Olen jo kauan hakenut netistä ja muualta triquetra-aiheisia koruja (korvakoruja, sormuksia, rannekoruja, riipuksia..). Oon läytäny paljon ulkomaalaisista netti-kaupoista, mutta haluaisin tilata luotettavammasta kaupasta.. Eli tietäskö joku jonkun suomalaisen kaupan/nettikaupan, josta voisin läytää triquetra-koruja? Olis tosi tärkeetä..
Kiitos.
Triquetra
13
3280
Vastaukset
- ..............
tuut tänne palstalle jonka aiheena on siskoni on noita kirjoittaa koruist!!!!taitaa olla onttoo kallos!!!!!!!!!!=(
- Sartsuliini
aika tyhmä oot, ku et tiiä et triquetra nimen omaan liittyy siskoni on noitaan.. Et paraski puhuja..
- ..............
Sartsuliini kirjoitti:
aika tyhmä oot, ku et tiiä et triquetra nimen omaan liittyy siskoni on noitaan.. Et paraski puhuja..
evvk!!!koru hullu!!!!
- Sartsuliini
.............. kirjoitti:
evvk!!!koru hullu!!!!
Sulla se laho pää on.. Et varmaan ees tiiä mikä triquetra on.. Oot varmaa joku eka-luokkalainen. Ja mitä ite tuut siskoni on noita-palstalle haukkumaan toisia.. Kato peiliin vaa.
- ..............
Sartsuliini kirjoitti:
Sulla se laho pää on.. Et varmaan ees tiiä mikä triquetra on.. Oot varmaa joku eka-luokkalainen. Ja mitä ite tuut siskoni on noita-palstalle haukkumaan toisia.. Kato peiliin vaa.
mikä sä sit oot???eskarilainen vai :)???(haa)
- Sartsuliini
.............. kirjoitti:
mikä sä sit oot???eskarilainen vai :)???(haa)
En kyllä oo eskarissa, mutta ite taidat olla?
- ..............
Sartsuliini kirjoitti:
missä sit oot kerro ite!!!
- ..............
Sartsuliini kirjoitti:
oo mä oon 4 luokall!!!DAJJU!!!!!!!
- Charmed fani, ikää 19v
Heis,
Oikein nauratti kun pääsin lukemaan tuota "fiksua" keskustelua. Itse tilasin triquetra korvakorut suomalaiselta EMP:ltä. Tavarat tulevat siis saksasta, mutta kyseessä on kuitenkin suomen sivuyhtiö. Luotettava on, olen tilannut sieltä jo kolmeen eri otteeseeen. Tässä linkki:
http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=806873&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search
Näkevät sitten "fiksut" Siskoni on noita fanit, mikä se Triquetra on. Yksi tärkeimmistä symboleista koko sarjassa, joka kuvaa siskosten kolmiyhteyttä, löytyypi myös ihan kristinuskosta tuo, näin yleissivistyksen puitteissa ;)- Sartsuliini? :D
mä en edes muistanu tällästä, hui kauhee. ikää 17 :D
- Hah
Mää ostin triquetra kaulakorun kyllä ihan vain Oulun Romeo & Juliasta makso 12e. :D Ja semmosen rannerenkaan sisko toi Irlannin jostain pikku puodista. OuO
- Hah
Ne oli viel oikeeta hopeaa. OnO
- ShadowStar89
triquetra-aiheisia koruja ja muita saman kaltaisia koruja löytyy:
http://www.kelttikorut.com/
sivulta!
sieltä saatat löytää triquetra koruja koska triquetra on osa keltti:ä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646267
- 635649
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284645- 583926
- 143825
- 323239
- 693031
- 592866
- 762647
- 471970