Rukousketju ....

Haluan antaa mahdollisuuden tässä ketjussa siihen, että kun kirjoitat tähän ketjuun rukousaiheen, niin pyydän siihen Jumalalta sanaa... Kirjoita vain yksi rukousaihe kerrallaan. Pyrin olemaan rehellinen; ellen saa sanaa Herralta rukoukseesi, kerron sen. Vastaan sitä mukaa, kuin ehdin näitä rukouksia lukea ja kun olen ollut Herran edessä odottaen sanaa sinun rukoukseesi. Katsotaan nyt tuoko tämä rohkaisua ja lohdutusta sinulle, joka haluat saada Jeesuksen avun hätääsi. Älä odota vastausta heti, vaan odota kärsivällisesti. Herra haluaa rohkaista jokaista rukoilijaa.

147

2177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolikansalaisista

      Minua huolestuttaa erityisesti Pohjois-Korea ja sen kansalaiset, jotka ovat hirmuvallan alla.

      Olisikohan tähän tulossa jotain huojennusta?
      Eikö se piina lopu milloinkaan siellä?

      • Rukoilkaa tuon kärsivän kansan puolesta, rukoilkaa, että he saisivat kuulla evankeliumin sanoman; minä haluan armahtaa tuota kansaa, en tuhota; minä haluan ruokkia tuota kansaa, en näännyttää nälkään.


    • åäö.nyååäkklöä

      Olen huolestunut niistä miljoonista jotka kuolevat tänäkin vuonna nälkään. Eikö näiden auttaminen olisi tärkeämpää kuin täällä rukoilevien mitättömän pienet haavat.

      • Sinä suret niitä, jotka kuolevat nälkään, enkö minäkin heitä sure, minä itken heidän tähtensä. Itken tämän maailman kovuuden tähden, itken ihmisten kovuuden tähden, he näkevät hädän, mutta eivät riennä auttamaan, vaikka heillä olisi antaa. Minulle voi tuoda isot ja pienet asiat, minä en väheksy lapsen pientä haavaa, Minä haluan olla mukana ihmisen elämässä, haluan olla sinunkin kanssasi; sinä saat levätä minun sylissäni. Tee oma osasi, se minkä voit, rukoile ja anna se minkä voit antaa, jotta edes yksi nälkää näkevistä säästyisi kuolemalta. Se on sinun osasi. Rukoile myös niiden puolesta, joilla on paljon, rukoile, että he päästäisivät minut sydämeensä, jotta he voisivat olla myös minun käytössäni ja tehdä oman osansa hädän lievittämiseksi.


    • palstaaseuraileva

      Jokainen tänne syntyvä kuolee joskus joko sairauteen, nälkään, onnettomuuteen mutta tai vanhuuteen, mutta että jokainen saisi kuulla evankeliumin ja saisi ottaa vastaan Jeesuksessa sovituksen ja perisi iankaikkisen elämän.

      • palstaaseuraileva

        Perintöverojen takia ÄLÄ ota julmaa Jeesusta vastaan..


      • palstaaseuraileva kirjoitti:

        Perintöverojen takia ÄLÄ ota julmaa Jeesusta vastaan..

        Sinä kuljet vangittuna paholaisen palvelijana. Rukoile Jeesusta, Hän voi sinut vapauttaa.


      • 'jokainen tänne syntyvä..'
        Älä kulje tunteettomana kärsivän edessä, eikö sinulta yhtä lohdutuksen sanaa hänelle liikenisi, etkö hänen kanssaan itkisi, jonka itkevän näät. Vasta sitten hän sinulta evankeliumin vastaan ottaa, kun hän näkee sinut rinnallaan kulkevan ja surunsa ja ilonsa yhdessä jakavan. Hyvin sinä siinä teet, kun rukoilet, että evankeliumin ilosanoma leviäsi ja tavoittaisi mahdollisimman monet, rukoile siis työmiehiä elonkorjuuseen; minä valmistan viljan ja kun vilja on valmista, löydänkö minä korjuumiehiä, jotka sadon korjaavat minun aittoihini.


    • Uskovat

      Että Herra saisi ilmestyä työpaikka-asiassa.
      Kiitos Jumalalle!

      • palstaaseuraileva

        Koskas Herra töihinsä tulisi? Aina vaan kuuntelee ölöpöljien Hänen ylistystä, Jumala on laiska


      • Työpaikka-asia.
        Ps. 27:14
        Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa

        Asiasi on rukouksissani, kun Herra uutta ilmoittaa, saat sen tietää.


      • Mark 6:41-44

        Niinkuin Jeesus tuossa jaejaksossa teki ihmeen, hän voi tehdä ihmeen sinunkin elämässäsi.


    • XY1

      Rukouspyyntö:Eijan kaikki sairaudet parantuisivat!

      • Rukouspyyntösi on Jeesuksen edessä.

        Mitä hän minulle ilmoittaa tässä asiassa, sen sinulle tuon.


      • 'Minä olen kuullut sinun rukouksesi ja anomisesi.'


    • pohjoismaasta

      Marokon kuningas kehoitti kansaa rukoilemaan kaikkivaltiasta luojaa, joka antaisi vettä ja sateita kuivuuden piinaamaan maahan, jossa kärsivät niin ihmiset, elämeti kuin kaasvikuntakin . estäisi nälänhädän, pakolaisaallot, sairauksia kuin maansisäisiä katastrojeja kuin rajaselkkauksiakin. Auta taivaan jumala kärsivää maata ja kansaa. Anna vettä ja sateita maalle -osoita armoa kärsivää maata ja kansaa kohtaan. Kiitos Jeesus.

      • pohjoismaasta

        jeesus on jumala. ja antaa Anna-lehden vuosikerran nälkää näkeville. Koska siinä on helppoja ruokareseptejä...


      • Rukoile, että tuo maa saisi yhä voimakkaammin kuulla evankeliumin sanoman; minä haluan pelastaa Marokon kansan, minä rakastan Marokon kansaa, niin kuin sinuakin rakastan. Rukoile, että tuo kansa pääsisi irti valheesta, suuresta valheesta - he ovat hylänneet pelastajansa, Jeesuksen Kristuksen ja pitävät kiinni valheesta, joka ei voi heitä pelastaa. Rukoile, että Jeesuksen Kristuksen kirkkaus ja kunnia saisi ilmestyä tuon Marokon kansan keskellä, silloin he saisivat nähdä avun, jonka tosi Jumala, Jeesus Kristus voi tuoda.


    • Missä Jumalan kirkkaus tulee esiin ja Jeesusta oikeasti julistetaan, sinne myös sielunvihollinen tulee sotkemaan ja lähettää palvelijansa varastamaan ja sotkemaan Jumalan työtä. Älkää siis kiinnittäkö sielunvihollisen sanoihin huomiota, jättäkää ne omaan arvoonsa.

    • EivähempääKuinIsäItse

      Rukoilen ja tahdon kohdata Jumalan kuten Mooses, miten Jumala sitten voi itsensä minulle näyttää ja ilmoittaa. Miten paljon kestän ja voi ottaa Jumalan armoa ja rakkautta vastaan.
      Joka on nähnyt minut on nähnyt Isän.
      Herra, Jumala Kaikkivaltias, jollain lailla PUHUI ja KESKUSTELI Mooseksen, ja muiden armahdettujen kanssa, kasvoista kasvoihin.
      Tähän tarvitsen ja pyyydän apua.
      Omasta mielestä olen jo tarpeeksi kärsinyt joten Jumalan kasvojen edessä, krijaimellisesti saan avun.
      Kiitos

    • Sinä kaipaat syvempää Jumalan ja Kristuksen tuntemista, ei hän sinulta itseään kiellä. Viivy Herran edessä, odota siinä hiljaa, hän puhuu sinulle, ei korvin kuultavin sanoin, vaan suoraan sydämeesi ja vahvistaa sinua, hän tuo mieleesi jonkun Raamatun paikan, oletko ahkerasti viipynyt Raamattusi äärellä; hän tuo mieleesi jonkun lohduttavan ja rohkaisevan hengellisen laulun sanat, oletko niitä kuunnellut ja yhdessä seurakuntasi kanssa niitä laulanut, Älä väsy olemaan hänen edessään, älä väsy silloin, kun Jumala on hiljaa, odota häntä; vielä hän tulee ja lohduttaa sinua matkallasi, vielä hän näyttää sinulle kulkiessasi, että hän sinua rakastaa; unessasikin hän sinulle rakkaudestaan kertoo. Monin tavoin Jumala sinulle haluaa itseään ilmaista, monin tavoin luonnossakin hän sinua rakkaudestaan muistuttaa; katso kaikkea kauneutta, sinua varten luotua, sinulle iloa tuomaan, koe se rauha, minkä hiljainen luonto sydämeesi laskee, sekin on Jumalan puhetta, kun kuuntelet luonnon ääniä, lintujen viserrystä, oravan vauhdikasta menoa katselet ja pupun ihmetystä, kun hän sinut huomaa. Katso luonnon hiljaista vaipumista talven kestämiseen, kevään odotukseen; niinkuin luonto tietää kevään tulon, niin sinäkin tiedät, että Jumalan apun on matkalla sinun luoksesi, ei hän sinua hylkää eikä jätä.

      • TAhtooLisääIsänSanoja

        Kiitos. toivon että todella muistat, rukoilla, eli puhua Jumalalle, Minun Isälle, sillä itsepäisesti omin Hänet :)
        no toki Hän on sinun Isäsi myös ,mutta se on itselleni parasta että Hän, joka on LUONNUT kaiken, eli KAIKKIVALTIAS Jumala, on ISÄNI :)

        no kiitos sanoista, tutkin paljon sekä Kirjoituksia että luontoa, luonnon lakeja joista Daadiv sanoo:
        Ps. 119:97
        Kuinka sinun lakisi onkaan minulle rakas! Kaiken päivää minä sitä tutkistelen.

        Daavid ja vielä enemmän Salomo tutki Jumalan lakeja, itse uskon että tarkemmin luonnonlakeja, toki moosesta myös mutta ne "kivikasat" eivät ole suuri ilo, eli kaikesta virheistä "mooses" heti kivittää!

        no luonnonlait, kuinka ihanat ne ovat minulle! niitä ei kukaan voi kumota eikä vastaan sanoa, toisaalta moosesta voi tulkita miten sattuu.
        valitettava mutta "hyvä" tapaus:
        Pietari ja Paavali ja ympärileikkaus.
        Galatalaiskirjeen ja Apostolien kokouksen aihe.
        Ympärileikkaus on totta ja niin lukee.
        Jeesus sanoi ettei lakia ole kumottu, vaikka sen muoton häviämässä, (herbealaiskirje) niin kuitenkaan sitä ei tule noudattaa !
        Pietari sanoi, ellet noudata, et pelastu.
        Paavali sanoo jos noudattat, ole pakotettu pitämään sen 100% eli menetät pelastuksen!

        no asiaan.
        Toivon, vaikka et itse uskoisi, niin että en vain kuule ja havaitse Jumalaa (Jobi lopulta todistaa, 5 Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt.)
        mutta se ei ole sitä mitä etsin ja odotan:

        jos olen liian ylpeä ja mukamas, arvollinen, niin se katoaa sinä hetkenä Kun saan KUULLA omilla korvilla Jumalan Puheen Hänen suustansa!
        Kaikki profeettat ovat olleet kuin kuolleet Jumalan edessä! sillä niin ihmeellinen ja Suuri ja pelottava Hän on.
        Kuitenkin Jumala sanoo, joka päivä ja hetki, ÄLÄ PELKÄÄ!
        totta on että polvet tutisee jo ajatuksesta KOHDATA JUMALA!
        ei vain kuulo puheen tahi luonnon havaintojen kautta vaan KASVOISTA KASVOIHIN!

        se on sekä mahdollista että ei.
        "kaikki" profeetat ovat Hänet nähneet.
        Se että on liiaan vähäistä, "vain" kohdata Jeesus eli Jumalan Poika, on jotain mitä ihmettelen, mutta, JOS on edes pieni mahdollisuus, niin jatkan itkuani ja rukoustani Jumalan edessä kunnes NÄEN Hänet.

        Jos Jumala sanoo, LOPETA, en voi sinulle ilmestyä, lopetan, mutta ei ole sanonut!
        paitsi ateistien kautta ;) hah hah sanoo Jumala ja minä Ps 2

        nyt vielä Kerran, jos tahdot, pyydä jos saisin kohdata Hänet!
        Jumala on armollinen kenelle on armollinen ja armahtaa ketää armahtaa.
        Tätä armoa toivon Jumalalta saavan.
        En asioista vaan Jumalan Rakkaudesta minua kohtaa!

        vaikka olisin ylpeä tahi muuta negatiivista, eikö se katoa sinä hetkenä Kun saan katsella Jumalaa, KAIKKIVALTIASTA, niin paljon kuin kestän!

        Se että sen jälkeen "kadotan uskoni" on totta ? :)
        Miksi, sillä minä en enää usko VAAN TIEDÄN, Lunastajani ELÄVÄN.

        tieto on uskoa suurempi.
        Apostoli Paavali ei uskonut, Jesaja ei uskonut, Salomo ei uskonut, eikä edes Aabraham, ja vieläpä:
        Jeesus ei uskonut!

        HE tiesivät!
        lähes kaikki heistä oli tavalla tahi toisella KOHDANUT Jumalan, ei vain kuulo puheen kautta vaan kasvoista kasvoihin!
        ja monet heistä "viettivät päivät pitkät taivaassa"!

        Kuten Mooses 80 päivää !
        Paavali kävi siellä, missä lie "päivittäi"
        ja sai opetusta SUORAAN JUMALALTA!
        ei edes Pojalta vaan ISÄLTÄ.

        se että sitten tuli varmistus ettei ylpeile "liikaa" näyillä ja ihmeillä oli sitten perkeleellä oikeus ja mahdollisuus pistää Paavalia pistimellä.
        ja varmasti pisti heti kun Paavali liikaa pullisteli!

        nyt vielä, sillä eihän minulta sanat lopu, sillä rintani on täynnä sanoja joita haen kaukaa!
        1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

        11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

        ja tänä päivänä jos koskaa on tuhansia uusia oppeja, ja kaikki todistetaa Kirjoituksilla.
        Tämä ei ole hyvä.
        no tästä en mitään sano lisää.

        vaan sen Että Paavali kuten Mooses, sekä muut, tiesivät kuka oli opettaja, eikä tarvinnut tarkistaa onko tämä nyt oikeaa ja puhdasta"!

        joten tämä on monitahoinen juttu, mutta, MINUN ISÄNI sen tekee!

        kiitos sinulle kuka lie olet.


      • ApuOnsaatuJumalanavulla

        "niinkuin luonto tietää kevään tulon, niin sinäkin tiedät, että Jumalan apun on matkalla sinun luoksesi, ei hän sinua hylkää eikä jätä. "

        vielä tähän sillä tämä meinas unhoittua.

        Paavali pyysi esirukousta ja jopa Jeesus että joku valvoisi hetken, kun Jeesus kärsi ja odotti.. niin
        Dan. 10:12 Ja hän sanoi minulle: "Älä pelkää, Daniel, sillä ensimmäisestä päivästä asti, jona sinä taivutit sydämesi ymmärrykseen ja nöyryyteen Jumalasi edessä, ovat sinun sanasi tulleet kuulluiksi; ja sinun sanojesi tähden minä olen tullut.

        12 Ja hän sanoi minulle: "Älä pelkää, Daniel, sillä ensimmäisestä päivästä asti, jona sinä taivutit sydämesi ymmärrykseen ja nöyryyteen Jumalasi edessä, ovat sinun sanasi tulleet kuulluiksi; ja sinun sanojesi tähden minä olen tullut.
        13 Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.
        14 Ja minä tulin opettamaan sinulle, mitä on tapahtuva sinun kansallesi päivien lopulla; sillä vielä tämäkin näky koskee niitä päiviä."

        Jumalan vastaus lähti heti liikkeelle mutta tuli esteitä jotka eivät olleen Danielin "vika" vaan vastustajan.
        Oletus ellei Itse Miikael, suuri ja voimakas, arvovaltainen enkeli itse olisi mennyt hoitamaan hommaa, olisi Daniel vieläkin odottamassa vastausta!

        eli tiedän että se mitä pyydän ei ole vähän, mutta, MINUN ISÄNI on rikas antaja!
        Luoja joka tahtoo antaa kaiken minulle, eikä Hän ole pihi tahi saita, vaan Kuten Rakas äiti tahi isä joka tahtoo omalleen antaa parasta.

        Se mitä pyydän ei ole vähän mutta sitä en pyydä ihmisiltä vaan JUMALALTA.
        ja olen varma että sen saan!
        nyt on hyvä jos on paljon esirukouksta, ja sitten mahdollisesti vastaus tulee nopeammin kuin yksin taistellen.

        Nyt tiedän että siellä tapellaan, ef 6:12, mutta kunhan nyt Mikael vain ehtii sinne niin homma on hoidossa!

        joten Odotan Häntä, Jumalaa, sillä asiani on Hänen edessään.

        En rukoile enkeleitä, en vaan se rohkaisee kun tiedän, että vaikka väsyisin ja väsyn, enkelit eivät väsy, mikä lie siellä on vielä esteenä, se poistuu kun Jumala antaa käskyn.

        ja silloin on suuni täynnä kiitosta


    • Jumala on antanut meille sanansa Raamatun sitä varten, että me siitä löydämme sen mitä tarvitsemme. Me voimme viedä pyyntömme ja huokauksemme Jumalan eteen Kristuksen nimessä; meidän osuutemme on jätettävä siihen, muuta emme voi tehdä. Jeesus tietää, miten hän meille vastaa ja milloin hän meille vastaa. Jeesus siis valitsee tavan ja ajan ja tarvittaessa paikankin. Me emme voi määrätä Jumalaa toimimaan meidän käskystämme tai meidän pyynnöstämme; mutta sen Raamattu vakuuttaa meille, että Jeesus antaa meille vain parasta, juuri sitä, mikä on meille parhain vastaus. Joskus hän antaa meille ihan jotain muuta, kuin mistä olemme hänelle puhuneet, koska hän tahtoo kuljettaa meitä oman tahtonsa mukaan; ei meidän tahtomme mukaan.

      Jätä siis asiasi Jeesuksen käsiin, hän sinua hoitaa ja pitää sinusta huolen.

    • Omenatyttö

      Isäni on sairas hänellä on syöpä olen uskovainen ja käyn harvoin kokouksissa. Hän on huonossa kunnossa olen toivonut ja rukoillut että Jeesus parantaisi hänet. Sehän ei välttämättä Jumalan tahto ole mutta sitä olen kumminkin rukoillut. Uskoo omalla lailla Jumalaan muttei ole uskossa. Toiveena olisi että saisi pelastua. Tämän hetkinen tilanne on ruoka ei oikein enää maistu laihtunut on todella paljon. En tahdo että saa sellaisen kohtalon että kuoleman jälkeen joutuu kadotukseen.
      En ole hänen puolestaan yksilö rukousta tehnyt.

    • Tuossa edellä on sinun rukouksesi isäsi puolesta, kiitos että olet kantanut isäsi Jeesuksen eteen rukouksissasi; Jumalan tahto on parantaa, siitä ei ole epäselvyyttä. Sen Jeesus omalla toiminnallaan selkeästi osoitti; yhtäkään sairasta hän ei jättänyt ilman apua, ei yhtäkään, joka Jeesuksen luokse tuli. Se osoittaa, että Jumalan tahto on parantaa. Meidän tehtävämme on viedä sairas Jeesuksen tykö, se riittää. Sinäkin saat jättää isäsi Jeesuksen siunaavien käsien alle; saat jättää hänen sairautensa ja hänen pelastumisensa Jeesuksen huomaan; Jeesus kyllä tekee oman osuutensa.
      Siunausta sinulle ja voimia; yhdessä voimme kantaa isääsi rukouksissa Jeesuksen tykö; siinä saamme mekin levätä; siinä, että Jeesuksen hoidossa on nyt isäsi ja myös sinä.
      Psalmi 9: Armahda minua, Herra. Sinä nostat minut kuoleman porteilta, että minä kertoisin kaikki sinun ylistettävät tekosi, tytär Siionin porteissa riemuitsisin valmistamastasi pelastuksesta.

    • kippediskoppedis

      Kiitos sulle kun muistat rukouksissa teet tärkeää ja arvokasta Jumalan työtä.

      • kippediskoppedis

        Sentään kun teet:kun Jumala ei tee MITÄÄN kenekään hyväksi.

        Jumala on itsekeskeinen laiska pelkuri


      • kippediskappedis

        Taas tulit ja ja varastit nimimerkin häpeätkö itseäsi et voi omana itsenäsi olla?
        Ei Jumala minun mielestä ainakaan laiska ole älä anna toisesta valheellista todistusta.
        Miten kehtaat tänne sairasta mieltäsi osoittamaan ja haukkumaan Jumalaa. Mene pois täältä ei kukaan halua pilkkaasi kuunnella. Me jatkamme täällä tärkeiden asioiden  puolesta rukoilua.


    • Kippediskoppedis

      Välillä tulee sydämmeen epävarmuus tämän parantumis asian takia. Miksi Herra antaa isän mennä niin huonoon kuntoon että milloin hän sitten parantaa. Kohta ei ole ketä parantaa.

    • nippelipeliä

      Miksi niitä rukouksia pitää tuolla lailla tipoittain harrastaa, kaikkivaltiashan voi panna kaiken kuntoon kerralla. Vai voiko?

    • jokapäivämontakertaa

      Ei voi laittaa kerralla.
      Elämä on jokapäiväistä kilvoittelua. Joka päivälle on uudet koettelemukset ja joka päivä on tarve rukoilla. Vieläpä monta kertaa päivässä ja yössä.

      • kippediskoppedis

        Aamen.


    • Omenatyttö

      Mihin katosit tarkkailija47?

    • Katso Jeesukseen. Hän on sinun apusi ja turvasi.

    • hahnne567

      Rukoillaan ettei eräs henkilö joka tietää apua tarvitsevan lähimmäisen, kulkisi tuon lähimmäisen ohitse vaan auttaisi ja saisi Jumalalta rohkeuden, armahtavaisuuden sekä ihmeellisen voiman osoittaa lähimmäisenrakkautta tuolle heikommalleen ja että hän ymmärtäisi tuon lähimmäisen ongelmat ja tilanteen juuri niin kuin Jeesuskin ne tietää ja ymmärtää

      • Tuomme tuon lähimmäisen Jeesuksen eteen pyytäen, että Jeesus antaa hänelle kaiken sen avun mitä hän tarvitsee. Meidän ei tarvitse esittää kenellekään muulle mitään vaatimuksia. Jeesukselle saamme tuoda hätämme ja jättää asian Jeesuksen hoitoon.


    • omenatyttö

      Olen menettänyt toivon isän parantumisen suhteen.
      Ei Jumala tahdo häntä parantaa. Huonommaksi vaan menee.
      Kuolema kohta tulee jos ei Herra kohenna oloa.

      • omenatyttö

        Anteeksi purkaukseni Herran tahto tapahtuu tässäkin asiassa oli se mikä oli. :) Sain toivoa tänään kun rukoilin kiitos Jeesus.


      • omenatyttö

        En rukoillut enää Jeesusta :( Ei vastannut. Tahdo ei.


      • Omenatyttö

        En tiedä oletko sama henkilö joka aina sen nimimerkin joka mulla on miksi tulet kiusaamaan?
        Olen saanut Jeesukselta toivon välillä epätoivo iskee mutta Jeesus on väkevämpi. Vieläkin te jotka hänen puolestaan rukoilette jo niin jatkakaa rukoilua. Herralle kaikki on mahdollista ei ole mitään sellaista sairautta mitä hän ei voisi parantaa. Hänellä on käsissään elävän veden virrat.Häneen luottakaamme.


      • Omenatyttö

        Sain Jeesukselta ja sen kulli oli ISO


      • Omenatyttö kirjoitti:

        Sain Jeesukselta ja sen kulli oli ISO

        Mitä sinä ajattelisit, jos sinun äitisi olisi kuoleman kielissä ja joku alkaisi pilkata sinua.

        Miksi pilkkaat ihmistä, jolla on suuri hätä isästään.


    • Jeesus, sinun eteesi nämä ihmiset tässä rukousketjussa ovat rukouksensa kantaneet, läheisensä ja itsensä. Minä en voi heitä auttaa, mutta sinä Jeesus voit heitä auttaa; kirkasta nimesi Jeesus näiden ihmisten kautta ja heidän saamansa rukousvastausten kautta. Jeesus sinulle me jätämme nämä ihmiset, rakkaat, sinä näet heidän hätänsä, Jeesus tee sinä se, mikä on parasta näille ihmisille ja mikä on parasta näille esirukoilijoille; kiitos Jeesus jokaisesta esirukoilijasta, kiitos jokaisesta, joka tulee sinun tykösi kertomaan sinulle hätänsä, Jeesus sinä olet ainoa, joka voit antaa tulevaisuuden ja toivon, sinä olet ainoa, joka viet meidät perille saakka; kerran kyyneleet kuivataan, kerran kivut lakkaavat, kerran tuska ja ahdistus päättyvät, kerran murhe ja suru jäävät taakse, kerran näemme sinut kasvoista kasvoihin ja silloin saamme iloita, silloin sydän on riemua ja iloa täynnä, joka ei pääty enää milloinkaan.
      Kiitos Jeesus, että sinä olet.

    • EnJaksa

      Kiusaajat eivät jätä minua rauhaan, vaan tunnen tämän henkisen ja raskaan jatkumon elämässäni siirtyessäni työpaikasta toiseen. Minua rasitetaan henkisesti ja ivallisesti pilkataan.

      • Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua. Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen


      • IhmettelenVaan
        tarkkailija47 kirjoitti:

        Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua. Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen

        Kiitos, että välität. ( Joku oli poistanut tällaisen samanlaisen viestin, jonka olin kirjoittanut aikaisemmin, muka sääntöjen vastaisena.) En ymmärrä, mitä tässä lauseessa on sääntöjen vastaista, jos haluan kiittää em. runoilijaa siitä hyvästä, että hän on nähnyt vaivaa puolestani.


      • JokuPoistaaViestejä
        tarkkailija47 kirjoitti:

        Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua. Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen

        Kiitos.


      • IkävääSeOn
        IhmettelenVaan kirjoitti:

        Kiitos, että välität. ( Joku oli poistanut tällaisen samanlaisen viestin, jonka olin kirjoittanut aikaisemmin, muka sääntöjen vastaisena.) En ymmärrä, mitä tässä lauseessa on sääntöjen vastaista, jos haluan kiittää em. runoilijaa siitä hyvästä, että hän on nähnyt vaivaa puolestani.

        Vaikka en ole kuitenkaan mitään rauhaa saanut. Kiusaajat saavat temmeltää kaikesta halustaan villinä, enkä mahda heidän tekemisilleen mitään. Voin vain odottaa, kun itse taivaan kuningas yksi kaunis päivä kukistaa heidät kavalasti ja ilman sääliä silmieni edessä. Näin on käynyt joillekin, ja on oikein pahalta tuntunut katsoa kovien koettelemusten alla ilkeitä ihmisiä. Itse en olisi voinut sallia sellaisten hirveyksien tapahtua kenellekään, mutta Jumala ei näköjään katso ihmistä, kun hän sallii mitattavan samalla mitalla, kuin mekin mittaamme.


    • omenatyttö

      Kysyin isältäni haluaako hän antaa elämänsä Jeesukselle ja haluaako että rukoillaan mutta hän ei halunnut.
      Hän on Jumalan käsissä ja uskon että Jumala saa muutettua hänen sydämensä ajatukset.

    • äitihuolissaan

      Aikuinen poikani ei halua pitää yhteyttä minuun eikä sisariinsa.
      En tiedä yhtään miten hänellä menee, ei vastaa eikä ota yhteyttä.
      Olen hyvin huolestunut, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä.
      Voisitkohan rukoilla hänen puolestaan ja voisinkohan saada vastauksen?
      Miksi näin on ja miten toimia?

    • Olen lukenut viestisi ja vien sen Jeesuksen eteen.

      Ymmärrän hyvin sinun tuskasi ja ahdistuksesi poikasi puolesta; Sano Jeesukselle: Minä jätän poikani Jeesus sinun käsiisi, pidäthän hänestä huolta, vaikka en tiedäkään mitä hänelle kuuluu. Sinä Jeesus tiedät, mitä pojalleni kuuluu, annathan hänelle parasta, mitä sinulla on antaa.

    • äitihuolissaan

      Kiitos vastauksesta!

      Olen jättänyt tämän asian nyt Jeesukselle, ja tiedän ja uskon että Hän pitää huolen pojastani ja että kaikki kääntyy hänen parhaakseen!
      Tärkeintä on että pojallani on asiat hyvin, Jeesus auttaa.

      Ja onhan sanottu että Matt 18: 19 Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.

    • Rakkauselämä

      Olen rakastunut erääseen mieheen, mutta elämäntilanteemme on hyvin monimutkainen, enkä tiedä voimmeko koskaan saada toisiamme. Olemme molemmat herkkiä ja vaistomme mitä toinen ajattelee ja tuntee. Jotain on tapahtunut, mikä estää myös luonnollisen kontaktin välillämme. Se masentaa meitä molempia lisää. Tähän masennukseen minä syön ja en saa kiloja pudotettua. Pitäisi saada. vielä 10 kg pois. Mies yrittää samanaikaisesti vapautua alkoholista ym.,ja on jo vapautunutkin paljosta, mutta tämä elämäntilanne lannistaa ja painaa meitä molempia alas.

      Minulla on yksi toinen mies tuttava, jonka kanssa olen enemmän vain lähimmäinen, mutta hän ei selviä elämästään ilman minun tukea. Hänen pitäisi löytää sellainen vaimo, joka pystyy häntä tukemaan, järkevä, jolla on elämän asiat hallinnassa. Mies ihastuu aina vaaleaverikköihin, jotka ajattelevat vain ulkonäköä, ja he eivät osaa ottaa vastuuta taloudesta ja työnteosta, ja miesctarvitsidi rinnalleen naisen, joka pystyisi olemaan vahvana tukipilarina nimenomaan näissä asioissa. Jos mies ei löydä rinnalleen tarpeeksi vahvaa ja luotettavaa naista, joudun minä lähimmäisenä auttamaan häntä, ja silloin en voi saada miestä jota kohtaan tunnen eritavalla ja voimakkaampia tunteita.

    • KiitosSinulle

      Kiitos sinulle tarkkailija 47, että jaksat vaivata itseäsi toisten vuoksi. Kaikkivaltias Jumala sinua varmasti vielä korottaa.

    • Sinulla on oikeus elää omaa elämääsi. Sinun elämäsi valinnat eivät voi olla toisten elämäntilanteiden vankina. Ei elinikäistä avioliittoa voi solmia, jos sille ei ole olemassa oikeita onnistumisen edellytyksiä - silloin pitää päästää irti ja lähteä eteenpäin. Etkä sinä voi sitoa omaa elämän onneasi jonkun toisen elämän auttamiseen, jos se sitoo sinun omia valintojasi.

      Ehkä sinun pitää muuttaa kokonaan toiselle paikkakunnalle, jotta voit päästää irti niistä ihmissuhteista, jotka estävät sinua elämästä omaa elämää ja tavoittelemasta je etsimästä oikeaa, luotettavaa ja turvallista aviopuolisoa.

      Antakoon Herra sinulle hyvän osan ja avatkoon hän oikeat ovet ja sulkekoot väärät.
      Psalmi 5: 12-13

      • Raamatustaymmörretty

        Eikö uudelleen naiminen ole synti?


      • KiitosSinulle

        Ei! : Olen useasti runkannut kolmekiin kertaa, ilman Herran rangaistusta.


    • Omenatyttö

      Tämä rukous on taakka koska kyse on niin läheisestä ihmisestä. En ole sen jälkeen enää kysynyt kun kysyin niin uudestaan että haluaako hän rukoilua.


      En tiedä onko tämä tunne vain henkilökohtainen vai tahtooko Jumala oikeasti hänet parantaa. En ole rukoillut henkilökohtaisesti parantamis rukousta koska en halua antaa hänelle turhaa toivoa parantamisesta.
      Toivonkin että Jumala voisi parantaa hänet muualla tavoin tai jonkun muun ihmisen kautta.

    • esirukousta

      Nyt pyydän rukoilemaan nuoren miehen puolesta, joka kärsii unettomuudesta.

      Kiitos esirukouksista.

    • Muistamme sinua uneton.

