ilman tuloja

stndis83

Saisko jostain 5000€ vipin ilman tuloja?

10

825

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkuyh

Jos pystyt osoittamaan, että lähitulevaisuudessa sinulle tulee varoja, joiden avulla voit maksaa sen vipin pois.

Esim. lähisukulainen kuollut ja testamentti luettu, mutta jakotoimitus on vielä kesken ja joudut odottamaan perintöäsi.

• onnistuukyllä

Saa, ainakin falloslaina antaa.

• jusstusssss

Odota että saat ne tulot, joilla ajattelit maksaa tuon pois. Sitten sinulla on ne 5000 € ja enemmänkin kun ei mennyt rahaa korkoihin ja muihin lainan maksuihin.

• Stondis83

Nooh, ehdin jo tuolta fallokselta hakea ja sainkin. Kiitti kuitenkin vastauksesta.

• bittkoin

Onnea valinnallesi. Oot talousnero.

• Annat Tesla-autosi minulle käyttööni siksi aikaa kunnes vippi on maksettu tai vaikka 250g kultaharkon niin helposti järjestyy.

• stondis83

Minkä vitun teslan? Mä ajan kunnon miehekkäällä V8 El Caminolla enkä millään sähkövatkaimella. Ja mitään järkeä ei olis sulle antaa kultaharkkoa vaan jos semmonen olis niin myisin sen kullanostajalle. Hae säkin vaan falloslaina niin ei tartte täällä satuja kirjoitella aikasi kuluksi.

• Kohtikohtia

Vaikeeta on, koita hankkia edes jonkunlaiset tulot ja sitten lainaa.

• ymasiakkailta

Suomen asiakastiedolta ja Intrum justitialta saa.

• vieras543

Ei. Itse saan pieniä lisätuloja täyttämällä erilaisia kyselyjä, noin 100e kuukaudessa tulee ekstraa. Kyselyt on kaikki suomeksi ja liittyvät erilaisiin ajankohtaisiin asioihin tai esim. tuotteisiin, josta haluavat tietää mielipiteitä. Enemmänkin mahdollista saada rahaa tämän kautta, jos englanti sujuu ja haluaa tehdä erinäisiä tehtäviä sivuston kautta. Luotettava on, maksut tullu mulle aina ajallaan.
      https://www.clixsense.com/?4138951

Siitä kerrytät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1344
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1114
    3. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      921
    4. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      917
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      902
    6. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      3
      878
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      130
      841
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      66
      705
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      53
      658
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      34
      580
    Aihe