Miten mahdollista!!

Ahmattiläski

Juu, eli olin keskiviikkona 49,5kg. Perjantaina alko menkat ja nyt ku kävin vaa’alla nii näytti 55kg... että semmosta.. oonko siis lihonnut? Oon kyllä syöny ihan vittuna, mutta huomenna kun on taas koulua, niin en voi syödä niin paljoa ja otan itteäni niskasta kii... uskon toki et osa nesteitä mut silti pelottaa et oon lihonnu ku oon syöny PALJON. Normaalisti syön 500 kcal päivässä.

3

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GutenTag

      Ihan kuule jos järjellä ajatellaan niin 500 kcal päivässä on aivan liian vähän. Koska jos laihtua haluat, söisit kunnon ateriat, etkä pihtailisi ruuan kanssa. Ihan ärsyttää tollaset vinkuvat, laihtumista yrittävät ihmiset. Ei laihtuminen onnistu jos syö tuskin mitään ja sitten vetää kaikkea karkkia, suklaata ym shaibaa esim viikonlopun aikana tai makeiden sijasta normi ruokaa. Totta kai saa pitää myös karkkipäivän, kunhan ei mene liiallisuuksiin sen syömisen kanssa. Ja täällä puhuu nyt 15 vuotias tyttö, jolla on käynnissä rasvaprosentin alentaminen, noin suomeksi sanoen laihduttaminen. Toiset kyllä sanovat, etten ole läski mutta I have muy own opinions.

    • 389291

      Kun on menkat keho kerää ylimääräistä nestettä ja on turvotusta. Siitä se johtuu.
      Itselläni ei ole erään mekkoja koska minulla on anoreksia.
      Olen kyllä siitä ihan iloinen.

    • kikka.kakko.nen

      Siirrä vaaka ikkunan viereen ja varaa vaikka hiukan sormella ikkunalautaan, saat mieluisempia painolukemia. Ja ei kun syömään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe