Herra auta mun isää

tehmies24v

mä en usko että mikään pimeys voi kestää, oli mikä tahansa myrsky, syvin yö aina tulee aamu..enkä mä usko että kukaan joka turvaa jumalaan voi totaalisesti hävitä...nii et kaikki mihi uskonu,toivonu voi totaalisesti murskaantua..rakkaat läheltä tuosta vaa mennä helvettii tuosta vaan...ja vaikka jos asia olisiki nii...mitä menetystä on enää rukoilla asiasta?

8

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauanukossaollut

Ja ei tarvita pimeään kuin yksi pieni kynttilä, niin pimeys on murrettu. Jumalan rakkaus murtaa pimeyden voimat.

• tehmies24v

luit ton jostai et keksiny ite! oon nimittäi ite joskus lukenu ton sama jostai! =P

• kauanuskossaollut

No ei kai se ajatus pilalla ole jos sen toiselta kuulin. Sopii ihan hyvin minunkin logiikkaani. Ei tarvitse keksiä kaikkea kun valmiinakin saa!

• valitettavaa

Moi, sinulle on vastattu monta kertaa ja kerrottu että apua saa ja rukoilisit.
      Kun et usko ja et yritä, niin ei voi mitään. Kun sitä pitää yrittää itsekin yrittää. Mene juttelemaan ja papin kanssa asiasta.

• xxxkk

älä sinä tuomitse! tuossahan hän huokailee Herran puoleen. vai onko aina pakko muotoilla rukous että Jumala kuulisi. näitä `uskovia` tuomitsijoita on maailma täynnä .miksi et itse esirukoile veljesi puolesta !

• valitettavaa

Enjaksa

• rukousnöyryysu

Raamattu lupaa kun huutaa Jumalanpuoleen ,
      sanoo Jeesukselle Kristukselle minä en jaksa tässäminä oon syntinen ihminen auta minua Rakas Jumala.
      minä en tunne vielä sinua mutta sinä näät minun tuskan ja hädän pimeyden synnintielä on rikkonut sinua vastaan .
      Armahda minua Anna syntini anteeksi ihmisen tulee tehdä PARANNUS kääntyä pois vanhaltatieltä ei enään tehdä syntiä minkä omatunto osoitaa synniksi.

sydämmenuskolla tulee vanhurskaaksi suun tunnuksella pelastuu.

• kaikkeirakkainon

katopa iheesi ja ympärille elämänmenoa saatana pitää kiinni omistaan ja pilkkaa Jumalaa.
      se ero on suuri saatana juoksuttaa ja nauraa levittää eteesi punaistamattoa joka viesinut yhäsvemälle pimeyteen.
      kun ihminen joutuu oikeaanhätään sairastuu tms, paholainen ei tuu auttamaan ei se voi kun sillä ei oo hyvyyttä.

usko JEESUKSEEN KRISTUKSEN antaa sisälle rauhan joka aamu sanoo rukouksessa pidäminusta huolen tänäkinpäivänä suojele varjele kakestapahasta.
      kun tulee koettelemus rukoile annnna voimaa kestää ja jaksaa yksin ei tarvitse kulkea hetkeäkään.

kaikki Kiittäen rukouksessa saattaa Jumalan luo ilot ja surut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      438
      2457
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      13
      2292
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1445
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1129
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      62
      1046
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      413
      1022
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      898
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      895
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      859
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      835
    Aihe