Triquetra

Sartsuliini

Olen jo kauan hakenut netistä ja muualta triquetra-aiheisia koruja (korvakoruja, sormuksia, rannekoruja, riipuksia..). Oon läytäny paljon ulkomaalaisista netti-kaupoista, mutta haluaisin tilata luotettavammasta kaupasta.. Eli tietäskö joku jonkun suomalaisen kaupan/nettikaupan, josta voisin läytää triquetra-koruja? Olis tosi tärkeetä..
Kiitos.

13

3211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      tuut tänne palstalle jonka aiheena on siskoni on noita kirjoittaa koruist!!!!taitaa olla onttoo kallos!!!!!!!!!!=(

      • Sartsuliini

        aika tyhmä oot, ku et tiiä et triquetra nimen omaan liittyy siskoni on noitaan.. Et paraski puhuja..


      • ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

        aika tyhmä oot, ku et tiiä et triquetra nimen omaan liittyy siskoni on noitaan.. Et paraski puhuja..

        evvk!!!koru hullu!!!!


      • Sartsuliini
        .............. kirjoitti:

        evvk!!!koru hullu!!!!

        Sulla se laho pää on.. Et varmaan ees tiiä mikä triquetra on.. Oot varmaa joku eka-luokkalainen. Ja mitä ite tuut siskoni on noita-palstalle haukkumaan toisia.. Kato peiliin vaa.


      • ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

        Sulla se laho pää on.. Et varmaan ees tiiä mikä triquetra on.. Oot varmaa joku eka-luokkalainen. Ja mitä ite tuut siskoni on noita-palstalle haukkumaan toisia.. Kato peiliin vaa.

        mikä sä sit oot???eskarilainen vai :)???(haa)


      • Sartsuliini
        .............. kirjoitti:

        mikä sä sit oot???eskarilainen vai :)???(haa)

        En kyllä oo eskarissa, mutta ite taidat olla?


      • ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

        En kyllä oo eskarissa, mutta ite taidat olla?

        missä sit oot kerro ite!!!


      • ..............
        Sartsuliini kirjoitti:

        En kyllä oo eskarissa, mutta ite taidat olla?

        oo mä oon 4 luokall!!!DAJJU!!!!!!!


    • Charmed fani, ikää 19v

      Heis,

      Oikein nauratti kun pääsin lukemaan tuota "fiksua" keskustelua. Itse tilasin triquetra korvakorut suomalaiselta EMP:ltä. Tavarat tulevat siis saksasta, mutta kyseessä on kuitenkin suomen sivuyhtiö. Luotettava on, olen tilannut sieltä jo kolmeen eri otteeseeen. Tässä linkki:

      http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=806873&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search

      Näkevät sitten "fiksut" Siskoni on noita fanit, mikä se Triquetra on. Yksi tärkeimmistä symboleista koko sarjassa, joka kuvaa siskosten kolmiyhteyttä, löytyypi myös ihan kristinuskosta tuo, näin yleissivistyksen puitteissa ;)

      • Sartsuliini? :D

        mä en edes muistanu tällästä, hui kauhee. ikää 17 :D


    • Hah

      Mää ostin triquetra kaulakorun kyllä ihan vain Oulun Romeo & Juliasta makso 12e. :D Ja semmosen rannerenkaan sisko toi Irlannin jostain pikku puodista. OuO

      • Hah

        Ne oli viel oikeeta hopeaa. OnO


    • ShadowStar89

      triquetra-aiheisia koruja ja muita saman kaltaisia koruja löytyy:
      http://www.kelttikorut.com/
      sivulta!

      sieltä saatat löytää triquetra koruja koska triquetra on osa keltti:ä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      196
      4592
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      261
      2627
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1391
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1293
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1057
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe