on asianomistaja Tita Rinnevaaran kanssa 6/11-15 allekirjoitetut sovintosopimukset joihin kaupunki on sitoutunut ja joiden velvollisuudet kaupunki on täyttänyt ja tulee täyttämään jatkossakin."


    • sevaanonsillälailla

      Ajatelkaa hyvät ihmiset jos (rikoksen??) tehneet hallituksen jäsenet eivät joudu korvaamaan kaupungille 1milj.e vahinkoa Mikä esimerkki siitä tuleekaan tuleville päättäjille.Ja kun vahinko on tehty tietoisesti,sekin vielä!!

    • adressiajatus

      Jos xx, xx, ja xx eläisivät vielä joukossamme,niin kuntalaisten nimiä olisi satoja listoissa, joilla vaadittaisiin syytteessä olevat sivuun, ja vahingot korvattavaksi veronmaksajille eli takaisin meidän kaupungin kassaan.
      Mutta kun parhaimmat poistui, rohkeimmat vietiin ja jäljelle jäi meitä jänishousuja ja oman etunsa puolustajat..
      Semmonen vetämätön jänishousu se on minäkin, en jaksa lähteä kaduille keräämään nimiä, mutta kyllä nimeni krjoittaisin ja selvennöksen alle osoitteineen, jos hanke PYHÄJÄRVI POIS PAKKOHOIDOSTA*..olen mukana.



      * pois samojen klaanien ja johtoporsaiden kaukalosta

    • Himon.vallassa

      Ovatko proot syyllisä, kun esittelevät peräpeiliään Karjulle.

    • karjunperäpeili

      sk. lainaus sieltä.

      "RIKOS- ja prosessioikeuden emeritusprofessori Pekka Viljanen ja Helsingin yliopiston hallinto-oikeuden professori Olli Mäenpää sanoivat 20. lokakuuta Suomen Kuvalehden haastattelussa, että näin vakavien syytteiden nostamisen jälkeen pidättämispäätös on jo virkavelvollisuus, jonka rikkomisesta voi olla seuraamuksia."

      Saas nähdä pyhäjärven tarinan loppunäytelmän. Edelleenkin syytetyt istuvat
      palleillaan, evänkään värähtämättä.

      • hyi.helvetto

        Proolaiset siis istuvat Karjun palleilla.


      • onnetontapaus
        hyi.helvetto kirjoitti:

        Proolaiset siis istuvat Karjun palleilla.

        sääli ihmistä, jonka ainoa tuotos on karju ja karjunpallit.


      • vääristelemättä.juttua

        Nuo kommentit liittyivät nimenomaan Kittilän tilanteeseen! Samat herrat vakuuttivat samassa jutussa että Kittilän tapaus on AINUTLAATUINEN Suomessa! Se on ainutlaatuinen kaikilla mittareilla!


      • eivääristelyä

      • mitenmeillä

    • sukulais.kanta

      Etkö sinä älyä lopettaa karjumistasi? Kuvitteletko, raukka, että saastasi jakamisella on syytteeseen asetettujen kannalta jotain heidän hyväkseen luettavia lieventäviä todisteita?

      Puhu asiasta ja niiden poliittisten ryhmien edustajista, varsinkin kun karjua tarjoat. mm. Keskustan ykköstykki on varmaan suu maireana, kun häntä karjuun vertaat?
      Vai oletko se sinä itse>?

    • williwaara

      Joko kaupunginhallitus on ryhtynyt toimenpiteisiin korvausvelvollisten selvittämiseksi, mistä aiheutui se "mystinen miljoona", ja kenen toimesta. Laillisesti? vai laittomasti? syntyneenä.

    • pelimerkit

      Konstit on monet, sanoi Oskari ja taas pyörtyi.

    • rannankylästä

      Vähän kismittää se papereiden peukalointi jälestäpäin.

    • karjuNiskassa

      Olkaa huoleti, Kyllä sikamies järjestää asiat.

    • matomäki

      Kukahan Hiidenkylän "leimasimen" eläkkeen on maksanut ei ainakaan hän itse.

    • hoplaajohantuo

      Ymmärtäkää
      - Pyhäjärven kaupunki on asianosainen. Kaupungille aiheutettu 1 milj. euron "ylimääräinen" vahinko.
      Esittelijän olisi pitänyt esittää, että on tapahtunut todennäköisesti virkarikos, joten on tehävä rikosilmoitus ja kaupungin palkattava asianajaja.

      -Korvauskanne on tehtävä, veron maksajien varoja on käytetty väärin...

    • vainmilmjoonaeuroa

      Aloittaja katsoo, että asianajajan tulisi tulisi tehdä korvauskanne mahdollisten rikoksentekijöitä vastaan. Hän katsoo, että esittelijä ja päätöksen tehneet hallituksen jäsenet ovat syyllistyneet virkarikokseen. Oliko se 2.10.2017???
      Mitä mieltä olet?

      • PröötPrööt

        Syyllistyykö aloittaja rikokseen Karjun kanssa? Onka nauttiminen rikos?


      • karjustaan
        PröötPrööt kirjoitti:

        Syyllistyykö aloittaja rikokseen Karjun kanssa? Onka nauttiminen rikos?

        Tule sinä karju esiin, sinä joka vitsinä yrittelet tölviä jokaista liikkuvaa.
        Lähinnä itkunsekaisesti toistuvaa ja ilmeetöntä osallistumista.
        Hakeudu hyvänen aika vieroitushoitoon, ihan itsesi takia.


    • farizeus

      Niin, kaupunginhallitus 2.10.2017 juoksutettiin tarkoitushakuisesti samaan hetteikköön, missä kompuroivat kauden 2013-2016 hallitukset ja valtuusto.
      Kas kokemus näkyy parhaimmillaan tässä, että vaalikauden alussa nakitetaan "viattomat" valtuutetut nyt hallituksen jäsenet, samaan pohjattomaan kierteeseen ja siinä he räpiköivät pitäen päätään pinnalla.

      Ovat myyneet itsensä muiden tuhojen suojamuuriksi täysin tietoisesti, ehkä? En tiedä.

      Edelleen, olen huomannut että kuvitellessaan puhuvansa kuivista faktoista moni tulee paljastaneeksi kaikenlaista mielenkiintoista luonteestaan, arvoistaan ja ylipäätään omasta maailmastaan. Esimerkiksi, koska useimmilla ihmisillä on vahva taipumus uskoa siihen että he ovat hyviä ja kunnollisia ihmisiä, he helposti vähättelevät juuri niiden paheiden merkitystä joihin itse ovat taipuvaisia. ”Kaikkihan niin tekevät” sanoo valehtelija tai pienen veropetoksen tekijä.

      Mutta kun eivät tee, muualla kuin valehtelijan ikiomassa maailmassa. Moraalisiin intuitioihin ei ole luottamista. Olen oppinut että jos sanon ettei jokin ole vakava pahe, minulla on parasta olla käsillä hyvä perustelu arvostelmalleni.

      Muuten saattaa olla että olen vain iskenyt filosofisen lapioni johonkin itselleni läheiseen paheeseen. Järkevyydelläni on rajat, ja silloin kun tutkimusretki suuntautuu niiden yli, on katsottava eteensä erityisen huolellisesti.

      • Reidet.levällään

        Missä on valittajan moraali? Karjun läävässä?


      • valitettavasti

        Kävi viisaskin vipuun ns. "salaisessa päätöksessä", joka Selänteestä oli luettavissa.
        Ei täällä pysy puhtoisena kukaan, kun on tällaiset edeskäyvät ja johtajat.


    • Me.tuu.nollaan

      Eduskunnassa käydään aikas selkeää keskustelua seksuaalisesta häirinnästä.
      Viraston henkilöstössä on sexistä sanallista ja likimenemisen häirintää, on ollut ja on nytkin, en väitä, oletan.
      Koulujen sisäänpäin lämpiävässä työyhteisössä tapahtuu samaa.
      Työpaikka on liian tärkeä, jos sen takia suostuu esimiesasemassa olevan kourittavaksi.
      Nollatoleranssi myös täällä tuppukylässä. hyvät keskustan, vasemmiston, demarien, rkp, kristillisten ja kansanliikkeen edustajat!

      Tämä karjusta kirjoittava syyllistyy jokaisessa viestissään seksuaaliseen häirintään!

    • Asioitaseuraileva

      Tämän illan Yle 1:n A-studio klo 2100 alkaen kannattaa katsoa. Kovin ajankohtaista ja varmaankin painavaa asiaa,

    • itkenkoskaenoleilkeä

      Huomasin, että Pyhäjärvi otettiin esille.
      Siis: Kuka maksaa ylimääräiset 1miljoonan euron kuluerät Pyhäjärven kaupunkilaisten veronmaksajien varoista Ajojahdista kaupunginjohtajan ulosajosta.. Voitaisiinko ehkä pitää pystyssä Ruotasen ala-astetta viisi (5 ) vuotta tai voitaisiinko nurmettaa pesäpallokenttää jäähalliin kupeeseen vai voitaisiinko rakentaa ns. skeittiparkki, joka hävitettiin keskuskoulun parkkipaikan tilalta. Ja miten on keskuskoulun pihan suunnitelma.? Oliko ihan oikein käyttää veronmaksajien varoja lähes miljoonaeuroa vain ja ainoastaan sen vuoksi, että koululaisten tuntien vapaa-aikaan tarvitaan tämä 15 minuutin aika tähän miljoonaeuron toimeksi. Otapa ja selvitä, missä mennään.
      Tuleva 150 000 euron pesäpalloalue vaatii sen 150 000 euroa tai enemmän. Tuleva tenniskentä vaatii 75 000 euron kaupungin veronmaksajien varoja ja tuleva skeittipaikka (mihin?) tarvitsee saman 75 000 euroa. muute Mihin menet Pyhäjärvi"!!??

      • Lähes.jokainen

        Mikäli luottamusmiesten kuuluisi maksaa kunnan kuluja niin Pyhäjärviset ovat lähes poikkeuksetta sitä mieltä että maksajat löytyy sieltä eroilmoituksen mulkkausporukasta, siitä järjettömästä!


      • paska.väkeä

        Maksajiksi ne jotka muuttivat eroilmoituksen virkavapaudeksi. He ovat näytelmän konnia.


      • NäytelmäJatkuu
        paska.väkeä kirjoitti:

        Maksajiksi ne jotka muuttivat eroilmoituksen virkavapaudeksi. He ovat näytelmän konnia.

        Kittilää toistuvasti esille nostetaan asiayhteydessä missä pyhäjärviset ovat itse "rötöstelyn" tien tietoisesti valinneet mitä sotepalveluiden järjestämiseen tulee. Edelleen jauhetaan päivittäin vuosia vanhoja asioita esim. Titan potkuja vaikka "rikoksena" se on paljon pienempi mitä parhaillaan ollaan tekemässä. Valikoivaa moralismia. Naurettavinta lienee säästöjen vaatiminen sekä niiden vastustaminen samanaikaisesti?


      • Asioitaseuraileva
        paska.väkeä kirjoitti:

        Maksajiksi ne jotka muuttivat eroilmoituksen virkavapaudeksi. He ovat näytelmän konnia.

        Voi reppanaa , nyt jo muumienkin kanootista tipahtaneena. KHO muistaakseni totesi em. virkavapaan ihan lailliseksi, päätöskin asiasta on olemassa. No niitä "kuluja" alkoi kertyä siitä virkavapautta vastaan juntturoinnista(vuoden 2013 tapahtumat). No niistähän tulevan maaliskuuun aikana käräjöidään. Vieläkään ei ole tullut selvennystä, miksi molempien osapuolten yhteisymmärryksessä ja molempien osapuolten hyväksymä palkaton virkavapaus oli jollain tapaa väärin? Palkaton virkapaa tuskin aiheuttaa työnantajalle kustannuksia. Vai aiheuttaako?


    • rannankylästä

      Jokainen näki ettei siitä mitään olisi tullut,sitten vielä tuo paperisotku päälle.

    • Minä.olin.korvaamaton

      Minua on turha vaatia maksamaan, olen tehnyt kuntalaisten ja kunnan parhaaksi enemmän, kuin yksikään tässä kunnassa. Sellaista tyyppiä ei ainakaan edeltäviltä 35 vuodelta löydy, jolla on ansioinaan niin paljon jatkoluottamusta ja tukijoukkoja, vanhenevia he vaan ovat kovin, niin minäkin. Yhdessä tässä ollaan vanhettu, vedätetty ja hamuttu mannaa " hameet korvissa"

      Myönnän, että olen nuoruudesta asti kansansuosion humussa enimmäkseen elostellut ja kyykyttänyt viihteellä muita. Onko koskaan omatuntoni soimannut, uskokaa ei kertaakaan.
      Suosioni hinta on pysynyt samana, se on kyseenalaistamaton myötäily.

      Ympärilläni on, minun mitenkään sitä erityisesti rakentamatta, muodostunut sankka savuverhon ylläpitäjien klaani, joskus alkuaikana olisin toivonut saavanani ansioni mukaan, no se meni pian ohi, katumus kohdallani oli mielenhäiriö.
      Ojennusta saadessani käytin tilaaisuuden niin että sain aihetta vauhdittaa valkoisia valheitani uusilla tavoilla. Niin no, nämä vanhat kikat ja jipot ovat toimineet kiitettävästi, ja loppujen lopuksi, siitähän tässä minun kohdalla on kysymys, että kansa saa köyhtyä ja pitää uskonsa taitavuudestani hoitaa saamaani luottamusta?
      Vieläkään ei puoletkaan kansasta halua minua mistään rangaistavan ja minä, hahhaa, saan jatkumona tökätä sormeni joka ikiseen asiaan, pykälään ja valikoida pelissä pidettävät henkilöt. Voi veljet, virkahenkilöt tulevat ja menevät, mutta minä olen täällä ja minulla on aina ollut ote heihin, kysykää poislähetetyiltä,, mikäli ette usko.
      Sellaiset, jotka ovat uhmanneet minua, niin olen hoidattanut savuverhon turvin heidät pois, Kas tämä kunta syö minun kädestäni vaikka p****kaa, jos minä sanon että siinä on mämmiä.

      Olen yhden tunnin jo miettinyt, mitä teen, kun jään näistä kunnan hommista kunnonkonsulin eläkkeelle?
      Muistelmat? Ei en viitsi itse kirjoittaa, siitä tulisi liian sitovaa.
      Elokuvan? En voi näytellä nuoruuttani, eli en ja katsojaluvut pelottaa jopa minua.
      Konstiopiston? Hmm.. rehtorin paikka voisi olla hyvä paikka perehdyttää seuraajat. Harmi, taitaa vain aika tehdä tehtävänsä seuraajieni riveissä, eli ei sittenkään.

      Nyt sopii tuohtua ja repiä pelihousut, sankareita ei tehdä joka pojasta.

      • Karjun.himo.paras.himo

        Tällaista minulle tuli mieleen Karjun alla kiemurrellessa. Siten muistin olevan pro, joka valittaa ja valehtelee.


      • olematon.kannatus
        Karjun.himo.paras.himo kirjoitti:

        Tällaista minulle tuli mieleen Karjun alla kiemurrellessa. Siten muistin olevan pro, joka valittaa ja valehtelee.

        Pelkillä valittamisilla ja vääristelyillä ei pitkälle pötkitä, 1-8 ääntä kunnallisvaaleissa!


    • minä.olin.korvaamaton

      Vaaleistako tässä on taas muka kysymys? Höpsis, minä pärjään aina, mitä röyhkeämmin toimin sen vankemmin saan kannatusta, kuuletteko , aina. Olen varma voitostani, elleivät keinot näytä riittäviltä, niin otan käyttöön konstit. Miellyttämistapani olette tulleet tuntemaan, osaan olla kuuleva korva, käsipäivää antava käsi ja hymyilevä suu, halaukset saa aina. Lähentelystä, ei herra paratkoon, ole kysymys!

      Oikeastaan, minusta olisi messevää, jos vaaleja käytäisiin kunnan sisällä puolivuosittain. Vuosi on jo liian pitkä aika, neljästä puhumattakaan. Mitä kokeneempi olen, olen myös samalla vanhempi, ja kertaus on hyväksi muistin kannalta, ei niinkään omani vaan äänestäjieni; olen luotettava, olen kyvykäs, olen taitava politikoimaan, olen verkostoissani ylivertainen, olen nopea ja hidas samaan aikaan, jos pitää olla nopea, hukkaan kiusalliset paperit mappi ööhön, ja jos tarvitsee olla hidas, en tiedä mukamas koskaan, mistä on viivyttelyssä kunnan kannalta kysymys. Hupsu hömelit, oman edun turvaan ensi-sijaisesti.

      Saatte ihan itkeä joukoistanne pudonneita, kadonneita ja hukattuja, minä kingi se vaan porskutan.

      • temokratia

        Luuletko että ne äänimäärät 1-8 äänestä nousee jos vaalit olis puolivuosittain? Tuskin! Kansa valitsee edustajansa luottamustoimiin ja pulinat pois! Jos joku on 35 vuotta valittu edustamaan meitä niin taitaa olla turha itkeä että "väärä henkilö" on valittu!


      • savolainen.ehkä
        temokratia kirjoitti:

        Luuletko että ne äänimäärät 1-8 äänestä nousee jos vaalit olis puolivuosittain? Tuskin! Kansa valitsee edustajansa luottamustoimiin ja pulinat pois! Jos joku on 35 vuotta valittu edustamaan meitä niin taitaa olla turha itkeä että "väärä henkilö" on valittu!

        Minäkö luulen, ehei en. Minä olen varma kaikesta, mikä liittyy vedätettäviin äänestäjiin ja laumaeläin "aaseihin", heitä voi vedättää ja heillä voi vedättää.
        Niin kuin sinua nyt, sian näköinen lippalakkimies.
        Kun 35 vuotta on jo mennyt mutkia tehden, niin eipä hätiä, seuraavat vuosikymmenet oion teidän suojatessa tehtyjä mutkia, tosin mullan alla vasta ja täydessä ajassaan.


    • Karjun.kokemus

      Totta proolaiset on kaikkein vikkelempiä.

      • karjullejakarjun

        kavereille...meilläkin tutkinta laajenee , koittakaahan olla vikkeliä.
        Lapinkansasta lainaus
        "Kittilän kuntahallintoa koskeva esitutkinta on laajentunut koskemaan myös kuluvan valtuustokauden asioita, kertoo Keskusrikospoliisin tutkinnanjohtaja Maria Vuorivirta-Heikkinen."


      • Karjun.luona
        karjullejakarjun kirjoitti:

        kavereille...meilläkin tutkinta laajenee , koittakaahan olla vikkeliä.
        Lapinkansasta lainaus
        "Kittilän kuntahallintoa koskeva esitutkinta on laajentunut koskemaan myös kuluvan valtuustokauden asioita, kertoo Keskusrikospoliisin tutkinnanjohtaja Maria Vuorivirta-Heikkinen."

        Hyvä on välillä karjua viimeksi vain inisit. Nyt luulet olevasi Kittilässä. Voi voi


    • vaihtoehto.kesylle

      Metsästäjät kellistävät polvillaan röhnien villikarjua, on ne eräät kovia tyyppejä, siinä mieskunto kohenee ja yksi sarvi kovenee., orgasmit pyyhkäistään villikarjun turkkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe