Hakusessa olisi nainen joka haluisi saada öljyisen kokovartalo hieronnan. Sinun iällä näöllä ei väliä mutta saisit olla miel häme/varsinaissuomi alueelta.
En tiedä onko tämä oikea paikka etsiä mutta kokeillaan. T: ujohkomies32v
nainen opastatko antamaan vartalohierontaa M32
5
299
Vastaukset
- Levotonmutsipuutteessa
Mä tykkään kun aloitetaan selästä ja aletaan vähän pussaileen mun niskaan. Alaselkää hartaasti pyörivin liikkein ja pakarat tarvii paljon huomioo. Sit mä varmaan oisin jo ihan märkä ja levittäsin jalkoja. Voisit hieroo sisäreisiä, kamala pettymys kun siirryt takareisiin ja pohkeisiin. Tykkään kyllä kun mun jalat rasvataan. Ei saa kiirehtiä, haluan kypsyä rauhassa. Kääntysin ympäri, ensin mulla olis pää sun sylissä. Saat hyvin hierottua posket, kaulan ja rinnat. Pyörittele mun nännejä lujasti, mutta älä satuta. Vatsaa sivele, kämmenillä ylös alas. Sulavasti siirryt mun jalkojen väliin jatkaan uumasta, vähän maistaa mun napaa. Ja reisiä. Mähän jo valun mahlaa siinä kohtaa. Häpykumpua älä unohda. Nyt vasta alkaa se kiusoittelu, sisäinen hierobtahan se vasta helpottaa, sitä ennen pitää vaan jännitys poistaa. Jalat mulla olis niin levällään kuin vaan saan. Mahdollisesti pyllykin korotettu että saat paremman tuntuman. Klitorista pyörittele nimettömällä, toisella kädellä mun rintoja pitäs lämmittää. Vähän häpyhuulia huomio, jokaista sopukkaa pitäs painaa. Pyörittää. Niinkun haluaisit vielä viikon päästäkin muistaa miltä näkyy ja tuntuu. Paina yks sormi sisälle, se tuntuu turhauttavalle siinä kosteudessa ja avoimuudessa. Mutta pyöritä ka kouki, tutki vähän tiluksia. Uikutan äkkiä ja paljon lisää. Laita toinen ja kolmaslin sormi. Dippaa vaan nopeesti ja anna mun ruikuttaa lisää. Sitten mua pitää saada, sä voit sormettaa mua parilla kolmelka sormella, avustan itse, se huuto tuleekin korkeeta ja kovaa. Mut pitää ottaa rajusti. Ei mitään pientä kokeilua, ota lanteesta kiinni ja paina ne muhun, niinku haluisit kohtuun porautua. Sitten mua vois alkaa venyttään, tykkään että mua fistataan joskus. Tämmönen hieronta sitä vaatis. Mä haluaisin ottaa kuvia kuinka se edistyy. Aika kiree oon vielä. Kolme sormee tekee vähän tiukkaa, mutta kyllä ne ogasmin jälkeen sinne jo liukuu. Neljäs, alan ehkä oleen vähän kova äänisempi. Peukalo tekee tiukkaa, mutta mä oon jo niin märkä. Haluaisin kääntyä kontilleen, sitten suorittetas koko työntyminen uudelleen ja se tuntuu näin ihanan pervolle. Toki olis parempi tässä vaiheessa jos olis joku muu kuvaamassa. Haluaisin tietää miltä mä näytän tämmösillä hetkillä. Kiima ei oo aina kaunista katsottavaa. Siinä vaiheessa kun mä taas huudan ääneen, sä voisit ottaa kyrvän esille. Ehkä se pitäs suuhun laittaa. Mun hiuksia pitäs tukistaa, vetää. Jotain rajua ja tuhmaa. Ehkä mä myös haluaisin että sisöisesti hierottas jollain isolla, kesäkurpitsalla? Tai täyttäsit mut kermavaahdolla ja dippaisit mun avattuun reikään lettua? Hodaria? Voisin olla siis myös seisova pöytä =D
- Halujaonon
Voin tulla auttamaan
Eikö sun muijas tykkää hieronnasta kun täällä pitää vongata?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256