Pissaleikit

Goldenshower

Kuinka moni myöntää koittaneensa? Vai tekisikö mieli?. Pidittekö?
Itse sain pitkästä aikaa kunnon suihkut naamalle ja suuhun (join melkein kaiken😊) mitä tuli.
Oli ihanaa saada pisut suoraan pimpistä nautittavaksi

63

6514

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pois-moiset-haitakkeet

      Onkos pakko laittaa viestiin noita näytönsotkijoita?

    • Hyvin kiihottavaa saada päällensä ja lähes yhtä mukavaa myös antaa.

    • Jarsse78

      Leikit kelpaisi kyllä mut kumppanii ei kiinnosta😭

      • Ootko-siitä-iloinen

        Siinätaas näyttö meni sekaisin.


    • Goldensweet

      Kokeiltu ja jatkossakin kokeilen, säännöllisen epäsäännöllinen harrastus :)

    • Koetuksella
    • alistuvaorja
    • runkkumies

      Olen ehdotellut josko joku kusisi päälleni kyrvästä, jonka olen juuri imenyt tyhjäksi, haluaisin niin kiimakuset päälleni, en ole saanut vastakaikua pyynnölleni.

    • Ottaisin kyllä mielelläni naisen pissat vaikka suoraan suuhun,mutta ei ole halukkaita löytynyt,ehkä joskus löytyy.

      • voisin kyllä ottaa tuollaistakin,jos vain olisitarjolla
        mmmm.


    • PrvM52Hki

      En pidä mitenkään outona,kokeiltiin ekan tyttöystävän kanssa samoihin aikoihin kun harjoiteltiin ensimmäisiä yhdyntöjä...

      Ehkä minä oon se outo...😯?

    • kuseskelija

      maksullisia naisia olen kussut suuhun useammankin kerran.
      Hinta on ollut 100-200e, minusta ihan kohtuullista :)

      • Anonyymi

        Minulla ei seissyt kun olisi just tarvinnut eikä nainen halunnut palauttaa rahoja takaisin. Hän sanoi että hinta on puolesta tunnista ja sen jälkeen pitää poistua. Kun tein lähtöä hän sanoi että saan tietenkin nuolla häntä lopun ajan ja jos haluan hän voi pissata suuhun eikä tarvitse maksaa ylimääräisiä kuluja koska hänellä oli just vessahätä.


    • Kyllä se on yksi parhaita juttuja kun nainen kyykistyy päälle ja samalla kun nuolen hänen molemmat reikänsä alkaa pissa valua.

      • Anonyymi

        Uskon että on..


    • tj74vm

      olen saanut suihkun päälleni....en kasvoille..heh ja minut on nuoltu puhtaaksi pissaamisen jälkeen...

    • Juuri näin me teemme. Ota yhteyttä.

      • Mihin-ota-yhteyttä

        Ota yhteyttä MIHIN?


      • Mihin-ota-yhteyttä kirjoitti:

        Ota yhteyttä MIHIN?

        Nimimerkin mukaiseen suomi24-sähköpostiin. Sitä ei voi kirjoittaa tänne kokonaisena.


      • Pissaapäälleni kirjoitti:

        Nimimerkin mukaiseen suomi24-sähköpostiin. Sitä ei voi kirjoittaa tänne kokonaisena.

        Tarkennettakoon vielä varmuuden vuoksi, että osoitteessa ä on korvattava a-kirjaimella.


      • nntynt

        Kutsuni, sinun on ihan turha enää väittää että olisit terve päästäsi.

        Näin noita sinun viestejä jo kymmenen vuotta sitten. Mieti nyt itsekin, KYMMENEN VUOTTA sitten, 2008. Silloin sinulla oli vielä toinen nimimerkki käytössä.

        Minä olen mennyt elämässäni eteenpäin, mutta mitä sinä olet tehnyt? Keränyt osoitelistoja joita spämmäät tänne. Kymmenen vuotta olet seurannut tätä palstaa että saisit kerättyä sähköpostiosoitteita. Mitä elämää muka sellainen on?

        Säälin sinua, mutta säälin sijasta sinut tulisi ohjata taas kiireesti hoitoon, niinkuin silloin välillä hoidossa jo olitkin vaikka valehtelit että kävit muka Tukholmassa ja milloin missäkin.

        Sinun vanhempasi katselevat nyt taivaasta ja säälivät sinua, koska eivät olisi koskaan halunneet tuollaista tytärtä.


      • Anonyymi
        nntynt kirjoitti:

        Kutsuni, sinun on ihan turha enää väittää että olisit terve päästäsi.

        Näin noita sinun viestejä jo kymmenen vuotta sitten. Mieti nyt itsekin, KYMMENEN VUOTTA sitten, 2008. Silloin sinulla oli vielä toinen nimimerkki käytössä.

