Maailman loppu tulee 18.-19.11.2017. Se on täysin varmaa, sillä Niburu on läsnä?
Oletko siis adventisti valmis? Viimeinen (tai toiseksi viimeinen) iltasi Telluksella on nyt käsillä.
Tietysti adventisti ei ole valmis, koska hän odottaa mm. pedon merkkiä ja sunnuntailakeja ja muita merkkejä.
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/planeetta-x-uskovaiset-vaittavat-maailmanlopun-tulevan-huomenna-eliitti-pakenee-bunkkereihin-nasa-peittelee-operaatiota/6662850#gs.RsWn7YA
Advarille ilouutinen (pastoreille suru-uutinen).
5
158
Vastaukset
Kas. Pitänee laittautua parhaimpiinsa, kun noinkin merkittävä tapaus on tulossa huomenna.
Ja sitten kuulemme mitä omituisimpia teorioita kun mitään ei tapahdukaan. Tyyliin Jeesus könysikin taivaallisen teltan toiseen huoneeseen, kun unohti sinne kalsarinsa...
- Yksi_usko
Samasta aiheesta on keskusteltu Jehovan todistajien palstalla jo vuonna 2012. Maailmanlopun piti tulla jo syksyllä 2012. Jehovan todistajat tyrmäsivät tuolloin Nibiru-uskovaisten ajatuksen maailmanlopusta.
Suomessa ei taida olla noita Nibiru-uskovaisia, tai toivottavasti ei ole. 🤔
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10569921/nibiru-uskovaiset-harmagedon - Seli-seli-seli
Ihan samaa kahjoa porukkaa nuo Niburu-uskovaiset ovat kuin adventistitkin.
Adventismi syntyi juuri maailmanlopun vouhotuksen tiimellyksessä, kun sen Jeesuksen piti saapua pilvivaunuissa 22.10.1844.
Sitten kun ei se mielikuvituskaveri tullutkaan, niin piti keksiä uusi tarina sille, että miksi mitään ei tapahtunutkaan. Nyt adventistit ovat jauhaneet sitä tarinaansa jo yli 150 vuotta eikä pilvivankkureita vain ole näköpiirissä.- etsit.vain
Lue wikipediasta sieltä löytyy suuri lista maailmanlopun odottajia päivämäärineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512182
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9765- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81504- 43497
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479
