Miten mahdollista!!

Ahmattiläski

Juu, eli olin keskiviikkona 49,5kg. Perjantaina alko menkat ja nyt ku kävin vaa’alla nii näytti 55kg... että semmosta.. oonko siis lihonnut? Oon kyllä syöny ihan vittuna, mutta huomenna kun on taas koulua, niin en voi syödä niin paljoa ja otan itteäni niskasta kii... uskon toki et osa nesteitä mut silti pelottaa et oon lihonnu ku oon syöny PALJON. Normaalisti syön 500 kcal päivässä.

3

317

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GutenTag

Ihan kuule jos järjellä ajatellaan niin 500 kcal päivässä on aivan liian vähän. Koska jos laihtua haluat, söisit kunnon ateriat, etkä pihtailisi ruuan kanssa. Ihan ärsyttää tollaset vinkuvat, laihtumista yrittävät ihmiset. Ei laihtuminen onnistu jos syö tuskin mitään ja sitten vetää kaikkea karkkia, suklaata ym shaibaa esim viikonlopun aikana tai makeiden sijasta normi ruokaa. Totta kai saa pitää myös karkkipäivän, kunhan ei mene liiallisuuksiin sen syömisen kanssa. Ja täällä puhuu nyt 15 vuotias tyttö, jolla on käynnissä rasvaprosentin alentaminen, noin suomeksi sanoen laihduttaminen. Toiset kyllä sanovat, etten ole läski mutta I have muy own opinions.

• 389291

Kun on menkat keho kerää ylimääräistä nestettä ja on turvotusta. Siitä se johtuu.
      Itselläni ei ole erään mekkoja koska minulla on anoreksia.
      Olen kyllä siitä ihan iloinen.

• kikka.kakko.nen

Siirrä vaaka ikkunan viereen ja varaa vaikka hiukan sormella ikkunalautaan, saat mieluisempia painolukemia. Ja ei kun syömään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1642
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      441
      1150
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1095
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1015
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      993
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      877
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      655
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      642
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      634
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      628
    Aihe