Mihin ilmoittaa pimeä taksi?

seurannut

Poliisia ei tunnu kiinnostavan asia niin mihin ilmoittaisin maahanmuuttajan pimeän taksitouhun? Kyseessä Helsingin seudulla toimiva harmaa Toyota Avensis tilapönttö YEN-....

11

2139

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manibois

Nyt on keikkaa vuodenvaihteeseen, yrittäjyys on iloinen asia!

• kaikkitaxilla

Mitä horiset ? Taksiliikenne pitäisi vapauttaa muutenkin, kuka tahansa vois alkaa taksi suhariksi,
      rupeaisi taksatkin olemaan kohillaan kun kilpailua, taksikuskit narisee huonoista taksoista ja ajavat silti tuliterällä autolla = se on mahdoton yhtälö. MAAHAN MUUTTAJIEN JA TYÖTTÖMIEN TÄYTYY SAADA ALKAA TAKSI KUSKIKSI omalla autolla yrittäjänä. Ministeritkin saa todellisen kuvan missä mennään kun maapallon toiseltapuolen muuttanut ottaa maksun luonnossa.

• kaikkitaxilla

Minä osaan yhdyssanat ja kirjoitukseni on muutenkin hyvin looginen ja helposti luettava.

• fabu60

Niin. Pimeä taksi aiheuttaa vakavia vahinkoja asiakkaalleen. Kenen vakuutus korvaa. Ei oma tapaturma- tai henkivakuutus. Kotivakuutus pesee itsensä ulos korvauksistaan. Pimeällä taksilla ei lienee edes Kaskoa. No soskuhan kyllä ymmärtää. Tasa-arvoisessa risteyksessä vasemmalta tuleva musta kuski ei väistänyt oikealta tulevaa taksia vaan syyllistyi pahoinpitelyyn ja tappoyritykseen. Virkavallalle musta kuski kertoi vetoavasti siihen ettei tiennyt liikennesääntöjä kun ei ole käynyt autokoulua ja oli kortiton. Hurraa!!!
        Kamelinpaskaralli on saapunut Suomeen. Kuskin ei tarvitse tietää onko edessä suojatie vai seepra.

• ViidenTähdenUber_

Äidille voit ilmoittaa.

• Eiköhän paikallisen taksitarkastajan kautta rupea tapahtumaan...

• fabu60

Säälittää pimeän taksin asiakkaan ajattelukyky / kykenemättömyys. Samoin " pimeän " taksikuskin. Kuski tuottaa taidoillaan vamman / sairaslomaa asiakkaalleen. Ei hätää. Somalian sosku maksaa kulut ja tappiot. Ei lienee käynyt kuskin tai asiakkaan mielessä. Kyllä vakuutukset, sinetöity mittari, palvelutaito ja nyk. laitteet ja katoavat kriteerit tulisi säilyttää mutta kuten on sanottu. " Rotat jättää uppoavan laivan. " Alaa vaihtanut.

• suomisuomalaisille

Itse ilmoittaisin asian henkilökohtaisesti maahanmuuttajalle itselleen. Tykkään viestiä nyrkin välityksellä.

• Illmolahpaskah

Suomi ihana tyhma hallitus sibilä Urpo söini..Ihaana syöminen nainen berseri...minua tule rekka taksi ja räjäyttä kaikki....oot ihana soomi laki ...ihaana ajo vuoro kaikki aja pommi kyytis 💀👹☄️☄️💥💥....

• Anonyymi

Ajan yötä päivöä olen tansanii mees vien rahaaa soome poikka heh ne tyhmää

• Anonyymi

Matu yrittää kiskoo rekeensä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4461
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2365
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2357
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2118
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1677
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1471
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1104
    Aihe