Miksi ostaa kallis auto ?

Hämäläinen12341

34

5139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ainaki jos audin ostaa niin soon viesti siitä että tykkää tehdä remonttia :D

    • ihansimppeliä

      Toiset laittaa kaikki viimeisetkin rahansa autoon ja toiset vain ostaa sen kalliin.

      • Anonyymi

        Hei.MÄ EN TYKKKKKÄÄÄ VIELÄ KYMMENEN VUOTTA MYÖHEMMIN KUN VÄKEÄ OLI SE SITTEN TOTTA KAI APPLE ON SAATI SITTEN KUN OLET KIRJAUTUNUT PALVELUUN ON TUKLUT JA VAARI SEKÄ MUUT OVAT OLLEET NIIN TYYTYVÄISIÄ JA AAPELI HAASTEITA RIITTÄÄ HYVIN MENI VÄHÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei.MÄ EN TYKKKKKÄÄÄ VIELÄ KYMMENEN VUOTTA MYÖHEMMIN KUN VÄKEÄ OLI SE SITTEN TOTTA KAI APPLE ON SAATI SITTEN KUN OLET KIRJAUTUNUT PALVELUUN ON TUKLUT JA VAARI SEKÄ MUUT OVAT OLLEET NIIN TYYTYVÄISIÄ JA AAPELI HAASTEITA RIITTÄÄ HYVIN MENI VÄHÄN

        Onko sulla kaikki hyvin?


    • KenenOngelma

      Ei auto ole kallis, se on vain paljon rahaa.

    • Ihantavallinenauto

      Toisille se kalliskin auto on vain kulkuväline, jota tietyt ihmiset ei pysty koskaan ostamaan.

    • Gyyhhy

      Myös havaittu se että autot jo hiukan yhdentekeviä nuorille ja vain sitten Bemari lähinnä ainoa vaihtoehto valinnoissa vaikka budjetilla saisi jo pelkän romun.Autojen ominaisuuksistaan ei välitä käyttää kun vain kännykkä kiinnostaa ja pauhaavat stereot.
      Siksi jotakin joitakin vikoja tulee kun mittareiden ja merkkivalon informaatio voisi kiinnostaa.

    • Audixmen

      Auton merkitys, tai kalliimman auton merkitys. Jokainen työssä käyvä ihminen voi ostaa kalliin auton. En näe siihen mitään estettä. Lainaa saa varmasti ja pitkällä maksuajalla. Ikävä kyllä, se kallis auto on vanha tai monta kertaa rikkoontunut jo paljon aiemmin kuin viimeinenkin erä on maksettu ja silloin täytyy aloittaa alusta. Ei halpaa lystiä. Auto on niin huono sijoitus ja siksi en koskaan osta enää kallista autoa, enkä varsinkaan audia.

      • etOmistanutUuttaKoskaa

        Ei ne uudet autot niin vaan hajoa. Yleensä niillä ajaa varmuudella sen 150tkm ilman ongelmia ja 95% varmuudella 250tkm ja silloin aikaa on kulunut 7-15 vuotta ja silloinkin laina on varmasti maksettu jos joutuu lainalla elämään.


      • Ei.koskaan.enää

        Ollaan jo voiton puolella jos pidetään mielessä yksi ainoa periaate: EI KOSKAAN VW-KONSERNITEKELETTÄ.


      • ToyotaRulesTaas

        Hyvä Kyykman, pysy mukana ja ole ahkera loppunut asti.


      • Audixmen
        etOmistanutUuttaKoskaa kirjoitti:

        Ei ne uudet autot niin vaan hajoa. Yleensä niillä ajaa varmuudella sen 150tkm ilman ongelmia ja 95% varmuudella 250tkm ja silloin aikaa on kulunut 7-15 vuotta ja silloinkin laina on varmasti maksettu jos joutuu lainalla elämään.

        Onahan tuossa perääkin, mutta sellaiselle ja minulle, kun ajan noin 40t/vuosi Se on muuten 400t/10vuotta ja siihen mahtuu kaikenlaista audi-remonttia. Pelkkä jakopään huolto on aina tonnin luokkaa, jos kestää edes lähelle luvattua kilometrimäärää.
        Takuuhan on tietysti olemasss.. Onko se sitten viisi vuotta ja satatuhatta. Todellisuudessa takuuhuotojen hinnalla korjaa itse tulevat ongelmat, jos niitä makselee viisi vuotta ja autolla aketaan, eikä ole koristeena pihalla.
        Kyllä se velalla ostettu auto on järjetön ostos ja sempä vuoksi en ole pitkiin aikoihin pankin autolla ajellut ka tingin mieluummin hinnasta ja satsaan laatuun.


    • Menestyksen.merkki

      Köyhä ostaa sen mihin on varaa ja miettii Audia jonka ostaisi lottovoitolla.
      Audi-kuski ei koskaan mieti niitä niitä köyhiä. Oma menestys on hankittu ja ansaittu omalla osaamisella.

      • zykopaatti

        Tiistaina oli Ylen Radio Suomessa liikenneilta, jossa mm kokemut liikenneopettaja mainitsi merkittävän osan Audien kuljettajista olevan sellaisia, joiden pitäisi pysyä poissa liikenteestä, koska turvallisuusajattelu ja yhteispeli liikenteessä ei kuulu heidän ominaisuuksiinsa. Enemmänkin itsensä tehostaminen, öykkärinti ja etuilu.
        Hävettäisi olla Audin omistaja, mutta onhan noita muitakin vaihtoehtoja kuin loppujen lopuksi keskiverto kansanvaunu, joita näkee usein teiden varsilla hinausta odottelemassa teknisen vian takia.


      • efeeee

      • Kohti_Hybridiä

        Uudehkoista Audeista suurin osa on pikkumanagereiden työsuhdeautoja. Kun näet 2.0tdi A4 business varustelulla, niin se on 90% varmuudella leasing vekotin. A6:sta ylöspäin ovat sitten jo oikeiden managereiden työsuhdeautoja. Vanhemmat A4/A5/A8 ja niiden S/RS tehoversiot ovat harrastajienkäytössä.


      • ehkäsähkölläjoskus
        Kohti_Hybridiä kirjoitti:

        Uudehkoista Audeista suurin osa on pikkumanagereiden työsuhdeautoja. Kun näet 2.0tdi A4 business varustelulla, niin se on 90% varmuudella leasing vekotin. A6:sta ylöspäin ovat sitten jo oikeiden managereiden työsuhdeautoja. Vanhemmat A4/A5/A8 ja niiden S/RS tehoversiot ovat harrastajienkäytössä.

        Ei vanhemmat A4/A5 ole harrasteautoja, vaan perusduunareiden kulkineita. Meilläkin työpaikan parkissa on useita. Itse vaihdoin vm.2009 A4:sen vm.2015 BMW 320:seen. Hieman öljyä syövästä Audista sai normaalin hyvityshinnan jopa.


      • Hjkkjhbb

        Paitsi sinä mietit niitä köyhiä ja se taitaakin olla suurin motiivisi ajaa Audilla.


    • ollaansivistyneitä

      Ja kateuskeskutelu senkun jatkuu ja jatkuu.
      Me Audi-ihmiset emme ole kenellekkään kateellisia,
      Kukaan Audin omistaja tässäkään keskustelussa ei ole haukkunut muita automerkkejä,
      Muut kateelliset ovat suuna päänä haukkumassa Audia.
      Mistä tuo ero johtuu?
      Koulutus, sivistys,kotikasvatus, soliaalinen asema yhteiskunnassa vai mikä on se syy haukkumiseen, kateuden lisäksi?

      • fKKPDQD

        Säälittävää että olet siinä luulossa että luulet että kadehditaan. Sääliksi käy sinua.


      • AikaSelväähänTämä

        Jutuista voi kyllä tulla siihen tulokseen, että Audi aiheuttaa suurta kateutta.


      • Aidixmen

        Samaa mietin, sitä että miksi ei voida moittia omaa merkkiä ja varsinkaan audia.. Olen ostanut kolme audia käytettynä ja tiedän millainen ajoneuvo on kyseessä. Pääosin kohtalaisen hyvä ja joiltain osin todella kestävä auto. Muutamat viat pilaavat kokonaisuuden. Ykkösenä tulee sähköviat, toisena suunnitteluvirheet, kuten nivelien kestävyys. Jos? Olisi vähänkin tingitty kääntösäteen suhteen niin vetarin suojakumit voisi kestää enemmän kuin vuoden ja ellei huomaa heti että vanne on vaseliinin likaama niin nivel tuhoutuu hetkessä, riippuen vallitsevasta kelistä.
        Audista on yritetty saada mahdollisimman hiljainen ja tien aiheuttamat epätasaisuudet eivät juurikaan tunnu matkustamossa. Johonkin se tärinä kohdistuu ja päättelen että alustassa oleviin koiranluihin ja niveliin, iskunvaimentimiinkin. Huonona puolena on vain se että alusta ei kestä raskaan auton painoa ja tärinää.
        Keveämmät ja hieman tärisevät ajoneuvot eivät ole niin miellyttäviä ajaa, mutta lompakolle ovat hyväksi.
        En ainakaan minä ole kateellinen kun olen kokeillut olla audimies.
        Tietoa saa kyllä nykyisin netistä ja siksi ihmettelen että miten vag-autoja kukaan viitsii enää ostaa? Kun mukavuuteen kuuluu myös se että ei tarvi jatkuvasti vuokra-autolla ajella.


    • ToyoTerotItkeeSurkeutta

      Kateus pitää ansaita ja Audilla sen näkyy saavan.

      • xssxsss

        Mersu ja Bemari päihittää mennen tullen rinkulamossen.


      • Audionautovaan

        Kuka kadehtisi kusipäisyyttä? Höh.


    • näinsemeneetämäjuttu

      Kuka kadehtisi Audin kadehtijaa? Ei kukaan!!

    • Niiimppää

      Työssäkäyvä saa autorahoituksen tänäpäivänä helposti 50-60 tonnin uuteen tai uudehkoon autoon ihan 0% käsirahalla. Itse olen ostanut monta autoa viimevuosina tuossa hintaluokassa 0% käsirahalla. Kerran haettiin luottopäätös 90 autoon 6 tonnin käsirahalla. Sitä en sentää ostanu ku tajusin et semmosessa arvo romahtaa vielä pahemmin kun 50-60 autossa joka vielä onnistuu hyvin jos on heittää vaihtovaiheessa muutama tonni väliin.

    • Anonyymi

      No tässä vähän totuutta.
      Jos 1000€ autolla pääsee nopeusrajoitusten mukaan paikasta A paikkaan B niin?
      10 000€ autolla pitää päästä paikasta A pikkaan B x 10 samaan aikaan,muuten ei suhde ole kohdallaan. ja vastaavasti 100 000€ x 100:taan paikkaan yhtäaikaa, monesti se toteutuukin kun yritetään näin tehdä mutta paikka ei ole B vaan oksille puun on yrittäjä levinnyt ja linnut suurimpia palasia nokassaan kantaa.
      No ei tarvitse itse siivota jälkiään. Se vaan on sillä lailla että että nopeusrajoitus koskee kaikkia. Sain sakon kun ajoin polkupörällä 60km/h ja rajoitus oli 40km/h .
      Siinä ei hummat pellin alla auta ja jokainen laistaja joutuu tilille.

    • Anonyymi

      Mitä edullisempi auto on, ostohinnaltaan niin sitä halvempaa on käyttö. Ilmaiset kilometrit ja verot jos vertaa mitä 15 000 - auton ostaja joutuu autoon joka kk laittamaan kasko autosta sulaa arvo eli muutaman vuoden päästä useita tuhansia vähemmän.

      Ymmärtää hyvin miksi eniten ostetaan 2000-5000eur autoja.

      Itse ostin 10v ikäisen vw farmarin jossa 210tkm mittarissa, juuri jakopää tehty ja diesel. Kaikki varusteet joita autossa tarvitsee, uudenaikainen korimalli. Täysin ruosteeton. Hinta 3700eur käteisellä, ( pyynti 4300) tällä ajaa vielä 200 000km, eli minun ajoilla, 15v. Leimassa ollessa arvo pysyy

      Tästä autosta on eka ostaja maksanut jotain 26 000eur,

      • Anonyymi

        Taatusti täysin ruosteeton, sehän on selvä juttu.
        Eihän raha ole ongelma kuin niille joilla sitä ei ole tarpeeksi tai käyttää sitä tuloihinsa nähden liikaa.


      • Anonyymi

        Taatusti täysin ruosteeton, sehän on selvä juttu.
        Eihän raha ole ongelma kuin niille joilla sitä ei ole tarpeeksi tai käyttää sitä tuloihinsa nähden liikaa.


    • Anonyymi

      Kallis on suhteellinen käsite . yhdelle se on eri kuin toiselle. Tämä pitäisi olla kaikille aika selvää.
      Iso asia on myös se, mitä haluaa ja mikä on itselle tärkeää. Yhdelle se voi olla vene, toiselle mökki ja kolmannelle sitten auto. makuja on monenlaisia eikä yhtä totuutta ole.

      "Saavutetut edut" on sitten kolman osa-asia. Kun on johonkin tottunut niin vaikea siitä on luopua. Itselle ensimmäien tällainen oli automaattiviahteisto 90-luvun lopussa. Nyt tällainen on neliveto mikä nostaa hintaa. Ilman kumaapin tulisin varsin hyvin toimeen mutta kun on niihin ottutnut niin ilman en halua olla.

      Kukin tavallaan... ja kaikilla niillä hoidetaan sama liikkuminen.

      • Anonyymi

        Suhteellisen selkeä ja kiihkoton mielipide. Liekö ainoa tässä treadissa, taisi olla.


    • Anonyymi

      Kaikki on siinä mikä nimi rekisteriotteessa lukee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kaipaamasi miehen nimi?

      Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      24
      4402
    2. Olit ihan

      Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3503
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

      Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3394
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

      Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      20
      3328
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

      "Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2920
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

      se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      28
      2670
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

      Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2350
    8. Antifasismi - mitä se on?

      Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2341
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

      TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2165
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

      Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      33
      1774
    Aihe