        Minä olen mennyt elämässäni eteenpäin, mutta mitä sinä olet tehnyt? Keränyt osoitelistoja joita spämmäät tänne. Kymmenen vuotta olet seurannut tätä palstaa että saisit kerättyä sähköpostiosoitteita. Mitä elämää muka sellainen on?

        Säälin sinua, mutta säälin sijasta sinut tulisi ohjata taas kiireesti hoitoon, niinkuin silloin välillä hoidossa jo olitkin vaikka valehtelit että kävit muka Tukholmassa ja milloin missäkin.

        Sinun vanhempasi katselevat nyt taivaasta ja säälivät sinua, koska eivät olisi koskaan halunneet tuollaista tytärtä.

        Et voi sanoa noin vaikka olisit muuten oikeassa! Tyttö saattaa olla vaikka kuinka taitava juottamaan pissaa ja alapäässä olla kerrassaan oikein tulta!! Eri asia jos tunnet hänet henkilökohtaisesti, siinä tapauksessa en sano enempää


    • Meillä harrastetaan säännöllisesti. Viimeksi eilen oltiin suihkussa kun mies yhtäkkiä istui lattialle ja alkoi nuolemaan pimppiäni. Olin jo ennen suihkuun menemistä valitellut pissahätääni, joten ajattelin miehen olevan leikissä mukana. Kuiskasin miehelle että pissattaa, hän vain nyökkäsi ja jatkoi nuolemista. Rentouduin ja peräännyin hiukan ja annoin pissan tulla. Ensin pienellä norolla ja lopulta kovalla paineella pissasin ensin miehen vatsalle ja lopulta jo rinnalle josta osa taisi roiskuta naamallekin. Pissan tulon loputtua, mies jatkoi nuolemista ja otti lopulta takaapäin.

      • Anonyymi

        Älä valehtele


    • Oldbear59

      Kokeilisin maistaa kultaista juomaa suoraan naisen lähteestä jos vaan joku halukas nainen löytyisi,mutta ei,no ehkä joskus.

    • Ikkatiina

      No eihän se onnistu. Kiihottuneena kusi ei vaan tuu kun paikat turpoo. Ehkä sitten lopuksi...

      • Oldbear59

        Hei ikkatiina meidän pitäisi kokeilla sitä joskus,tuleeko se pisu vai ei ,kun nuollaan


      • Pisutin

        Vaikeempaa on saada tulemaan pissaa kiihottuneena, mutta kyllä se tulee kun keskittyy. Oldbear voi tulla kokeilemaan mun kanssa ;)


    • Tytöt ja pojat laittakaa kik tai skype osotetta

      • Miksi-aina-muut

        Miksi ruinit muilta?
        Miksi et tee itse?


    • multaasrmissa

      Kesäisin, kun ollaan mökillä ja pihatöissä niin annan valua, jos on valuakseen, enkä yritäkään pidätellä. Pihatöiden lopuksi odottaa järvi ja sauna.

    • Pisutin

      Muutaman kerran on tullut pissalla leikittyä :) Olen pissannut miehen suuhun samalla kun hän on nuollut minua (miehen pyynnöstä) ja mies on pissannut mun sisään kun ollaan pantu. Kiihottavaa!

    • Vierailija__

      Itseni päälle/naamalle/suuhun on tullut pissattua.

      • Anonyymi

        aion pissata bussissa illalla housuun...


    • Huomenna aion kaupassa käydessäni pissata tiukkoihin farkkuihini ostoksia tehdessäni.Kiva katsoa kassalle tullessa kassatytyn ilmettä kun hän huomaa että mulla on pissat housussa...

    • Mielelläni maistaisin naisen kultaista juomaa,,halukkaat naiset länsi-suomen suunnalta..ottakaa yhteyttä

    • eiujo

      Aikoja sitten saatiin se keskinäinen ujostelu pois, kun treenattiin pissaamalla toistemme naamalle

    • Fuckmaniac

      Meillä leikitään vaimon kans pissaleikkejä. Seisovan kyrvän päälle kun hän pissaa samalla, kun hivuttaa terskaa häpyhuulten välistä sisäänsä... aaah miten ihanaa.
      Kylppärissä joskus saunan jälkeen pissaan hänen ihanaan pimppiinsä ja panen siitä molemmille ihanat orkut. On myös mahtava pissata vaimon päälle kun hän on edessäni pylly pystyssä. Kuuma suihku tuntuu kuulemma hyvältä molemmissa reijissä 😊
      Saunan jälkeen on hyvä, koska kylppäri on mukavan lämpöinen.

