Herra auta mun isää

tehmies24v

mä en usko että mikään pimeys voi kestää, oli mikä tahansa myrsky, syvin yö aina tulee aamu..enkä mä usko että kukaan joka turvaa jumalaan voi totaalisesti hävitä...nii et kaikki mihi uskonu,toivonu voi totaalisesti murskaantua..rakkaat läheltä tuosta vaa mennä helvettii tuosta vaan...ja vaikka jos asia olisiki nii...mitä menetystä on enää rukoilla asiasta?

8

336

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauanukossaollut

Ja ei tarvita pimeään kuin yksi pieni kynttilä, niin pimeys on murrettu. Jumalan rakkaus murtaa pimeyden voimat.

• tehmies24v

luit ton jostai et keksiny ite! oon nimittäi ite joskus lukenu ton sama jostai! =P

• kauanuskossaollut

No ei kai se ajatus pilalla ole jos sen toiselta kuulin. Sopii ihan hyvin minunkin logiikkaani. Ei tarvitse keksiä kaikkea kun valmiinakin saa!

• valitettavaa

Moi, sinulle on vastattu monta kertaa ja kerrottu että apua saa ja rukoilisit.
      Kun et usko ja et yritä, niin ei voi mitään. Kun sitä pitää yrittää itsekin yrittää. Mene juttelemaan ja papin kanssa asiasta.

• xxxkk

älä sinä tuomitse! tuossahan hän huokailee Herran puoleen. vai onko aina pakko muotoilla rukous että Jumala kuulisi. näitä `uskovia` tuomitsijoita on maailma täynnä .miksi et itse esirukoile veljesi puolesta !

• valitettavaa

Enjaksa

• rukousnöyryysu

Raamattu lupaa kun huutaa Jumalanpuoleen ,
      sanoo Jeesukselle Kristukselle minä en jaksa tässäminä oon syntinen ihminen auta minua Rakas Jumala.
      minä en tunne vielä sinua mutta sinä näät minun tuskan ja hädän pimeyden synnintielä on rikkonut sinua vastaan .
      Armahda minua Anna syntini anteeksi ihmisen tulee tehdä PARANNUS kääntyä pois vanhaltatieltä ei enään tehdä syntiä minkä omatunto osoitaa synniksi.

sydämmenuskolla tulee vanhurskaaksi suun tunnuksella pelastuu.

• kaikkeirakkainon

katopa iheesi ja ympärille elämänmenoa saatana pitää kiinni omistaan ja pilkkaa Jumalaa.
      se ero on suuri saatana juoksuttaa ja nauraa levittää eteesi punaistamattoa joka viesinut yhäsvemälle pimeyteen.
      kun ihminen joutuu oikeaanhätään sairastuu tms, paholainen ei tuu auttamaan ei se voi kun sillä ei oo hyvyyttä.

usko JEESUKSEEN KRISTUKSEN antaa sisälle rauhan joka aamu sanoo rukouksessa pidäminusta huolen tänäkinpäivänä suojele varjele kakestapahasta.
      kun tulee koettelemus rukoile annnna voimaa kestää ja jaksaa yksin ei tarvitse kulkea hetkeäkään.

kaikki Kiittäen rukouksessa saattaa Jumalan luo ilot ja surut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      315
      1303
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      310
      1267
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      95
      1009
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      978
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      920
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      919
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      772
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      20
      714
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      69
      611
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      5
      597
    Aihe