Mies 40-50 ikävuoden väliltä haluaa solmia seksisuhteen himokkaan naisen kanssa .
Luottamuksella tietenkin
Salarakkaalle paikka avoinna
9
520
Vastaukset
- erooneroon
Toivottavasti tulee hyvä mätsi. Mutta siis nytkö jo on ilmoitus sulla täällä? Nopeastihan pääsitkin siitä yhdestä eroon.
- huomionämä
Kirjoita siihen hakuilmoitukseen ihan kaikki toiveesi seksin suhteen, myös se että nainen on sitten valmis pettämään eikä pidä olla mikään liian kiltti.
- Vielälisäys
Juu, ehdottomasti hakuilmoitukseen että "sinä himokas nainen, ei haittaa vaikka olisitkin pettäjä-ainesta, otan sinut silti"
- OulunSeudulta
Rohkeasti vain hakemuksia laittamaan. Nopeus on eduksi ja kuvasta plussaa.
- ajattelemikätuuri
Olisiko aikamoista tuuria, jos sinulle sattuisi kirjoittamaan joku tuttusi, esim. vaikkapa oma sukulaisesi, tai oma vaimosi jollain peitenimellä.
- himokasnainenn
Pitäisiköhän kirjoittaa ihan piruuttaan.
- nytstoppiapekkamailanen
Ihan oikeasti, nyt lopetat nämä typeryydet!
- upeajuttu
Olisipa tilanne mies tekee salasuhteesta ilmoituksen ja oma vaimo vastaa! Voin hyvin kuvitella kun tapaavat! Kumpikohan on nolonpi? Rakkautta ilmassa?
- mnjhgfb
Ihan oikein tuollaiselle ukolle. Mä rupeen kirjoittelemaan noille ja käräytän joka ikisen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882