kaasuttimen säätö
ilmaruuvin ja besiinin säätö
Vastaukset 3
- nähtynä
Ohjeet luulis lukevan kaasarin kyljessä?
- Ai_ilmaruuvi
Viimeeksi olen nähnyt ilmaruuvin takaveto-Skodan kaasuttimessa. Siinä on kaasuläppä täysin kiinni tyhjäkäynnillä ja tarvittava ilma kulkee kaasuläpän ohi sivukanavaa pitkin, missä on ilmaruuvi, millä säädetään kierrosluku.
Luultavasti sahassasi on kaksi bensaruuvia: toinen tyhjäkäynnille (L) ja toinen isoille kierroksille (H).Perusasetus kierretään kiinni ja avataan 1 1/2 kierrosta. Sitten tarkempi säätö korvakuulolta. Näyttää olevan vanha kysymys... Mut kommentoidaampa sitli...
Mallista riippuen kierros H ja L... Joissain sit L on kierros ja H 3/4... Ja tää tietohan on kopassa siin ruuvien reikien lähettyvillä , ellei oo koppaa vaihdettu tai sit kulahtanu merkit.
Joten kysyjän mallista ku ei tietoa niin lähtisin tuol kiekka mallilla liikenteeseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
- 55650
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37436
- 33435