    • Fuckmaniac

      Meillä leikitään vaimon kans pissaleikkejä. Seisovan kyrvän päälle kun hän pissaa samalla, kun hivuttaa terskaa häpyhuulten välistä sisäänsä... aaah miten ihanaa.
      Kylppärissä joskus saunan jälkeen pissaan hänen ihanaan pimppiinsä ja panen siitä molemmille ihanat orkut. On myös mahtava pissata vaimon päälle kun hän on edessäni pylly pystyssä. Kuuma suihku tuntuu kuulemma hyvältä molemmissa reijissä 😊
      Saunan jälkeen on hyvä, koska kylppäri on mukavan lämpöinen.

    • Fuckmaniac

      Meillä leikitään vaimon kans pissaleikkejä. Seisovan kyrvän päälle kun hän pissaa samalla, kun hivuttaa terskaa häpyhuulten välistä sisäänsä... aaah miten ihanaa.
      Kylppärissä joskus saunan jälkeen pissaan hänen ihanaan pimppiinsä ja panen siitä molemmille ihanat orkut. On myös mahtava pissata vaimon päälle kun hän on edessäni pylly pystyssä. Kuuma suihku tuntuu kuulemma hyvältä molemmissa reijissä 😊
      Saunan jälkeen on hyvä, koska kylppäri on mukavan lämpöinen.

    • Edellinen

      Hitto tää on outo, kun monistaa viestejä

    • Joo, tykkään paljonkin ja olen sitä saanut maistaa matkoillani. Pirkanmaalta ei ole vielä muita löytynyt kuin maksullisa.. Olisi ihan kva saada pissta ihan tavalliselta tytöltä..

    • Pikkupöksyihin ja leggareihin on tullut pissailtua ja samalla kuvattua toimitusta..mmm

      • Ei muuten myy, minkäänlaisia palveluita


    • lizzypee

      Melkein aina, kun jotkut housut, hameet, pikkuhousut, lakanat ovat menossa pesuun, tulee vähän leikittyä sitä ennen.

    • c-cup85

      Tyttöileesä olemme kaverin kanssa pissannet toistemme asuille.

    • Pisu_nautinto

      Olen antanut kultaista suihkua naiseni suuhun suihkuhuoneessa ja ulkona luonnossa. Haluan myös katsoa kun nainen nostaa hameensa vyötärölleen ja pissaa kyykistyen kadulla, puistossa tai metsässä. Minusta on kiihottavinta , kun hänellä on hieno mekko ja pissaaminen tapahtuu kadulla pylly paljaana ;)

    • Shower

      Ei olekaan tullut pitkään aikaan leikittyä pissalla. Täytyykin laittaa sauna lämpöiseksi tänään ja pyytää vaimolta suihku ja juoma samalla.

    • Pikkupöksynainen

      Päälleni on kerran pissattu sessioissa jossa minua alistettiin. Joutunut myös pissaamaan kyykyt katsellessa. Päälleni En halua enään (enkä suuhunikaan) mutta minun pissan tai enemmänkin pissaamisen käyttäminen ja kontroillointi monella tapaa kiihottaa todella paljon.

      • Vastasinkin sinulle tuohon toiseen ketjuun. Mielihalusi osuvat omieni kanssa niin harvinaisen hyvin yhteen, että meidän kannattaa keskustella kahdestaan.
        Mikään ei voisi kovemmin kiihottaa kuin juottaa runsaasti vettä ja estää toiselta vessaan pääsy.

        Sitoa kiinni jalat levälleen, kiusoitella ja kiihottaa kun et enää mitenkään pysty pidättelemään. Parasta on kun näkee toisen menettävän kontrollin, antautuvan täysin nautintoon ja itse saa lämpimän suihkun päälleen.


      • Pikkupöksynainen
        Pissaapäälleni kirjoitti:

        Vastasinkin sinulle tuohon toiseen ketjuun. Mielihalusi osuvat omieni kanssa niin harvinaisen hyvin yhteen, että meidän kannattaa keskustella kahdestaan.
        Mikään ei voisi kovemmin kiihottaa kuin juottaa runsaasti vettä ja estää toiselta vessaan pääsy.

        Sitoa kiinni jalat levälleen, kiusoitella ja kiihottaa kun et enää mitenkään pysty pidättelemään. Parasta on kun näkee toisen menettävän kontrollin, antautuvan täysin nautintoon ja itse saa lämpimän suihkun päälleen.

        En nyt ihan tiedä että miksi meidän kannattaa jutella kahden?


      • Pikkupöksynainen kirjoitti:

        En nyt ihan tiedä että miksi meidän kannattaa jutella kahden?

