Tänään taas Avara Luonto

Muistitteko kaikki evoluution kieltäjät vaihtaa kanavan 18:45 pois TV1.

Mainittu muun muossa
- evoluutio
- sopeutuminen
- kehitys
- ekolokero

monta erilaista sanaa hihhulien aatemaailmaa vastaan!

12

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avarasti_ei-luotu

Pekka meidän, joka olet Reinikainen, pyhitetty olkoon trollauksesi, tulkoon sinun propagandasi, tapahtukoon sinun kusetuksesi, myös 6000 vuotta vanhan Maan päällä niin kuin taivaassa. Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen aivopesumme. Ja anna meille meidän evouskomme anteeksi, niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan evolvoituneet. Äläkä saata meitä tieteeseen, vaan päästä meidät totuudesta. Sillä sinun on valehtelu, vääristely ja argumentaatiovirheet, iankaikkisesti. Baramin.

• Pitäisikö rajata ketkä ovat hihhuleita ?

Kaikki jotka jollakin tavalla uskovat vaikka katsoisivatkin avaraa luontoa ja hyväksyisivät evoluution osana kehitystä ?

Tai pitäisikö kysyä enemminkin sitä. Jos sinä et usko mihinkään, koet siis olevasi ateisti niin miksi ihmeessä näet tällaista vaivaa :o

• Asia_tällä_selvä

Hihhuli on uskonnollinen kiihkoilija. Tällä tarkoitetaan yleensä kaikenlaisia uskonnollisia vouhottajia tai fundamentalisteja.

Ateismi ei tarkoita sitä, että ei uskota mihinkään, vaan ateismi tarkoittaa sitä, ettei uskota jumaluuteen. Ateisti voi uskoa vaikka mihin hyvänsä muuhun kuin jumaluuteen. Jos halutaan puhua ihmisestä, joka "ei usko mihinkään", niin varmasti rationalistinen uskonnoton naturalismi olisi parempi kuvaus kuin pelkkä ateismi, vaikka ateismi toki onkin osa tuota.

• Asia_tällä_selvä kirjoitti:

Hihhuli on uskonnollinen kiihkoilija. Tällä tarkoitetaan yleensä kaikenlaisia uskonnollisia vouhottajia tai fundamentalisteja.

Ateismi ei tarkoita sitä, että ei uskota mihinkään, vaan ateismi tarkoittaa sitä, ettei uskota jumaluuteen. Ateisti voi uskoa vaikka mihin hyvänsä muuhun kuin jumaluuteen. Jos halutaan puhua ihmisestä, joka "ei usko mihinkään", niin varmasti rationalistinen uskonnoton naturalismi olisi parempi kuvaus kuin pelkkä ateismi, vaikka ateismi toki onkin osa tuota.

No ihan turhaan minulle luentoa pidät. Katson kyllä ohjelmia ihan laidasta laitaan. Olen siis niitä pahaisia jotka hyväksyvät myös evoluution. Toisaalta täytyy ihmetellä mitä ateisti saa tältä palstalta ?

Esimerkkinä, en minäkään kulje kylillä ja huutele täällä, että olen konservatiivi kristillisiseen elämäntapaan kasvatettu.

En siis tuputa yhtään kenellekkään.

• nähty.on kirjoitti:

No ihan turhaan minulle luentoa pidät. Katson kyllä ohjelmia ihan laidasta laitaan. Olen siis niitä pahaisia jotka hyväksyvät myös evoluution. Toisaalta täytyy ihmetellä mitä ateisti saa tältä palstalta ?

Esimerkkinä, en minäkään kulje kylillä ja huutele täällä, että olen konservatiivi kristillisiseen elämäntapaan kasvatettu.

En siis tuputa yhtään kenellekkään.

Vastaus kysymykseen; koska elämästä pitää tietää mahdollisuuksien mukaan kaikki puolet, tämä palsta on usko.vainen/räyhis paras osoitus siitä, mihin hihhulismi johtaa.

Tästä taasen pidemmän päälle on se hyvä asia, että mahdollisimman moni eroaa kirkosta ja
        sen valtionkirkko asema lopetetaan.

Sitä odotellessa,

onnellinen ateisti.

• PistePisteenPäälle

Kreationisti (tai ID) = uskovainen
        Evoliutio = ateisti

• MrMorden_ kirjoitti:

Vastaus kysymykseen; koska elämästä pitää tietää mahdollisuuksien mukaan kaikki puolet, tämä palsta on usko.vainen/räyhis paras osoitus siitä, mihin hihhulismi johtaa.

Tästä taasen pidemmän päälle on se hyvä asia, että mahdollisimman moni eroaa kirkosta ja
        sen valtionkirkko asema lopetetaan.

Sitä odotellessa,

onnellinen ateisti.

No jos pitäisi veikata niin, ei kait tuo nickki uskovainen edes kirkkoon kuulu. Vaikuttaa aika helluntailaiselta.

Toki elämästä pitää tietää ja ottaa selvää, uskohan ei ole mikään pätevä syy lakata vaikka lukemasta tieteen kuvalehteä.

Uskoa voi mutta ei pidä poteroitua ja alkaa värkkäämään foliohattua :d

• PistePisteenPäälle kirjoitti:

Kreationisti (tai ID) = uskovainen
        Evoliutio = ateisti

Korjataanpa tuota:

Kreationisti (tai ID) = fundamentalistinen uskova tai amerikkalaisperäinen fundamentalistinen evankielikaalinen ideologia.

Evoliutio (kirjoitetaan evoluutio) = jokainen sivistystä saanut ja suurin osa kristityistä (johon mukana kuuluvat uskovat, eli aktiivisen kristityt)

• Uskoa.saa

Raamattu ainoana totuutena on jotenkin jäänne muinaisesta totuudesta jota ei uskova voi mieltää, mutta mitäpä siitä. Avara luonto, vastaava tietoisuus ymmärrys tästä maailmasta on varmaan tuttua uskoville näyttää ettei sitä haluta heidän taholtaan käsitellä kun vaakakupissa on toisenlainen totuus.

• Korjaus; vain pieni osa uskovista kannattaa kreationismia tai ID:tä.

• Näin.ollen

Juu hyvin pieniosa, uskonnnoilla on vielä aika iso ote ihmisiin mutta vähenemässä ainakin kehittyneissä maissa.

• Näin.ollen kirjoitti:

Juu hyvin pieniosa, uskonnnoilla on vielä aika iso ote ihmisiin mutta vähenemässä ainakin kehittyneissä maissa.

Jaa, enpä tiedä. Koko ajan keksitään uususkontoja tai sen tapaisia. Perinteiset uskonnot kyllä menettävät jäseniään jonkun verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3413
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2644
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1973
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1248
    Aihe