Tämä ei nyt elokuva-aiheeseen liity, mutta tiedotan täälläkin. :) Eli hei kaikki! Olen 03 (14v) tyttö Helsingistä ja auttamaton musikaali/teatterihullu! :') Erityisesti rakastan Wicked-musikaalia (kertoo Ozin noidista), joka on sekä tarinaltaan, että musiikiltaan mieletön! Unelmani olisi tuoda tämä musikaali näyttämölle. Jos toteutuisi, (Suomessa se tietääkseni on esitetty jo vuonna 2010.) Tiedän musikaalin olevan valtava työ, enkä ole itsekkään varma olisiko tuo mahdollista toteuttaa. Näin alustavasti kysyisin silti, että kiinnostaisiko ihmisiä tulla mukaan? :) Jotta juttu saataisiin toimimaan, tarvittaisiin näyttelijöitä/laulajia ja bändi, sekä tietysti lavastus, tekniikka ynnä muut avustajat. Käsikirjoituksen tekisin mahdollisesti itse. Mieluiten ottaisin 13-16 vuotiaita nuoria, joilla olisi jonkinlaista teatteri- tai musiikkikokemusta. :)
Mikään ei ole vielä varmaa, eikä tämä välttämättä toteudu, mutta vastatkaa ihmeessä jos kiinnostaisi!
Näyttelijöitä Wicked-musikaaliin?
Musikaalityttö
3
246
Vastaukset
- Lafayette3333
Hyvä idea, up!
- HelmiHHHH
Oon ite 12, mut kyl musiikin puolesta on paljon kokemusta :)
- Viiviiiiiiiiki
Hei!
Täytän 13 toukokuussa.
Mulla on kokemusta oopperasta, joka pääsee helmikuussa helsingin musiikkitalolle. Voisin olla sivuhenkilönä vaikka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946