Olen 14 vuotias poika elämäni on ollut yhtä paskaa koulussa olen 8luokalla ei ole paljoa kavereita ei aina edes yhtään yksi poika sanoi että mut hakataan jos puhun kokaiinista toinen poika sanoi älä varasta noita saksia sanoinpa ääneen että tuollaisesta vitun penikasta joku maksaa veroja se yritti ottaa saksia mun takin taskusta sanoin että älä revi mun takkia saatana mun äiti joutuu muutenkin maksamaan veroja mitä teen leikkaaminen mä sen sormen vai mitä mä teen
Huono elämä
1
2200
Vastaukset
- tällaisianeuvoja
Usko pois mutta elämäsi muuttuu tuosta vielä paljon paremmaksi. Tällä hetkellä sinulla ei ole paljon kavereita mutta tilanne korjaantuu vielä myöhemmin. Tuossa iässä on yleistä että jää yksin. Pysy kuitenkin erossa huonoista kavereista, huumeista ym. kielteisestä ja keskity koulun käyntiin. Se maksaa vaivan. Myöhemmin huomaat että kannatti. Yritä myös hillitä vihasi. turhan takia ei kannata raivota. Tietenkin tositilanteessa pitää itseään puolustaa. Minä olin itse koko yläasteen ajan yksin. Tosin en kohdannut kovin pahaa kiusaamista mutta jouduin olemaan vain yksin. Olen silti myöhemmin pärjännyt hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542864
- 88974
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 83823
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94710
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575