Triquetra

Sartsuliini

Olen jo kauan hakenut netistä ja muualta triquetra-aiheisia koruja (korvakoruja, sormuksia, rannekoruja, riipuksia..). Oon läytäny paljon ulkomaalaisista netti-kaupoista, mutta haluaisin tilata luotettavammasta kaupasta.. Eli tietäskö joku jonkun suomalaisen kaupan/nettikaupan, josta voisin läytää triquetra-koruja? Olis tosi tärkeetä..
Kiitos.

13

3296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

tuut tänne palstalle jonka aiheena on siskoni on noita kirjoittaa koruist!!!!taitaa olla onttoo kallos!!!!!!!!!!=(

• Sartsuliini

aika tyhmä oot, ku et tiiä et triquetra nimen omaan liittyy siskoni on noitaan.. Et paraski puhuja..

• ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

aika tyhmä oot, ku et tiiä et triquetra nimen omaan liittyy siskoni on noitaan.. Et paraski puhuja..

evvk!!!koru hullu!!!!

• Sartsuliini
        .............. kirjoitti:

evvk!!!koru hullu!!!!

Sulla se laho pää on.. Et varmaan ees tiiä mikä triquetra on.. Oot varmaa joku eka-luokkalainen. Ja mitä ite tuut siskoni on noita-palstalle haukkumaan toisia.. Kato peiliin vaa.

• ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

Sulla se laho pää on.. Et varmaan ees tiiä mikä triquetra on.. Oot varmaa joku eka-luokkalainen. Ja mitä ite tuut siskoni on noita-palstalle haukkumaan toisia.. Kato peiliin vaa.

mikä sä sit oot???eskarilainen vai :)???(haa)

• Sartsuliini
        .............. kirjoitti:

mikä sä sit oot???eskarilainen vai :)???(haa)

En kyllä oo eskarissa, mutta ite taidat olla?

• ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

missä sit oot kerro ite!!!

• ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

oo mä oon 4 luokall!!!DAJJU!!!!!!!

• Charmed fani, ikää 19v

Heis,

Oikein nauratti kun pääsin lukemaan tuota "fiksua" keskustelua. Itse tilasin triquetra korvakorut suomalaiselta EMP:ltä. Tavarat tulevat siis saksasta, mutta kyseessä on kuitenkin suomen sivuyhtiö. Luotettava on, olen tilannut sieltä jo kolmeen eri otteeseeen. Tässä linkki:

http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=806873&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search

Näkevät sitten "fiksut" Siskoni on noita fanit, mikä se Triquetra on. Yksi tärkeimmistä symboleista koko sarjassa, joka kuvaa siskosten kolmiyhteyttä, löytyypi myös ihan kristinuskosta tuo, näin yleissivistyksen puitteissa ;)

• Sartsuliini? :D

mä en edes muistanu tällästä, hui kauhee. ikää 17 :D

• Hah

Mää ostin triquetra kaulakorun kyllä ihan vain Oulun Romeo & Juliasta makso 12e. :D Ja semmosen rannerenkaan sisko toi Irlannin jostain pikku puodista. OuO

• Hah

Ne oli viel oikeeta hopeaa. OnO

• ShadowStar89

triquetra-aiheisia koruja ja muita saman kaltaisia koruja löytyy:
      http://www.kelttikorut.com/
      sivulta!

sieltä saatat löytää triquetra koruja koska triquetra on osa keltti:ä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      162
      13844
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      84
      10005
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      101
      9199
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8339
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      48
      6827
    6. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      43
      6733
    7. 151
      6216
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      102
      5164
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      4055
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      405
      1359
    Aihe