Triquetra

Sartsuliini

Olen jo kauan hakenut netistä ja muualta triquetra-aiheisia koruja (korvakoruja, sormuksia, rannekoruja, riipuksia..). Oon läytäny paljon ulkomaalaisista netti-kaupoista, mutta haluaisin tilata luotettavammasta kaupasta.. Eli tietäskö joku jonkun suomalaisen kaupan/nettikaupan, josta voisin läytää triquetra-koruja? Olis tosi tärkeetä..
Kiitos.

13

3265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

tuut tänne palstalle jonka aiheena on siskoni on noita kirjoittaa koruist!!!!taitaa olla onttoo kallos!!!!!!!!!!=(

• Sartsuliini

aika tyhmä oot, ku et tiiä et triquetra nimen omaan liittyy siskoni on noitaan.. Et paraski puhuja..

• ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

aika tyhmä oot, ku et tiiä et triquetra nimen omaan liittyy siskoni on noitaan.. Et paraski puhuja..

evvk!!!koru hullu!!!!

• Sartsuliini
        .............. kirjoitti:

evvk!!!koru hullu!!!!

Sulla se laho pää on.. Et varmaan ees tiiä mikä triquetra on.. Oot varmaa joku eka-luokkalainen. Ja mitä ite tuut siskoni on noita-palstalle haukkumaan toisia.. Kato peiliin vaa.

• ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

Sulla se laho pää on.. Et varmaan ees tiiä mikä triquetra on.. Oot varmaa joku eka-luokkalainen. Ja mitä ite tuut siskoni on noita-palstalle haukkumaan toisia.. Kato peiliin vaa.

mikä sä sit oot???eskarilainen vai :)???(haa)

• Sartsuliini
        .............. kirjoitti:

mikä sä sit oot???eskarilainen vai :)???(haa)

En kyllä oo eskarissa, mutta ite taidat olla?

• ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

missä sit oot kerro ite!!!

• ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

oo mä oon 4 luokall!!!DAJJU!!!!!!!

• Charmed fani, ikää 19v

Heis,

Oikein nauratti kun pääsin lukemaan tuota "fiksua" keskustelua. Itse tilasin triquetra korvakorut suomalaiselta EMP:ltä. Tavarat tulevat siis saksasta, mutta kyseessä on kuitenkin suomen sivuyhtiö. Luotettava on, olen tilannut sieltä jo kolmeen eri otteeseeen. Tässä linkki:

http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=806873&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search

Näkevät sitten "fiksut" Siskoni on noita fanit, mikä se Triquetra on. Yksi tärkeimmistä symboleista koko sarjassa, joka kuvaa siskosten kolmiyhteyttä, löytyypi myös ihan kristinuskosta tuo, näin yleissivistyksen puitteissa ;)

• Sartsuliini? :D

mä en edes muistanu tällästä, hui kauhee. ikää 17 :D

• Hah

Mää ostin triquetra kaulakorun kyllä ihan vain Oulun Romeo & Juliasta makso 12e. :D Ja semmosen rannerenkaan sisko toi Irlannin jostain pikku puodista. OuO

• Hah

Ne oli viel oikeeta hopeaa. OnO

• ShadowStar89

triquetra-aiheisia koruja ja muita saman kaltaisia koruja löytyy:
      http://www.kelttikorut.com/
      sivulta!

sieltä saatat löytää triquetra koruja koska triquetra on osa keltti:ä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2423
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      917
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      786
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      755
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe