kuntaliitos alajärven kanssa vain ajankysymys

varsikosk

yleinen mielipide on suuntautunut yhteistoimintaan alajärven suuntaan, joka on pelkästään hyvä jo parempien kulkuyhteyksien takia.

13

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Däpäduu

      Onko tämä aloitus, kunnan luottamusmiehen tekemä vai virkamiehen?

    • järvenympäri

      eihän nyt ole kysymys mistään kuntaliitosneuvotteluista vaan terveyspalveluista ja suunta on nyt oikea mihin neuvotellaan ja toivottavasti neuvottelut johtaa positiiviseen tulokseen , kyllä järven ympärillä on pystyttävä tekemään yhteistyötä ja tästä tilanteesta ei nyt tarvitse muita järviseudun kuntia ainakaan syyttää.

    • enti-valtuut.et

      neuvottelut aloitettu myönteisessä ilmapiirissä.

      • Haukkaranta

        Hienoa ,nyt tulisi Alajärveläisten unohtaa vanhat kaunat ja aloittaa neuvottelut puhtaalta pöydältä!


    • CaLERWO

      Kaikki palvelut siirtyy Alajärvelle. .
      Käy niin kuin Lehtimäen. Huono idea.

      • ettänäinn

        Järvi-Pohjanmaan Perusturva
        Lehtimäen terveysasema
        Erityiskuja 1, 63500 Lehtimäki
        Lääkäri- ja hoitajavastaanotto avoinna
        ma-to klo 8-14
        puh. 06 2412 7703


    • alajärvilähempänä

      no onko se palveluiden siirtyminen kauhavalle sitten hyvä idea

    • het-kahelit-mettähä

      Liittykää ny mihinkä tykkäättä, mutta äläkää tukkiko tänne rintamaille!

    • kesäasukas-70

      Lappajärveläiset saavat olla kiitollisia jos joku ottaa mukaansa.

    • pandapynttäristä

      Kysykää lehtimäkeläisiltä kuntaliitoksen POSITIIVISISTA asioista paikkakunnan eduksi mitä on tapahtunut - tai ei tarvikaan- kun kaikkihan sen jo täälläkin tietää miten kävi.
      Alajärvi tulee kokemaan vuosien saatossa Ähtärin kohtalon -mutta ilman pandoja...mukaanlukien liitoksen Lapuaan ja sitä kautta Seinäjokeen.

      • lmnbstyu

        Mikäs se on Kauhavan kohtalo? Ensin liitos Lapuaan ja sitten Seinäjokeen.


    • Laesteräselvitti

      Jotta Vimpelin pitäisi liittyä Alajärveen mutta hallitus oli niin inhimillinen että ei pystynyt moista vaatimaan Vimpeliltä joten tältä pohjalta on hyvä miettiä asiaa.

      Ja tuo on täysin totta ja itsestäänselvyys että nämä Kauhavat ja Alajärvet on vain välietappi terveyspalvelujen siirtymisestä Seinäjoelle, Lappajärven kannattaisi harkita myös Kokkolan suuntaa.

      • Kylyymä

        Härregud, till Karleby? Inte bra inte bra. Det är så omöjlig. Vi inte språk svenska veri gut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe