Onko kokemuksia kyseisestä paikasta. Taitaa olla nykyään nimellä Nätti Thai hieronta. Onko hyvä hieroja tällä hetkellä? Onko vaan yksi vai useampia tyttöjä? Onko nättejä niin kuin nimi väittää. Saako lisäpalveluita ja paljon maksaa?
Kertokaas kokemuksista.
Paikka olisi vaan tossa kävely etäisyyden päässä.
Thai hieronta Vesijärvenkatu 3 Lahti
22
7477
Vastaukset
- parempi.foorumi
Lahden thaipaikoistakin on keskustelua www piste s e x w o r k piste net nimisessä foorumissa.
/forum/showthread.php?t=8800&page=49
Viimeinen tuossa ketjussa näyttää olevan viime vuodelta mutta kannattais sun esittää siinä kysymyksesi uudelleen. - Kaeppa10
On ihan hyvä hoito jos tykkää vähän pyöreämmästä tytöstä
Joskus siellä on tuuraajana kiva 50 kymppinen rouva - Eastmään
Onkos kellään kokemuksia Vesijärvenkatu 36 paikasta, minkälainen palvelu.
- Anonyymi
Siellä saa tippuria visvaa kuppaa kaupan päälle
- Anonyymi
Anooo
- Anonyymi
Mmmm
- Anonyymi
Noita kokemuksia on turha kysellä. Mene ja ota selvää. Mieltymyksiä on monenlaisia ja tytötkin vaihtuvat. Se mikä päti eilen ei välttämättä pidä paikkaansa ensiviikolla.
- Anonyymi
Minulla oli noin 20 e rahua..enkä saanut sieltä mitään.vähän päänahkaa ....hiero se oli siinä.
- Anonyymi
No ei sillä summalla muuta voi saadakaan.
- Anonyymi
Onko sex palvello?
- Anonyymi
Ei peräreikää vain antavat
- Anonyymi
Venyttelen thaikkujen pyllyjä te sit nuolette kun paska haisee 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Siellä on uusi tyttö nyt
- Anonyymi
Niin on panin kakkoseen 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on panin kakkoseen 🥰
😳😳
- Anonyymi
Fressi ja mukava mimmi,ei oo kauaa
- Anonyymi
No kävelehän sinne sitten kokeilemaan sillähän se selviää urpoidiootti
- Anonyymi
Näin kertoo itse urpoidiootti
- Anonyymi
Onko kokemuksia Vesij.3 pienestä thai-mimmistä?
- Anonyymi
Tarkoitan siis n.40-50v. mimmiä, joka on nyt parhaillaan "hierontasalongissa". Onko minkälaisia kokemuksia?
- Anonyymi
No mene kokeilemaan, niin saat kokouksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mene kokeilemaan, niin saat kokouksia
No, lähinnä ajattelin tiedustella saako kyseiseltä naiselta lisäpalveluita. Ja onko menossa mukana? Nähnyt häntä usein yökerhoissa ja tuntuu vientiä olevan.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760