Ddlg kiinnostaa

Vampyyriprinsessa

Olen 21 vuotias tyttö Helsingistä ja olen ollut kiinnostunut aiheesta jo noin 3 vuotta. Pidän siis juuri tuosta ddlg aiheests, jossa minulla olisi daddy (poika-/miesystävä).

Haluaisin daddyn, joka pitää myös paljon vampyyreista.

Minulta saa kysyä asioista ja kerrotaan myös itsestäsi?

19

824

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Vampyyriprinsessa
      Kerro lisää asia kiinnostaa minua.
      Joko täällä tai laita YV.

    • Vampyyriprinsessa

      Pidän ddlg:stä siinä söpöstä muodossa, jossa ei ole seksiä, mutta saa olla kinkkinen suhde. Myöhemmin (joskus kun siltä tuntuu) saattaa suhde edetä pidemmälle, mutta aluksi olisi hyvä edetä turvallisempaa tietä.

      Olisin siis itse se "pikkuinen", mutten henkiseltä iältäni olisi mikään lapsi. Olen muutenkin aika nuorekas ja ehkä välillä lapsimielinen, koska pidän piirretyistä ja pehmoleluista. Lumi saa hymyn huulille ja olisin mieluusti aina koulussa enkä ajattelisi aikuisten asioita liikaa.

      Vampyyri puoli tulee esille osittaisena pakkomielteensä. En pidä Twilight sarjan tapaisista vampyyri kirjoista/elokuvista, mutta lempi TV-sarja on Dracula sekä lempielokuva Interview with the Vampire. Luen tällä hetkellä Anne Ricein kirjoittamaa Veren vangit kirjaa.

      Haluaisin daddyn pitävän vampyyreista yhtä paljon kuin minä, koska olen nähnyt unta, jossa Dracula olisi minun daddy. Tietenkin se on vain uni, mutta olisi hienoa, jos haaveeni toteutuisi jossain kohti.

      Onko vielä jotain tiettyä asiaa, josta haluaisit tietää?

    • Hmmm

    • DaddyTheDracula

      Kerroppa itsestäsi hieman lisää. Niin mahdollisuuksia voi syntyä. Yt: Daddio ;)

      • Ulkonäkösi yms haaveet , toiveet. Itsellä ja leidillä ollut myös hakusessa 3 kimppa . Olemme Pari : nainen latino erittäin kaunis ja solakka ja itse useasti seksuaalisesti kehuttu tyydyttäjä joka saa naisen kokemaan seksin uudelleen vahvalla seksuaalisella energialla. Myös komeaksi usein kehuttu. Lisää YV


      • Minä-on-YV
        Euforia4ever kirjoitti:

        Ulkonäkösi yms haaveet , toiveet. Itsellä ja leidillä ollut myös hakusessa 3 kimppa . Olemme Pari : nainen latino erittäin kaunis ja solakka ja itse useasti seksuaalisesti kehuttu tyydyttäjä joka saa naisen kokemaan seksin uudelleen vahvalla seksuaalisella energialla. Myös komeaksi usein kehuttu. Lisää YV

        Mikä on YV?
        Tuskin puhut sähköstä: jottavoltti, tunnus YV, jännitteen yksikkö.
        Eli 10 ja perässä 24 nollaa eli hirmuinen jännite.


      • yv-yksityisviesti
        Minä-on-YV kirjoitti:

        Mikä on YV?
        Tuskin puhut sähköstä: jottavoltti, tunnus YV, jännitteen yksikkö.
        Eli 10 ja perässä 24 nollaa eli hirmuinen jännite.

        tähän asti yv on suomalaisessa somessa ollut yksityisviesti.


      • Mikä-on-YV
        yv-yksityisviesti kirjoitti:

        tähän asti yv on suomalaisessa somessa ollut yksityisviesti.

        Virallinen SI-järjestelmän mukainen merkitys on tuo jottavoltti.
        Miten yksityisviestin lähettäminen onnistuu ilman osoitetta?


      • hutsunia.harmittaa
        Mikä-on-YV kirjoitti:

        Virallinen SI-järjestelmän mukainen merkitys on tuo jottavoltti.
        Miten yksityisviestin lähettäminen onnistuu ilman osoitetta?

        Suomi24:ssä kontaktia hakevalla rekatulla nimimerkillä on myös sähköpostiosoite, jonka näkee suoraan tunnuksesta sitä erikseen mainitsematta. Sekös hutsunia harmittaa, kun rekatun tunnuksen poistattaminen on paljon työläämpää kuin viestien poistattaminen.


      • hutsunia.harmittaa
        hutsunia.harmittaa kirjoitti:

        Suomi24:ssä kontaktia hakevalla rekatulla nimimerkillä on myös sähköpostiosoite, jonka näkee suoraan tunnuksesta sitä erikseen mainitsematta. Sekös hutsunia harmittaa, kun rekatun tunnuksen poistattaminen on paljon työläämpää kuin viestien poistattaminen.

        Jos olisi olemassa nimimerkki rekattu nimimerkki Hutsuniantaa123 niin sen sähköpostiosoite yksityisviesteille olisi vastaavasti hutsuniantaa123 ät suomí24 piste fi. Hutsunin jottaettävolttimittarissa varmaankin viisari värähtää aina kun näistä puhutaan.


      • Aina-hottis
        hutsunia.harmittaa kirjoitti:

        Jos olisi olemassa nimimerkki rekattu nimimerkki Hutsuniantaa123 niin sen sähköpostiosoite yksityisviesteille olisi vastaavasti hutsuniantaa123 ät suomí24 piste fi. Hutsunin jottaettävolttimittarissa varmaankin viisari värähtää aina kun näistä puhutaan.

        Vanha viisaus: jos annetaan lepkkä nimimerkki, on sähköposti aina hotmail.com.


      • hutsunia.harmittaa
        Aina-hottis kirjoitti:

        Vanha viisaus: jos annetaan lepkkä nimimerkki, on sähköposti aina hotmail.com.

        Se on nimenomaan vanha viisaus eli siihen ei enää voi luottaa. Nykyään on parempi ihan suoraan kertoa minne haluaa viestit lähetettäväksi. Ilmaispalstoilla on aina omat hutsuninsa joten iso osa täällä näkyvistä tai kerrotuista osoitteista on feikkejä. Täällä maksat siis vaivannäöllä. Maksupalstoilla taas iso osa kontakteista on seksin myyjien maksullisten palveluiden mainostamista.


      • Oho-kuis-näin
        hutsunia.harmittaa kirjoitti:

        Se on nimenomaan vanha viisaus eli siihen ei enää voi luottaa. Nykyään on parempi ihan suoraan kertoa minne haluaa viestit lähetettäväksi. Ilmaispalstoilla on aina omat hutsuninsa joten iso osa täällä näkyvistä tai kerrotuista osoitteista on feikkejä. Täällä maksat siis vaivannäöllä. Maksupalstoilla taas iso osa kontakteista on seksin myyjien maksullisten palveluiden mainostamista.

        Oho, järkevää puhetta täällä.
        Jäi mainitsematta, että keskustelufoorumit eivät ole treffisaitteja. Ne ovat muualla.


      • Vampyyriprinsessa

        No... Pidän vampyyri juttujen lisäksi Disneystä, Harry Potterista, lukemisesta, cosplay asuja suunnittelen tulevaisuutta ajatellen... Manga ja anime ovat kivoja ja kuuntelen mielelläni musiikkia. Pidän kirjoittamisesta ja lukemisesta.

        Jos haluat tietää jotain tiettyä, niin kysy vain =)


      • Anonyymi
        Euforia4ever kirjoitti:

        Ulkonäkösi yms haaveet , toiveet. Itsellä ja leidillä ollut myös hakusessa 3 kimppa . Olemme Pari : nainen latino erittäin kaunis ja solakka ja itse useasti seksuaalisesti kehuttu tyydyttäjä joka saa naisen kokemaan seksin uudelleen vahvalla seksuaalisella energialla. Myös komeaksi usein kehuttu. Lisää YV

        Kiitos kiinnostuksesta, muttei kiinnosta. En hae seksuaalista ddlg suhdetta


    • Vampyyriprinsessa

      Hmm... En oikein ole kiinnostunut kahden kanssa olemisesta. En etsi ollenkaan seuraa sänkyyn... En ainakaan aluksi.

      Haluaisin tutustua ihmisiin, jotka tietävät ddlg/mdlg käsitteen ja ovat kiinnostuneet siitä. Itselleni ihmisissä on tärkeää samat kiinnostuksen kohteet.

    • Anonyymi

      Minua kiinnostavat ajatuksesi kyllä. Olen 37v daddy. Miten saisin sinuun yhteyden pikkuinen?

      • Anonyymi

        En tiedä oletko täällä enää. En ole pitkään aikaa ollut täällä ja unohtanut täysin tämän viestini.
        Laita minulle sähköpostia: cutebubblebath (at) gmail.com.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe