Kolikko kirstuun kilahtaa

Sielu taivaaseen vilahtaa.

Paljonko maksaa nykypäivänä taivaspaikka? Testamentti jt lahkolle riittänee?

14

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjakääröt

Ps.49:2 Biblia (1776). Sillä heidän sielunsa lunastus on ylen kallis, niin että se jää tekemättä ijankaikkisesti. Kirjoitetaan: iankaikkisesti.

• Infoa.rahasta

Se maksaa niin paljon, että siihen sulla ei ole varaa ellet ole huomattavan varakas. Kyseessä on nimittäin tuote, jossa on hyvin rajoitettu saatavuus. Vain 144 tuhatta menee taivaaseen JT opin mukaan, joten tätä voida tarjota millään "normiperinnöllä", varallisuutta on oltava enemmän.
      B luokassa on kuitenkin vielä tilaa, eli paratiisissa maan päällä, kiinnostaisiko sinua maksaa siitä? Järjestö joutuu nykyisin maksamaan päivässä 4000dollaria sakkoja pedofiilien hyysäämisestä joten rahasi menevät taatusti tarpeeseen ja hyvään tarkoitukseen. Jokasyksyinen Vartiotorni lehti julkaisee perinteisesti ohjeet lahjoituksiin.

• Erkkirahinen

Taivaaseen pääsemiseksi on kirjaudutettava itsensä vartiotorniseuran pitämään kortistoon taivaaseen menoa varten. Niin kaikki tekevät. Siis halukkaat.
      Ja menevien määrä on ollut reilussa kasvussa, tuhansittain nyt menneinä vuosina. Se tiedetään koska vartiotorniseura on vuosikirjoissaan julkaissut taivaaseen kirjoittautuneiden lukumäärän. (nyt kai tarkkuus tulee kärsimään, kun vuosikirja lopetetaan).

Toinen edellytys saattaisi olla tuohon asiaan uskominen, kuten lahkoelämä yleensäkin.

Historialtaan on kysymys siitä että lahkopomo, herra presidentti Rutherford näki unta että taivas oli täynnä, ja tuo uni otettiin sitten vartiotorniinkin.
      Sitten joko uuden unen näkemiseltä tai muusta syystä tehtiin muutos niin, että taivaaseen saattoi kirjoittautua sanotulla tavalla, vaikka täytenä olemistakaan ei kumottu.

Rahaa lahko on ilmoittanut olevansa halukas ottamaan vastaan riippumatta siitä että meneekö taivaaseen vaiko maanpäällisparatiisiin (tämän lanseerasi tuo em. presidentti unensa jälkeen) jossa on sitten etuna saada rapsutella hymyilevien leijonien korvantaustaa (mallirapsuttelu löytyy vartiotornin kuvituksesta).

• hyvä.lisäys

"on kirjaudutettava itsensä vartiotorniseuran pitämään kortistoon taivaaseen menoa varten. Niin kaikki tekevät. Siis halukkaat.
        Ja menevien määrä on ollut reilussa kasvussa, tuhansittain nyt menneinä vuosina."

Hyvä että teit tuon lisäyksen, jotta kysyjä ymmärtää paremmin perusteet korkealle maksulle. Kyseessä on todellakin haluttu tuote, saatavuus on hyvin rajallista ja menijöistä pidetään kirjaa, joten taivaspaikasta kannattaa todellakin maksaa, jos sinne haluaa.

• JeesusOnHerramme

Se taivaspaikka on sinulle täysin ilmainen, se on jo maksettu, Jeesus on jo maksanut sinun taivaspaikkasi Golgatan keskimmäisellä ristillä vuodattanut verensä, että myös sinulla on pääsy taivasten valtakuntaan, kun tunnustat olevasi syntinen ja hylkäämällä syntisi, ja tunnusta Jeesus Vapahtajaksesi, silloin sinä olet taivaskelpoinen, sinne ei kuitenkaan mennä omien ansioitten mukaan, vaan armosta, armosta kaikki pääsee perille, jotka sen armon ottaa vastaan eikä kiellä Jeesuksen ristiä

• niimpä.nii

Kuuleppa, sehän oli paalu eikä risti. Jehovan todistajat eivät puhu rististä! Ja jeesus on arkkienkeli mikael. Tätäkään et tiennyt.

• Voi taivas, mitä satuilua.

• SiitäVoisiPäätellä
        niimpä.nii kirjoitti:

Kuuleppa, sehän oli paalu eikä risti. Jehovan todistajat eivät puhu rististä! Ja jeesus on arkkienkeli mikael. Tätäkään et tiennyt.

1. Kor. 1:18

Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Gal. 6:14

Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!

• tässä.vaihtarit
        SiitäVoisiPäätellä kirjoitti:

1. Kor. 1:18

Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Gal. 6:14

Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!

18 Silla puhe kidutuspaalusta
        on tyhmyyttä niille, jotka
        tuhoutuvat, mutta meille,
        jotka pelastumme, se on
        Jumalan voima.

14
        Alkoon koskaan tapahtuko niin, etta
        mina ylpeilisin muusta kuin
        Herramme Jeesuksen Kristuksen
        kidutuspaalusta,hanen jonka valityksella maailma
        on pantu paaluun minulle ja minut maailmalle.

• huuhaalahko

Maksaa nykyään jäätelötuutin verran. Vaniliaisen.

• Ei se paljoa maksa, mutta maksaa kuitenkin. Itse arvelen antaneeni 600-2000 markkaa vain ja silti sain erään Jehovan todistajan kautta Tiedon Pyhän hengen lahjan. Siis vaikka panostukseni oli liian vähäinen verrattuna esim. siihen mitä annoin kavereille. Kavereilta en saanut paljon muuta kuin pahaa mieltä. KYLLÄ KANNATTI SATSATA VÄHÄNKIN JEHOVAN TODISTAJIIN.

Aina Jumala maksaa takaisin kun häneen sijoittaa vähänkin. Mutta Koraani sanoo näin: Jumala on paras elättäjä. Joskus tuo takaisinmaksu on pitkäjänteistä normaalia elämää ruokineen ja töineen. Mut on lisäksi kerubi pelastanut varmalta kuolemalta pari kertaa ja myös muiden ihmisten kautta on pelastus tullut pari kertaa. Jeesus vei: Astman, selkävamman ja muita tauteja.

En oikein voi sanoa, että kirkkoon satsaaminen toisi mukanaan muuta kuin hyviä asioita.

• rahan.tarpeessa

Jumala on paras elättäjä.

-Voit antaa rahasi minulle. Minulle sopii hyvin, että jumala elättää sinut.

. Jeesus vei: Astman, selkävamman ja muita tauteja.

-Astma on krooninen sairaus, ei se parane vaikka olisi oireeton. Tuskimpa muutkaan.

• Jumala on paras elättäjä. Tämä on täyttä totta. Paavin ja muhamettilaisten avulla Eurooppa valloitti Amerikan, joka on eräs maapallon vilja-aittoja. Sekä myös Australia valloitettiin. Noinko paljon sinua risoo Jumalan valta ja voima elättää, että sorrut valheisiin ja väität, että Rooma ei muka jakanut Amerikkaa eri kuninkaille ja kansoille Euroopassa.

Toki aina suurkiitos tiedemiehille, jotka keksivät lannoitteet ja karjanjalostuksen yms. Tosin Kalevalan mukaan Suomessa siirtyminen 700 luvulta lähtien karjatalouteen kasvinviljelystä oli sekin arabien aikaansannosta. Jumala on kaiken aloittaja ja esikoinen kaikessa, mutta suuri volyymi tulee sitten muiden tahojen ansiosta.

Jumalalle kuuluu kunnia ja kiitos kaiken aloittajana ja esikoisena ja edelläkävijänä. Ehkä hän ei kaikkia elätä ja paranna, mutta monia kuitenkin. Kemian teollisuus ja lääkeaineteollisuus tuberkuloosirokotteineen ovat toki suuria. Ihminen onkin Psalmien mukaan itse JUMALAN KUNNIA JA KIRKKAUS.

• Tänä päivänä kun Kiinalaisia on hulppeat 1.3 miljardia pienellä alueella, Intialaiset ovat puolestaan räjähtäneet 700 miljoonasta yli miljardiin, vaikka oli sovittu pitäytyminen 700 miljoonassa ja kun arabit lisääntyvät kuin tulviva Eufrat virta voi näyttää siltä, että Jumala ei kykene kaikkia elättämään ja niinhän se onkin, että YK;n aikanaan 70-luvulla antama ohje perustaa perhe kaikkien toimesta oli harhaa. VÄESTÖRÄJÄHDYS EI KUULUNUT JUMALAN ANTAMIIN OHJEISIIN, VAAN SIITÄ ON VASTUUSSA MUUT TAHOT.

Jumala mm. kielsi 90-luvulla muita kuin rikkaita hankkimasta lapsia. Koko päiväkotijärjestelmä, jossa lapsia hoitaa yhteiskunta piti romuttaa. Jokaisen joka tuon jälkeen hankki lapsia piti hankkia lapsen hoitamiseen henkilökohtainen päivähoitaja eikä pistää lasta lastentarhoihin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      342
      14121
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      243
      5662
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3208
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      186
      2395
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2159
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1838
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      98
      1479
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      46
      1286
    9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1186
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe