Olen jo kauan hakenut netistä ja muualta triquetra-aiheisia koruja (korvakoruja, sormuksia, rannekoruja, riipuksia..). Oon läytäny paljon ulkomaalaisista netti-kaupoista, mutta haluaisin tilata luotettavammasta kaupasta.. Eli tietäskö joku jonkun suomalaisen kaupan/nettikaupan, josta voisin läytää triquetra-koruja? Olis tosi tärkeetä..
Kiitos.
Triquetra
13
3254
Vastaukset
- ..............
tuut tänne palstalle jonka aiheena on siskoni on noita kirjoittaa koruist!!!!taitaa olla onttoo kallos!!!!!!!!!!=(
- Sartsuliini
aika tyhmä oot, ku et tiiä et triquetra nimen omaan liittyy siskoni on noitaan.. Et paraski puhuja..
- ..............
Sartsuliini kirjoitti:
aika tyhmä oot, ku et tiiä et triquetra nimen omaan liittyy siskoni on noitaan.. Et paraski puhuja..
evvk!!!koru hullu!!!!
- Sartsuliini
.............. kirjoitti:
evvk!!!koru hullu!!!!
Sulla se laho pää on.. Et varmaan ees tiiä mikä triquetra on.. Oot varmaa joku eka-luokkalainen. Ja mitä ite tuut siskoni on noita-palstalle haukkumaan toisia.. Kato peiliin vaa.
- ..............
Sartsuliini kirjoitti:
Sulla se laho pää on.. Et varmaan ees tiiä mikä triquetra on.. Oot varmaa joku eka-luokkalainen. Ja mitä ite tuut siskoni on noita-palstalle haukkumaan toisia.. Kato peiliin vaa.
mikä sä sit oot???eskarilainen vai :)???(haa)
- Sartsuliini
.............. kirjoitti:
mikä sä sit oot???eskarilainen vai :)???(haa)
En kyllä oo eskarissa, mutta ite taidat olla?
- ..............
Sartsuliini kirjoitti:
missä sit oot kerro ite!!!
- ..............
Sartsuliini kirjoitti:
oo mä oon 4 luokall!!!DAJJU!!!!!!!
- Charmed fani, ikää 19v
Heis,
Oikein nauratti kun pääsin lukemaan tuota "fiksua" keskustelua. Itse tilasin triquetra korvakorut suomalaiselta EMP:ltä. Tavarat tulevat siis saksasta, mutta kyseessä on kuitenkin suomen sivuyhtiö. Luotettava on, olen tilannut sieltä jo kolmeen eri otteeseeen. Tässä linkki:
http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=806873&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search
Näkevät sitten "fiksut" Siskoni on noita fanit, mikä se Triquetra on. Yksi tärkeimmistä symboleista koko sarjassa, joka kuvaa siskosten kolmiyhteyttä, löytyypi myös ihan kristinuskosta tuo, näin yleissivistyksen puitteissa ;)- Sartsuliini? :D
mä en edes muistanu tällästä, hui kauhee. ikää 17 :D
- Hah
Mää ostin triquetra kaulakorun kyllä ihan vain Oulun Romeo & Juliasta makso 12e. :D Ja semmosen rannerenkaan sisko toi Irlannin jostain pikku puodista. OuO
- Hah
Ne oli viel oikeeta hopeaa. OnO
- ShadowStar89
triquetra-aiheisia koruja ja muita saman kaltaisia koruja löytyy:
http://www.kelttikorut.com/
sivulta!
sieltä saatat löytää triquetra koruja koska triquetra on osa keltti:ä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976