Sami Helenius on

sairas

Pipi päästään. Rumakin vielä kuin vasikka

9

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liigan paras

      hanskaaja se on silti.ei löydy edes lähellekään saman tasoista vastustajaa koko liigasta.

    • Jokerit__--

      kyllä muuten löytyy! Jypin Jody Shelley! on muuten sitten ihan "hiukkasen" parempi hanskaamaan kun Helenius! jos oot nähnyt sen videon mikä tolla on niin tiiät varmaan että mistä puhun! kyllä muuten saa helenius turpaansa! ja on itsekkin myöntänyt sen että Jody on kova ja että muistaa sen "yhden" matsin häntä vastaan...samilla niin sanotusti "vintti pimeni" siinä!! hah hah... on sentään samikin yksi mun suosikkeja..ja juuri yksi syy on tuo että myöntää tappiot ja ne jotka on kovempia..

      • p**kaa

        mikään jypin riisitautinen jody heleniusta oo hakannu!kyllä oon nähny jonku videon missä jody itte saa korville helgeltä.


      • Jortikka*
        p**kaa kirjoitti:

        mikään jypin riisitautinen jody heleniusta oo hakannu!kyllä oon nähny jonku videon missä jody itte saa korville helgeltä.

        Niin pitkä ja ulottuva et häntä on vaikea voittaa


      • no joo
        p**kaa kirjoitti:

        mikään jypin riisitautinen jody heleniusta oo hakannu!kyllä oon nähny jonku videon missä jody itte saa korville helgeltä.

        kylläpä muuten helenius saa Shelleyltä turpaan! kuuntele vaikka pelin selostajia, sanovat englanniks et "heleniukselta pimeni vintti" ja niin kyllä kävi.. helge tippu jäihin. jaa riisitautinen vai? 193cm/102kg ja helge on 198cm/107kg. että onko ihan vitun iso ero?? hä? ja helge on ite myöntänyt shelleyn yhdeksi kovimmaksi tappelijaksi. vuosi sitten. kun oli vieraana muistaakseni urheilukanavalla. sano siinä että siinä samia vietiin! niin että kukakohan se täällä paskaa jauhaa?? vittu perehdy noihin asioihin ennen kun tuut tänne ruikuttamaan! ei helgessä mitään vikaa..yksi lempipelaajistani..mutta mies joka on tapellut 13-vuotiaasta asti (shelley) niin ehkä osaa asiansa..mitään muuta se mies ei osaakkaan kun tapella! mä oon jokeri-fani henk.koht. ettei tuu vääriä kuvia..mutta silti sen verran tohon äijään oon perehtynyt että jotain tiedän... nhl:ssä on aikamoinen pelote jo jäällä. joten niin on sm-liigassakin. käykääpä katsomassa shelleystä tämä. siellä on pieni juttu shelleystä ja siittä aiheutuneista asioista..ei kovin iso http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=2993


      • ikuinen kirvesrintalaine

        no paljon parempi helena vois painua kariyan perseeseen!!


      • no joo kirjoitti:

        kylläpä muuten helenius saa Shelleyltä turpaan! kuuntele vaikka pelin selostajia, sanovat englanniks et "heleniukselta pimeni vintti" ja niin kyllä kävi.. helge tippu jäihin. jaa riisitautinen vai? 193cm/102kg ja helge on 198cm/107kg. että onko ihan vitun iso ero?? hä? ja helge on ite myöntänyt shelleyn yhdeksi kovimmaksi tappelijaksi. vuosi sitten. kun oli vieraana muistaakseni urheilukanavalla. sano siinä että siinä samia vietiin! niin että kukakohan se täällä paskaa jauhaa?? vittu perehdy noihin asioihin ennen kun tuut tänne ruikuttamaan! ei helgessä mitään vikaa..yksi lempipelaajistani..mutta mies joka on tapellut 13-vuotiaasta asti (shelley) niin ehkä osaa asiansa..mitään muuta se mies ei osaakkaan kun tapella! mä oon jokeri-fani henk.koht. ettei tuu vääriä kuvia..mutta silti sen verran tohon äijään oon perehtynyt että jotain tiedän... nhl:ssä on aikamoinen pelote jo jäällä. joten niin on sm-liigassakin. käykääpä katsomassa shelleystä tämä. siellä on pieni juttu shelleystä ja siittä aiheutuneista asioista..ei kovin iso http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=2993

        Voi Shelley olla pelote NHL kaukalossa. Mutta mitä iloa pitää SM-liigassa kovaa tappeliaa pelotteena? NHL:ssä tappelusta saa 5:n minuutin jäähyn, SM-liigassa saman verran pelikieltoa. Toki voihan Shelleyn joukkueessa oleminen pistää vastustajan vähän miettimään mitä tekee ja mitä ei.


    • ville on parhain

      niin on ja se on ihan kauhee ja niälikäistä mun käy säälix

    • man-legally

      nä i on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe