Poliisia ei tunnu kiinnostavan asia niin mihin ilmoittaisin maahanmuuttajan pimeän taksitouhun? Kyseessä Helsingin seudulla toimiva harmaa Toyota Avensis tilapönttö YEN-....
Mihin ilmoittaa pimeä taksi?
11
2054
Vastaukset
- manibois
Nyt on keikkaa vuodenvaihteeseen, yrittäjyys on iloinen asia!
- kaikkitaxilla
Mitä horiset ? Taksiliikenne pitäisi vapauttaa muutenkin, kuka tahansa vois alkaa taksi suhariksi,
rupeaisi taksatkin olemaan kohillaan kun kilpailua, taksikuskit narisee huonoista taksoista ja ajavat silti tuliterällä autolla = se on mahdoton yhtälö. MAAHAN MUUTTAJIEN JA TYÖTTÖMIEN TÄYTYY SAADA ALKAA TAKSI KUSKIKSI omalla autolla yrittäjänä. Ministeritkin saa todellisen kuvan missä mennään kun maapallon toiseltapuolen muuttanut ottaa maksun luonnossa.- kaikkitaxilla
Minä osaan yhdyssanat ja kirjoitukseni on muutenkin hyvin looginen ja helposti luettava.
- fabu60
Niin. Pimeä taksi aiheuttaa vakavia vahinkoja asiakkaalleen. Kenen vakuutus korvaa. Ei oma tapaturma- tai henkivakuutus. Kotivakuutus pesee itsensä ulos korvauksistaan. Pimeällä taksilla ei lienee edes Kaskoa. No soskuhan kyllä ymmärtää. Tasa-arvoisessa risteyksessä vasemmalta tuleva musta kuski ei väistänyt oikealta tulevaa taksia vaan syyllistyi pahoinpitelyyn ja tappoyritykseen. Virkavallalle musta kuski kertoi vetoavasti siihen ettei tiennyt liikennesääntöjä kun ei ole käynyt autokoulua ja oli kortiton. Hurraa!!!
Kamelinpaskaralli on saapunut Suomeen. Kuskin ei tarvitse tietää onko edessä suojatie vai seepra.
- ViidenTähdenUber_
Äidille voit ilmoittaa.
Eiköhän paikallisen taksitarkastajan kautta rupea tapahtumaan...
- fabu60
Säälittää pimeän taksin asiakkaan ajattelukyky / kykenemättömyys. Samoin " pimeän " taksikuskin. Kuski tuottaa taidoillaan vamman / sairaslomaa asiakkaalleen. Ei hätää. Somalian sosku maksaa kulut ja tappiot. Ei lienee käynyt kuskin tai asiakkaan mielessä. Kyllä vakuutukset, sinetöity mittari, palvelutaito ja nyk. laitteet ja katoavat kriteerit tulisi säilyttää mutta kuten on sanottu. " Rotat jättää uppoavan laivan. " Alaa vaihtanut.
- suomisuomalaisille
Itse ilmoittaisin asian henkilökohtaisesti maahanmuuttajalle itselleen. Tykkään viestiä nyrkin välityksellä.
- Illmolahpaskah
Suomi ihana tyhma hallitus sibilä Urpo söini..Ihaana syöminen nainen berseri...minua tule rekka taksi ja räjäyttä kaikki....oot ihana soomi laki ...ihaana ajo vuoro kaikki aja pommi kyytis 💀👹☄️☄️💥💥....
- Anonyymi
Ajan yötä päivöä olen tansanii mees vien rahaaa soome poikka heh ne tyhmää
- AnonyymiUUSI
Matu yrittää kiskoo rekeensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846