        Kuten varmasti olet huomannut, tällä palstalla ei tapahdu, eikä oikein voi tapahtua asiallista keskustelua. Toivon keskusteluyhteyttä toiseen saman fetissin omaavaan ihmiseen.


      • Pissaapäälleni kirjoitti:

        Kuten varmasti olet huomannut, tällä palstalla ei tapahdu, eikä oikein voi tapahtua asiallista keskustelua. Toivon keskusteluyhteyttä toiseen saman fetissin omaavaan ihmiseen.

        En minä tiedä mitä aiheesta osan keskustella mutta Olen sama tyyppi.


    • Mulla ei ole pissafetissiä, mutta ihan kivaa esileikkiä se voi olla, Nautin kun terskani on pillun huulien välissä ja saa kuuman ja kovan pissasuihkun. Samoin on kivaa tehdä sama hänelle, eli pissata klisuun. Suuhun tai päälle pissaamisessaan näe mitään kiihottavaa.

    • MS40

      Löytyisikö nelikymppiselle miehelle leikkikaveriksi nainen/tyttö joka pukeutuisi jakkupukuun ja silkkipuseroon ja antaisi pissata rinnuksilleen?

      • MS40

        Tarkoittiko tuo myöntävää vastausta? Eniten pidän virallisen oloisesta jakkupuvusta jonka alla on valkoinen tai pastellivärinen silkki tai sifonkipusero josta kaikki näkyy märkänä läpi.


    • Anonyymi

      Kyllä kiihotaa juoba pillusta pissa suuhun on ihanaa mies 61v 017 alue

    • Anonyymi

      Rakastan. Mieheni on kussut pilluuni jonkun kerran, tuntuu niin mahtavalle. Se paine mikä tulee ja pillu on niin ääriään myöten täynnä. Tykkäisin myös että kunnon alistuksessa kusisi suuhuni ja päälleni. Olisi ihan mahtavaa joutua useamman miehen alistettavaksi ja sidotuksi, voisin imeä kuset.

      Ollaan myös kokeiltu jonkun kerran että mieheni makaa ja seison hajareisin päällä, pillu ammollaan siinä silmien edessä. Vedän jumalattomalla kesäkutpitsalla pillun aivan äärimmilleen ja kun kiihtyvällä tahdilla vedän sitä ulos niin samalla ihanasti lämmin kusi roiskahtelee mieheni kasvoille ja suuhun. Samalla hän laukeaa kun vetelee siinä turpeaa elintään käsin ja nautiskelee näkymästä. Kurpitsa on niin iso että just ja just mahtuu, näyttää kuulemma hyvälle kun on aivan levällään.

    • Anonyymi

      En ole pissannut kenenkään päälle,mutta jotain sentään.
      Oli mun eka kimppa juttu,olimme mieheni kanssa oltu pikkuisen juhlimassa. Tilanne eteni että nuoret miehet saivat ottaa multa vaatteet pois ,ja senhän tietää mitä siitä seuraa.
      Se oli kiihkeää ja mua naitiin joka reikään.
      Oli ensimmäinen juomatauko ja mua alkoi siideri pissattamaan,ja sanoin meneväni pissalle.
      Mieheni sanoi että onko pojat nähneet kun nainen pissaa?
      Ei ollut ja mieheni sanoi että nyt katsotaan.
      En tiennyt mitä mieheni tarkoitti,,mutta.
      Mieheni haki siivous ämpärin ja mut laitettiin kontalleen vuoteelle perse pystyyn .
      Saanko valmiiksi ,mutta eihän se pissa meinannut tulla kun kolme miestä katsoi.
      Eikä sekään helpottanut kun pillua räplättiin koko ajan.
      Katselin poikien seisovia munia,ja kähisin nussikaa mua.
      Ei ennen kun kuset meidän nähden.
      Ponnisti ja ensin tuli pikku lirut mutta kohta valui.
      Tunsin kun mua nuoltiin ja sain kovan kullin sisään.
      Olin hirveässä kiimassa.

    • Anonyymi

      On tosi kivaa joskus pisutella yhdessä yhtä aikaa pillun ja kullin päälle. Naisen kyykkypissa naamalle ja suuhun mmm. Rupee seisoon jo pelkästä ajatuksesta...

    • Anonyymi

      Me tykätään modeista!!!

      • Anonyymi

        Vaimoni joi paljon ja kun alko pissattaa pyysin pesuhuoneeseen ja suihkuun vaatteet pois molemmiltatietty,sitten käskin pissta ja samalla räpläsin pillua siitä naimaan saunan lauteille ja kivaa oli


    • Anonyymi

      mä mnjuon unm piossaa jokapäivä suoraan kyrvästä ja jis joku miommi kusee lassiin juon sen mielelellään myös farkut jalassa pissaaminen on pervoa

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe