Herra auta mun isää

tehmies24v

mä en usko että mikään pimeys voi kestää, oli mikä tahansa myrsky, syvin yö aina tulee aamu..enkä mä usko että kukaan joka turvaa jumalaan voi totaalisesti hävitä...nii et kaikki mihi uskonu,toivonu voi totaalisesti murskaantua..rakkaat läheltä tuosta vaa mennä helvettii tuosta vaan...ja vaikka jos asia olisiki nii...mitä menetystä on enää rukoilla asiasta?

8

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauanukossaollut

      Ja ei tarvita pimeään kuin yksi pieni kynttilä, niin pimeys on murrettu. Jumalan rakkaus murtaa pimeyden voimat.

      • tehmies24v

        luit ton jostai et keksiny ite! oon nimittäi ite joskus lukenu ton sama jostai! =P


      • kauanuskossaollut

        No ei kai se ajatus pilalla ole jos sen toiselta kuulin. Sopii ihan hyvin minunkin logiikkaani. Ei tarvitse keksiä kaikkea kun valmiinakin saa!


    • valitettavaa

      Moi, sinulle on vastattu monta kertaa ja kerrottu että apua saa ja rukoilisit.
      Kun et usko ja et yritä, niin ei voi mitään. Kun sitä pitää yrittää itsekin yrittää. Mene juttelemaan ja papin kanssa asiasta.

      • xxxkk

        älä sinä tuomitse! tuossahan hän huokailee Herran puoleen. vai onko aina pakko muotoilla rukous että Jumala kuulisi. näitä `uskovia` tuomitsijoita on maailma täynnä .miksi et itse esirukoile veljesi puolesta !


      • valitettavaa

        Enjaksa


    • rukousnöyryysu

      Raamattu lupaa kun huutaa Jumalanpuoleen ,
      sanoo Jeesukselle Kristukselle minä en jaksa tässäminä oon syntinen ihminen auta minua Rakas Jumala.
      minä en tunne vielä sinua mutta sinä näät minun tuskan ja hädän pimeyden synnintielä on rikkonut sinua vastaan .
      Armahda minua Anna syntini anteeksi ihmisen tulee tehdä PARANNUS kääntyä pois vanhaltatieltä ei enään tehdä syntiä minkä omatunto osoitaa synniksi.

      sydämmenuskolla tulee vanhurskaaksi suun tunnuksella pelastuu.

    • kaikkeirakkainon

      katopa iheesi ja ympärille elämänmenoa saatana pitää kiinni omistaan ja pilkkaa Jumalaa.
      se ero on suuri saatana juoksuttaa ja nauraa levittää eteesi punaistamattoa joka viesinut yhäsvemälle pimeyteen.
      kun ihminen joutuu oikeaanhätään sairastuu tms, paholainen ei tuu auttamaan ei se voi kun sillä ei oo hyvyyttä.

      usko JEESUKSEEN KRISTUKSEN antaa sisälle rauhan joka aamu sanoo rukouksessa pidäminusta huolen tänäkinpäivänä suojele varjele kakestapahasta.
      kun tulee koettelemus rukoile annnna voimaa kestää ja jaksaa yksin ei tarvitse kulkea hetkeäkään.

      kaikki Kiittäen rukouksessa saattaa Jumalan luo ilot ja surut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe