Henki se on joka eläväksi tekee ?

Uskovaiset väittävät, että kuolema on ikuiseen elämään menoa, vaikka maan alla ei voi hengittää. Miten tämä selitetään ?

4

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko liian vaikea kysymys ?

• Ei se varmaankaan vaikea ole. Kuoleman jälkeen ei tietenkään hengitellä maan alla. Ruumis maatuu aikanaan, sitä ei enää tarvita. Henki palaa Jumalan luo.
        Mutta jos rehellisesti sanon, niin ihan selvää minulle ei tuo kuoleman jälkeinen olotila ole . Jumalan valtakunnassa kuitenkin on hyvä olla, kuten aina on rakkauden läsnäollessa.

• Mitä tarkoittaa Elämän ylösnousemus ?

Onko Elämä kuolleessa tilassa?

Onko Elämä arvo ollenkaan, vai ainoastaan tuonpuoleinen, josta kuitenkin halutaan nousta ylös elämään ?

• Herättelevä

Ihminen on sielu, joka ei kuole, vaan jatkaa sitä elämäänsä ajattomuudessa, joko hyväksi, tai pahaksi puolella. Se ihmisen lihallinen olemus ja on vain sen sielun ajallinen ns. asunto. Joka maatuu, muuttuu maaksi. Josta on perimmiltään valmistunut / valmistettukin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3097
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      52
      2614
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      2565
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2114
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1868
    6. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      73
      1655
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1469
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      22
      1270
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1032
    Aihe