Juu, eli olin keskiviikkona 49,5kg. Perjantaina alko menkat ja nyt ku kävin vaa’alla nii näytti 55kg... että semmosta.. oonko siis lihonnut? Oon kyllä syöny ihan vittuna, mutta huomenna kun on taas koulua, niin en voi syödä niin paljoa ja otan itteäni niskasta kii... uskon toki et osa nesteitä mut silti pelottaa et oon lihonnu ku oon syöny PALJON. Normaalisti syön 500 kcal päivässä.
Miten mahdollista!!
3
263
Vastaukset
- GutenTag
Ihan kuule jos järjellä ajatellaan niin 500 kcal päivässä on aivan liian vähän. Koska jos laihtua haluat, söisit kunnon ateriat, etkä pihtailisi ruuan kanssa. Ihan ärsyttää tollaset vinkuvat, laihtumista yrittävät ihmiset. Ei laihtuminen onnistu jos syö tuskin mitään ja sitten vetää kaikkea karkkia, suklaata ym shaibaa esim viikonlopun aikana tai makeiden sijasta normi ruokaa. Totta kai saa pitää myös karkkipäivän, kunhan ei mene liiallisuuksiin sen syömisen kanssa. Ja täällä puhuu nyt 15 vuotias tyttö, jolla on käynnissä rasvaprosentin alentaminen, noin suomeksi sanoen laihduttaminen. Toiset kyllä sanovat, etten ole läski mutta I have muy own opinions.
- 389291
Kun on menkat keho kerää ylimääräistä nestettä ja on turvotusta. Siitä se johtuu.
Itselläni ei ole erään mekkoja koska minulla on anoreksia.
Olen kyllä siitä ihan iloinen. - kikka.kakko.nen
Siirrä vaaka ikkunan viereen ja varaa vaikka hiukan sormella ikkunalautaan, saat mieluisempia painolukemia. Ja ei kun syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863