    • neitokainenvaan

      Jos joku saa tiedon/viisaudensanat tai jonkun vahvistavan ja rohkaisevan profetian tähän asiaan niin voisiko vastata tähän. Minulla on elämässä ahdinko, on asioita joita tarvitsen mutta joita vailla olen ja myös jonkun verran yksinäisyydentunnetta. Olen myös etsimässä ystäviä. Olen koettanut tavoittaa erästä henkilöä kirjeitse siinä kuitenkaan onnistumatta mutta nyt yritin toisen kerran ottaa yhteyttä jos vaikka erään hänen sukulaisen avulla kirje menee perille. Muistakaa rukouksin että menisi. Rukoillaan kuitenkin, että Jumalan tahto tapahtuu,koska Jumala tietääja näkee kaiken. Jos tuo ihminen ei ole hyvä ihminen ja jos kohtelee väärin yms niin rukoillaan että Jumala varjelisi häneltä ja haihduttaisi moisen tyypin mielestä pois minulta mutta että jos on mukava ja hyvä ystävä jonka kanssa voi jutella ja joka ymmärtää ja tukee niin rukoillaan että silloin menee perille ja vastauskin tulee. Rukoilkaa ja sanokaa jos joku tiedonsana tulee taikka profetia.

    • Olen muistanut sinua rukouksin. Ei kannata väkisin yrittää tavoittaa jotakin 'haavekuvaa', jos häntä ei oikeasti tunne. Ihminen pitää tuntea oikeasti ja selvittää millainen hän on, turvallisesti, jottei tunteiden kautta ajaudu sellaisiin suhteisiin, jotka tuovat vain murhetta ja katkeruutta.
      Etsi sinulle sopiva seurakunta, jossa voisit tutustua oikeisiin ihmisiin ja saada sieltä ystäviä itsellesi ja onhan niitä sitten muitakin tapoja, jos etsit itsellesi aviopuolisoa. On kristillinen kirjeenvaihtopalstakin olemassa, mutta sieltäkin pitää vähitellen opetella tuntemaan ihminen, ei voi suinpäin kauniiden sanojen antaa hämätä ja kätkeä totuutta.
      Siunausta sinulle elämääsi ja rohkeutta mennä seurakunnan yhteyteen, jossa saat varsinkin pienryhmissä paremmin tutustuttua ihmisiin ja saat ehkä ystäviä, joihin voit luottaa, mutta kaikissa ihmissuhteissa tarvitaan tervettä järkeä, tunteet eivät saa johtaa.
      Tärkeissä elämäsi valinnoissa et koskaan saa luottaa profetiaan tai tiedon sanoihin, jotka ulkopuolinen kenties tuo. Tärkeissä elämäsi valinnoissa Jumalan Pyhä Henki johtaa sinua suoraan ja antaa tarvittavaa viisautta tehdä oikeita ratkaisuja.
      Olkoon elämäsi Jeesuksen läsnäolon siunaamaa ja antakoon Jumalan Pyhä Henki sinulle rohkeutta lähteä liikkeelle ja tutustua ihmisiin, jotta voit vapautua siihen elämään ja olemiseen, jossa voit olla sinut itsesi kanssa ja uskallat tutustua ihmisiin ilman arkuutta ja pelkoa. Sinä olet Jumalan rakas!

    • Rukouksentarpeessa

      Hei!

      Pyytäisin rukousta masennukseen, ahdistukseen, riittämättömyyden tunteeseen ja unettomuuteen. Minulla on käytännössä asiat hyvin, mutta en pysty tuntemaan sitä iloa ja rakkautta, jonka Herra on sanassaan luvannut. Kiitos vilpittömästä halustasi auttaa.

    • Rukouksentarpeessa

      Löysin avun itse ilman Herraa.

    • Rukouksentarpeessa

      ^^ Nimimerkkivarkaita liikkeellä.

      "Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on; sillä kunkin on kannettava oma taakkansa. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa. Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille."

      Suosittelen sinullekin tutustumista Herran sanaan. Sieltä löydät vapauden ja ilon sekä uuden kyvyn välittää muista ja heidän auttamisestaan ilman pilkkaa. Vaikka perheesi ja elämäsi olisi hajallaan, sydämesi on paikallaan, ja Herra sen viisaudellaan korjata haluaa. Siunausta elämääsi!

    • tarkkailija47

      Muistamme sinua rukouksin, joka olet masentunut, ahdistunut, uneton ja kärsit riittämättömyyden tunteesta.
      Älä pelkää, sinulle on Jumalan lupaukset annettu.
      Ps. 42:11
      (42:12) Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.
      Ps. 43:5
      Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.
      Ps. 70:4
      (70:5) Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; joille sinun apusi on rakas, ne sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Jumala!"
      Juud. 1:2
      Lisääntyköön teille laupeus ja rauha ja rakkaus.

      Toivottavasti sinulla on paikka, jossa voit puhua tunteistasi ja kaikesta luottamuksella.

    • Nyt alkaa näkyä seuraukset niihin rukouksiin, jotka on rukoiltu Pohjois-Korean puolesta.

    • pitkäänuskossa

      Pienten paikkakunnilla olevien seurakuntien hengellinen tila. Erikoisesti eräs seurakunta, nimeä en tässä mainitse mutta Isä tietää.

    • Kuinka ajankohtainen rukouksesi onkaan, todella ajankohtainen, rukoillaan, että Pyhä Henki saisi Jeesuksen nimessä uudistaa seurakuntansa ja Jumalan voima alkaisi tulla esiin seurakuntien julistuksen kautta. Jumala ei ole omiansa hylännyt!
      Jes. 43:19
      Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.

      Ei ole kysymys meistä, vaan Kristuksen täytetystä työstä Golgatan ristillä; ei meidän ansiosta, vaan Kristuksen ansiosta!

    • XY1

      Rikkoutunut parisuhteeni eheytymisen puolesta haluaisin että rukoilisit.

      • Olen vienyt asiaasi Herran eteen.


      • XY1

        Kiitos!


    • huolikansalaisista

      Kertoisitko vähän että miten näkyy seuraukset?
      Rukoilin silloin paljon, mutta sitten väsähdin.

    • Edellä on kysymys varmaan Pohjoi-Korean tilanteesta. Nythän olemme uutisista kuulleet, että Pohjois-Korea haluaa neuvotella USA:n Trumpin kanssa ja tuota neuvottelua on valmisteltu niin, että Pohjois-Korean ja Etelä-Korean edustajat ovat tavanneet Ruotsissa ja Suomessa ja jo Olympialaisten aikaan siellä Etelä-Koreassa.
      Tuollainen esitys, joka on tullut Kim Jong Un taholta on sentään jonkinlainen hyvä merkki; ollaan valmiita keskustelemaan asioista, eikä vain uhitella julkisesti.

    • huolikansalaisista
    • AamukahviaKohtaKeitän

      Rukoilen, että jos minulla on tietoa Jumalan olemuksesta, jota kirkko valheella peittelee ja on vaara, että Jumala menee aika pitkälle suojellakseen minua, isänmaan päättäjät ymmärtävät, että minun kaltoinkohteluni on hyvitettävä.

    • nuorenäidinpuolesta

      Sukulaistyttöni on vakavasti sairaana, syöpähoidossa.
      Nuori äiti, lapsi alle yksivuotias. On itse nyt niin masentunut, että ei halua syödäkään mitään, on kovat kivut.
      Pyydän esirukouksia tämän sukulaistyttöni puolesta!

      • huolikansalaisista

        Auttakaa enemmän kuin mätä Jumala koskaan. Jumbojetin 3.turbiibi voisi viedä Jumalan taivaasta pätemästä sumupilvestä puolivahinossa.

        Jumala pystyy kaikkeen, myös pahaan, kuten kohdallasi.


    • nuorenäidinpuolesta

      Sinulla "huolikansalaisista" klo 13.47

      Älä viitsi kopioida toisten nimimerkkejä! Oikea huolikansalaisista ei ole laittanut edellistä 13.47, vaan sinä ihan joku muu, joka yrittää vääristellä.

      Toisekseen sinulle en esittänyt kysymystäni, vaan viestiketjun aloittajalle, joten älä vaivaudu - millä jonkun toisen nimimerkin varjolla - sitten vastannetkin.

      Veikkaan että minun allaolevalla nimimerkillä.

      On todella valitettavaa että toisena Pääsiäispäivänä on oikaistava.

    • Jeesus, me kannamme tuon nuoren äidin sinun luoksesi ja laskemme hänet sinun eteesi. Me emme voi häntä auttaa tai parantaa. Jeesus sinä voit!

      • Päärynätyttö

        Rukoilit silloin isäni syöpä sairauden puolesta.
        Tiedätkö sinä onko isäni päässyt taivaaseen voisit kysyä sitä Jumalalta minä en ole ihan varma siitä pieni mahdollisuus voi olla.


      • Päärynätyttö kirjoitti:

        Rukoilit silloin isäni syöpä sairauden puolesta.
        Tiedätkö sinä onko isäni päässyt taivaaseen voisit kysyä sitä Jumalalta minä en ole ihan varma siitä pieni mahdollisuus voi olla.

        Älä murehdi isäsi puolesta. Ihminen näkee ulkokuoren, mutta Jumala tuntee sydämen.

        Suokoon Taivaan Isä sinulle voimia suruusi ja elämän iloa oman elämäsi rakentamiseen ja elämiseen. Antakoon hän sinulle unelmia ja toteutukoot elämäsi unelmat. Jeesuksen kanssa on turvallista kulkea silloinkin, kun elämä satuttaa.


    • HUUTAVAÄÄNIXXX

      herra ! HUUDAN SINUA SUURESSA HÄDÄSSÄNI JOKA SIELUSSANI ON ! TULE JA PELASTA MINUT JA ANNA RAUHA SYDÄMEENI............

      • HUUTAVAÄÄNIXXX

        RAHA SYDÄMEENI............ = Herra!


    • huutavaääniCCC

      kiitos isä että todistit olemassaolosi ja annoit rukoukseeni vastauksen,sain viimeyönä nukkua n 5 tuntia ja sielussani on rauha,,,jonka puolesta edelleenkin rukolen sinua.....PELASTA SIELUNI MAAILMAN PAHUUDELTA JA ANNA SILLE IKUINEN RAUHA JA ELÄMÄ.................................... KIITOS

    • epäileväinen

      Hei. Hei. Voisitko rukoilla puolestani, elämäni on järkyttävän huonossa tilassa, tarvitse Jumalan ilmestymistä hengen sielun ja ruumiin psta, taloudellinen tilanne aivan järkyttävä

      • Olen muistanut sinua rukouksissani. Olisi hyvä jos etsisit ja löytäisit luotettavan uskovan ihmisen, jonka kanssa voisit käydä läpi elämäsi asioita ja voisitte hänen kanssaan yhdessä viedä asioita myös Herralle. Yhdessä voisitte myös keskustella siitä, oletko hakenut ja saanut kaiken sen avun, mitä tämä yhteiskunta voi antaa.


    • pojanpuolesta
    • patu68xxx

      RUKOILEN: EPÄILEVÄISEN JA POJAN PUOLESTA jos tämä vaatimaton rukoukseni kelpaa ! pYYDÄN JUMALAA AUTTAMAAN JA LÄHETTÄMÄÄN TUHANSIA ENKELEITÄ LOHDUTTAMAAN JA TURVAAMAAN ............ siunasuta teille !

    • pojanpuolesta

      Rukoilen minäkin täällä pojan puolesta. Rukoilen myös edellisten puolesta.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005641611.html

      Nyt kuitenkin tapahtui tälläistä.
      Missä olivat mummit, vaarit, kummit, neuvolantädit? Miten voi olla, ettei kukaan aikuinen huomannut perheen elämässä mitään outoa? Ehkä meidän jokaisen pitäisi puuttua asioihin silläkin uhalla, että jollekin aikuiselle tulee paha mieli, yksi lukijoista kritisoi.

      Kun ei auta että jäämme tänne vain toteamaan/kauhistelemaan/arvioimaan/juttelemaan
      VAAN:
      Rukouksen ohella meidän kaikkien tulee jatkossa pitää huolta, että TÄLLÄISTÄ EI ENÄÄ TAPAHDU!
      Pitäkää silmät auki, jos näette että lapsesta eipidetä kunnolla huolta, lasta pahoinpidellään joko fyysisesti tai henkisesti, niin tarttukaa rohkeasti asiaan, ilmoittakaa ja huolehtikaa että asia hoidetaan loppuun!

      Rukoilkaamme myös muualla maailmassa olevien lasten puolesta!

    • piumiu

      Jumalani auta, teini-ikänen tyttäreni jäi kiinni pilven poltosta. On masennusta, huono itsetunto, tupakan poltto, alkoholin käyttö, on käytetty seksuaalisesti hyväksi ja ties mitä josta en äitinä tiedä. Äitinä olen aivan loppu eikä voimani enää riitä. Auta Jumalani, siunaa tytärtäni armollasi.

      • Nämä ovat vanhemmille todella raskaita asioita. En tiedä onko tyttäresi valmis itse hakemaan apua vai ei. Äitinä sinun tulisi yrittää huolehtia myös itsestäsi ja etsiä joku luotettava ihminen, jolle voisit taakkaasi jakaa. On tärkeää myös, ettet rahallisesti ala tukemaan tyttäresi huonoa elämää. Kodissa saa ruokaa ja yösijan, mutta kodista ei saa rahaa huumeiden ja alkoholin ostoon. Kaikki mitä tarvitaan elämiseen, pitää mennä sitten yhdessä ostamaan, rahaa ei voi antaa.


    • 6lapsenIsä

      Pyydän tyttärellesi Jumalan siunausta !

    • 67v

      Rukoilen apua kaikkeen loppuelämäkseni ja että saisin edes osan voimistani ja terveydestäni takaisin.

      • Me ihmiset vanhenemme eri tavalla, jotkut saavat nauttia eläkkeelläkin vielä pitkään hyvistä elämän vuosista, toisille vanhuuden vaivat tulevat aiemmin ja voimat vähenevät. On tärkeää, että kuitenkin sairaudet suljetaan pois ja niihin haetaan apua. On monia sairauksia, jotka vievät voimia ja on tärkeää tunnistaa niitä niin, että puhuu asioista lääkärin kanssa. Eräs pahimmista voimia vievistä sairauksista on sepelvaltimotauti, jossa sydämen valtimot pikkuhiljaa menevät ahtaammaksi, eikä enää jaksa kuten ennen - on tärkeää käydä säännöllisesti tutkimuksissa.


    • rukoilenpuolestanne

      Rukoilen puolestanne.

      Sinä 67v ole luottavaisella mielellä, voithan pistäytyä vielä lääkärin luona. Kerro huolesi, ehkä saisit lähetteen johonkin terveyshoitolaan ja sieltä lisää voimia.

      Sinä äiti piumiu, älä menetä toivoasi.
      Ota rohkeasti yhteyttä johonkin asiantuntijaan ja pyydä apua.

      Ei kannata vaipua epätoivoon, rukous auttaa ja antaa voimia!

    • Kiitos teille kaikille, jotka rukoilette näiden rukousaiheiden puolesta. Rukoillaan myös, että Taivaan Isä antaa kuulevat korvat, että ihmiset myös lähtevät rohkeasti etsimään eri vaihtoehtoja, joita eri laisissa elämäntilanteissa olevat tarvitsevat. On tärkeää, että rukous on kanava, jonka kautta me saamme myös ihan uusia näkökulmia elämäntilanteeseemme ja voimme käydä asioiden kanssa niistä ovista, joita eteemme avataan, meidän ei tarvitse jäädä yksin, eikä jäädä odottamaan ihmettä, me saamme olla mukana tekemässä Jumalan ihmettä ja usein noihin ihmeisiin Jumala käyttää monenlaisia tapoja, saamme selville niitä mahdollisuuksia, joista Jumalan apu voi tulla.

    • Kiitos Jeesus, että sinä olet kuullut nämä rukousaiheet tässä ketjussa, ennen kuin yksikään niistä oli tänne kirjoitettu. Kiitos Jeesus, että näiden ihmisten ei tarvitse yksin kantaa näitä taakkoja, vaan sinä kuljet heidän kanssaan ja annat heille voimaa ja viisautta kaikkeen; anna myös se apu ja johdatus, mitä he tarvitsevat, kiitos Jeesus, ettei yksikään rukous sinulle, ole turha, vaan jokainen rukous on tärkeä ja sinä iloitset siitä, että ihmiset tulevat kaikkien asioidensa kanssa sinun tykösi, sinä et hylkää, etkä jätä. Me emme tiedä, miten sinä vastaat, emme edes sitä, milloin sinun vastauksesi tulee, mutta sen me tiedämme, että sinun vastauksesi on kaikkein paras, mitä voi olla. Kiitos Jeesus, että annat meille kärsivällisyyttä odottaa ja annat toivoa paremmasta huomisesta, vaikka emme vielä sitä näe, mutta sinun kanssasi meidän huomisemme on parasta mitä sinä voit antaa.
      Fil 4:
      6 Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
      7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

    • Ärsyyntynyt

      Minulla on ollut elämäni aikana töissä muutama esimies, jotka olivat reilusti ylipainoisia. Itse en ole koskaan ollut hirveän lihava, mutta olen hieman pyöreä. En kuitenkaan pahasti lihava, ylipainoa n. 7 kg. Mutta yhdessä vaiheessa minulla oli ylipainoa n. 25 kg, ja olen pudottanut painoa n 18 kg. Myös edellisen työpaikkani pomo oli lyhyt ja paksu joka puolelta.

      Tuntuu, että lihavat pomoni ovat alkaneet hieman liikaa puuttua yksityisasioihini, ja yrittävät saada minua syömään epäterveellisiä ja kohottavia ruokia. Olen vittuuntunut sen vuoksi ihan kunnolla. En tiedä, että ovatko kateellisia vai tyhmiä.

      Tällä hetkellä painan n. 71 kg ja olen pitkä n. 160 , eli en ole ollenkaan liian laiha. Haluan kuitenkin olla tarkka sen suhteen mitä syön, enkä halua esim. syödä ruokia, joiden tiedän olevan vaarallisia hampaille, tai runsaasti esim. Pullia yms. Missä on paljon rasvaa ja kananmunia. Ja haluan päästä normaalipainoon.

      Nykyinen esimieheni ei vissiin ymmärrä, että mitä esim. Fytiinihsppo, mitä on runsaasti esim. Viljatuotteita, pulkassa ja palkokasveissa tekee hampaille, saati sitten sitruunamehu. Enkä viitsi itse olla niin tyhmä, että menen työpaikalla valmistamaan toisia ruokailutavoissa, varsinkaan omaa esimiestäni. Haluaisin kuitenkin itse hallita omaa kroppaani, ja päättää siitä? Että mitä itse kurkustani työnnän alas. Ja kun en ole koskaan ollut mitenkään alipainoinen.

      Kerran myös aikaisemmin, kun olin onnistunut pääsemään normaalipainon, niin eräässä harjoittelu paikassa yksi pomo rupesi keksimään ihan paskapuheita minusta selkäni takana, ja luuli, että laihtumiseni on jotenkin epämormaslia, ja johtuu esim. Siitä, että olen ollut kiusaamisen uhri, Hän oli itse melko roteva ja tukeva, Ja myös yksi toinen alkoi minulle eräässä toisesssa työpaikassa tuputtamaan lihottavaa lounasta, kun olin saanut itseni normaalipainoiseksi.

      Kummallisia paska hössöjä ämmät ovat työpaikoissa. Sekaantuvat toisten vartaloihin.

    • vääräpalsta

      Hei edellinen,

      Olet sotkeentunut väärälle palstalle.

      • Ärsyyntynyt

        Jumalalle tämäkin asia rukouspyyntönä menee. Rukoilen Jumalalta, että työpaikallani eräs henkilö ei puuttuisi yksityisasioihin, ja minun syömiseen. Ja että minulle ei tuputeta pullaa tms. myöskään herneitä ja saan itse päättää, mitä syön ja mihin kellonaikaan. Meillä esim. ruokailu on ihana yhdessäolon hetki, kun voimme illalla mieheni kanssa nauttia yhteisen aterian. Minulle riittää yksi normaali ateria päivässä, koska teen hyvin kevyttä työtä mikä ei kuluta energiaa paljon. Ja toisaalta haluan pitää myös talouteni kurissa ja välttää turhia rahanmenoja terveydestä puhumattakaan. Ei kiinnosta muut palstat.


    • Siunausta sinun elämääsi. Antakoon Jumala sinulle rohkeutta ystävällisesti sanoa ei kiitos, kun sen sanominen on tarpeen. Ymmärrän hyvin, että tuntuu pahalta, kun joku alkaa puhumaan toisen ihmisen painosta ja vielä pahemmalta, kun toinen alkaa antaa neuvoja tai tuputtamaan jotain, vaikka ei itse ole kysynyt neuvoja. Ystävällisesti voi huomauttaa, että kiitos huolenpidosta, mutta minä tiedän tässä asiassa parhaiten mitä teen. Jos ei se riitä, niin voi sanoa suoraan, että anteeksi, mutta se mitä sanoit loukkaa minua.
      Antakoon Jumala sinulle hyvän ilmapiirin työpaikalle; ehkä sinä voit olla yksi hyvän ilmapiirin luojista.

      • KestänKyllä

        Kiitoksia kommentistasi. Olen jotenkin luopunut toivosta, ja en usko, että nykyinen työpaikkani voisi olla parempi paikka.

        Näyttää, että siellä on vain itsekkäitä ja itsekkäällä tavalla itsensä huomioivia hyypiöitä. Tuntuu, että esimieheni on täydellinen ”pikku tyttö ” ja hän ei osaa ollenkaan johtaa työyksikössä missä olen.

        Pari viikkoa sitten yksi mies lopetti, kun hänen määrä aikaisuutensa päättyi. Hän siirtyi toisiin työtehtäviin. Hän haisi yleensä aina voimakkaalle viinalle ja oli usein melkein joka viikko viinan takia pois monta päivää. Mutta koska hän oli ns. tukityöllistetty, niin luulen. että varmasti hänet oli hyväksytty töihin juuri alkoholi ongelman vuoksi. Hän ei voinut koskaan istua käytävällä valvomassa , koska haisi aina viinalle. Sen vuoksi minun työkuvastani alkoi muodostua todella tylsä. Jouduin istumaan viikosta toiseen yksin käytävällä, ja minulle ei annettu mitään kehittävää tekemistä. Toimistohuoneessa on vain 3 tietokonetta.

        Ja silloinkin harvoin, kun pääsin toimistohuoneeseen, niin esimies antoi minulle todella yksinkertaisia töitä, missä en kehittynyt yhtään, enkä päässyt käyttämään mitään taitojani. Ja usein hän alkoi huutaa minulle, että kuinka kalliiksi se tulee, kun ihmiset varastelevat vessapaperia kotiin, ja jonkun pitäisi olla koko ajan vahtimassa vessoja. Ns. huivipäisten naisten heimoon käyviä yksilöitä käy ilmaiseksi hoitamassa oman alapesunsa ilmaisessa vessassa ja suihkuttaa samalla vettä lattialle, ja minun täytyy aina kuivata ne lattiat heidän jäljiltä .

        Esimies ei osaa jakaa oikeudenmukaisesti työtehtäviä, vaan istuttaa minua koko ajan käytävällä. Yksi uusi työntekijä on tullut kuvioon mukaan, ja hän iskee heti aamulla itsekkäästi pienen ja laihan takapuolensa toimiston tuoliin eikä suostu tai halua jakaa sitä paikkaa minun kanssani.

        Mutta ajattelin jo entisen työntekijän kohdalla, että odottakaahan vain, kyllä Jumala maksaa tekojen mukaan. Kun tällä miehellä päättyi työ ja alkoi uusi, niin hän meni järjestyksenvslvojaksi johonkin firmaan. Heti kun hän oli ollut pari päivää töissä uudessa paikassa, niin sain kuulin, kun hän oli jo alkanut saada ns. karmaa takaisin. Hän tuli viimeiselle retkelle, ja alkoi valittamaan, että hänen pomo on niin epäoikeudenmukainen , että komensi hänet vain parilla sanalla ulos, ja hän joutui olemaan siellä monta tuntia. Ja hän valitti, että hänellä oli ollut hyvin tylsää. Ja että toiset olivat sisällä, ja hänen pomon olisi pitänyt jakaa työtehtävät enemmän tasapuolisesti. Ajattelin, että Kylläpäs olet sokea omille virheilledi .” Nyt saat niittää suoraan sitä, mitä olet kylvänyt. Tällä tavoin Jumala hoitaa koston ja palkan meidän puolesta. Me saadaan aina sitä takaisin itselle mitä itse annetaan muille. Ja kuvitella, että meidän esimiehellä on niin laput omien silmien päällä, että ei hänkään näe omia virheitään. Hän vastasi vielä, että ”Toivottavasti sinulla ei ollut samanlaista tunnetta meidän työpaikassa. ”

        En tiedä itse, että mistä pahasta minua rangaistaan, että olen joutunut tuollaisen työn kohteeksi. Mutta minullakin on määräaikaisuus, mikä päättyy syyskuun alussa. Ja tämä aika menee nopeasti, kun on vielä pari viikkoa lomaakin. Voin toki lähteä aiemminkin, jos satun löytämään itselleni työn muualta. Onhan se kiva kuitenkin, että saan hieman palkkaa, kun mies on työtön, ja meidän pitää elää yhdessä minun tuloilla. Pomo antaa minulle jatkuvasti typeriä ja alentavia työtehtäviä. Haluaisin tehdä enemmän toimistotyötä, mihin minulla on koulutus tai sitten haluaisin työskennellä launeudenhoitoalalla .


      • KestänKyllä kirjoitti:

        Kiitoksia kommentistasi. Olen jotenkin luopunut toivosta, ja en usko, että nykyinen työpaikkani voisi olla parempi paikka.

        Näyttää, että siellä on vain itsekkäitä ja itsekkäällä tavalla itsensä huomioivia hyypiöitä. Tuntuu, että esimieheni on täydellinen ”pikku tyttö ” ja hän ei osaa ollenkaan johtaa työyksikössä missä olen.

        Pari viikkoa sitten yksi mies lopetti, kun hänen määrä aikaisuutensa päättyi. Hän siirtyi toisiin työtehtäviin. Hän haisi yleensä aina voimakkaalle viinalle ja oli usein melkein joka viikko viinan takia pois monta päivää. Mutta koska hän oli ns. tukityöllistetty, niin luulen. että varmasti hänet oli hyväksytty töihin juuri alkoholi ongelman vuoksi. Hän ei voinut koskaan istua käytävällä valvomassa , koska haisi aina viinalle. Sen vuoksi minun työkuvastani alkoi muodostua todella tylsä. Jouduin istumaan viikosta toiseen yksin käytävällä, ja minulle ei annettu mitään kehittävää tekemistä. Toimistohuoneessa on vain 3 tietokonetta.

        Ja silloinkin harvoin, kun pääsin toimistohuoneeseen, niin esimies antoi minulle todella yksinkertaisia töitä, missä en kehittynyt yhtään, enkä päässyt käyttämään mitään taitojani. Ja usein hän alkoi huutaa minulle, että kuinka kalliiksi se tulee, kun ihmiset varastelevat vessapaperia kotiin, ja jonkun pitäisi olla koko ajan vahtimassa vessoja. Ns. huivipäisten naisten heimoon käyviä yksilöitä käy ilmaiseksi hoitamassa oman alapesunsa ilmaisessa vessassa ja suihkuttaa samalla vettä lattialle, ja minun täytyy aina kuivata ne lattiat heidän jäljiltä .

        Esimies ei osaa jakaa oikeudenmukaisesti työtehtäviä, vaan istuttaa minua koko ajan käytävällä. Yksi uusi työntekijä on tullut kuvioon mukaan, ja hän iskee heti aamulla itsekkäästi pienen ja laihan takapuolensa toimiston tuoliin eikä suostu tai halua jakaa sitä paikkaa minun kanssani.

        Mutta ajattelin jo entisen työntekijän kohdalla, että odottakaahan vain, kyllä Jumala maksaa tekojen mukaan. Kun tällä miehellä päättyi työ ja alkoi uusi, niin hän meni järjestyksenvslvojaksi johonkin firmaan. Heti kun hän oli ollut pari päivää töissä uudessa paikassa, niin sain kuulin, kun hän oli jo alkanut saada ns. karmaa takaisin. Hän tuli viimeiselle retkelle, ja alkoi valittamaan, että hänen pomo on niin epäoikeudenmukainen , että komensi hänet vain parilla sanalla ulos, ja hän joutui olemaan siellä monta tuntia. Ja hän valitti, että hänellä oli ollut hyvin tylsää. Ja että toiset olivat sisällä, ja hänen pomon olisi pitänyt jakaa työtehtävät enemmän tasapuolisesti. Ajattelin, että Kylläpäs olet sokea omille virheilledi .” Nyt saat niittää suoraan sitä, mitä olet kylvänyt. Tällä tavoin Jumala hoitaa koston ja palkan meidän puolesta. Me saadaan aina sitä takaisin itselle mitä itse annetaan muille. Ja kuvitella, että meidän esimiehellä on niin laput omien silmien päällä, että ei hänkään näe omia virheitään. Hän vastasi vielä, että ”Toivottavasti sinulla ei ollut samanlaista tunnetta meidän työpaikassa. ”

        En tiedä itse, että mistä pahasta minua rangaistaan, että olen joutunut tuollaisen työn kohteeksi. Mutta minullakin on määräaikaisuus, mikä päättyy syyskuun alussa. Ja tämä aika menee nopeasti, kun on vielä pari viikkoa lomaakin. Voin toki lähteä aiemminkin, jos satun löytämään itselleni työn muualta. Onhan se kiva kuitenkin, että saan hieman palkkaa, kun mies on työtön, ja meidän pitää elää yhdessä minun tuloilla. Pomo antaa minulle jatkuvasti typeriä ja alentavia työtehtäviä. Haluaisin tehdä enemmän toimistotyötä, mihin minulla on koulutus tai sitten haluaisin työskennellä launeudenhoitoalalla .

        Kirjeestäsi päätellen sinuun kuitenkin luotetaan, kun saat olla käytävällä valvojana, ettei kukaan varasta mitään. Ehkä tuossa työpaikassa ei ole sinun ammattitaitoasi vastaavia työtehtäviä niin paljoa, että niitä riittäisi kaikille siellä oleville. Rukoillaan, että todellakin löytäisit työn, joka olisi sinulle sopiva ja saisit käyttää taitojasi ja kehittyä eteenpäin, johon sinulla on intoa. Kysele Jumalalta, ehkä hän näyttää sinulle uusia mahdollisuuksia, pidä silmät ja korvat auki ja katso 'ympärillesi', jotta löytäisit sen paikan, joka olisi sinulle se oikea työ- tai koulutuspaikka. Käy lukemassa kirjastossa lehtiä ja selaa te-keskuksen sivuja ja etsi sitä oikeaa ideaa, josta avautuisi sinulle se oikea elämän ura. Joskus Jumalan vihjeet tulevat niin erikoisesti esiin tai sitten ihan tavallisesti jokin ilmoitus kiinnittää huomiosi ja saa mielenkiintosi heräämään. Tee se, minkä sinä voit ja Jumala tekee kyllä oman osuutensa. Siunattua päivää sinulle ja rukoile noiden työkaveriesi puolesta, ehkä voit hiljaa rukoilla tuolla työssäsikin, jos se vaadi kaikkea keskittymistäsi. Ehkä oletkin asetettu nykyiseen työhösi esirukoilijaksi.


      • KestänKyllä kirjoitti:

        Kiitoksia kommentistasi. Olen jotenkin luopunut toivosta, ja en usko, että nykyinen työpaikkani voisi olla parempi paikka.

        Näyttää, että siellä on vain itsekkäitä ja itsekkäällä tavalla itsensä huomioivia hyypiöitä. Tuntuu, että esimieheni on täydellinen ”pikku tyttö ” ja hän ei osaa ollenkaan johtaa työyksikössä missä olen.

        Pari viikkoa sitten yksi mies lopetti, kun hänen määrä aikaisuutensa päättyi. Hän siirtyi toisiin työtehtäviin. Hän haisi yleensä aina voimakkaalle viinalle ja oli usein melkein joka viikko viinan takia pois monta päivää. Mutta koska hän oli ns. tukityöllistetty, niin luulen. että varmasti hänet oli hyväksytty töihin juuri alkoholi ongelman vuoksi. Hän ei voinut koskaan istua käytävällä valvomassa , koska haisi aina viinalle. Sen vuoksi minun työkuvastani alkoi muodostua todella tylsä. Jouduin istumaan viikosta toiseen yksin käytävällä, ja minulle ei annettu mitään kehittävää tekemistä. Toimistohuoneessa on vain 3 tietokonetta.

        Ja silloinkin harvoin, kun pääsin toimistohuoneeseen, niin esimies antoi minulle todella yksinkertaisia töitä, missä en kehittynyt yhtään, enkä päässyt käyttämään mitään taitojani. Ja usein hän alkoi huutaa minulle, että kuinka kalliiksi se tulee, kun ihmiset varastelevat vessapaperia kotiin, ja jonkun pitäisi olla koko ajan vahtimassa vessoja. Ns. huivipäisten naisten heimoon käyviä yksilöitä käy ilmaiseksi hoitamassa oman alapesunsa ilmaisessa vessassa ja suihkuttaa samalla vettä lattialle, ja minun täytyy aina kuivata ne lattiat heidän jäljiltä .

        Esimies ei osaa jakaa oikeudenmukaisesti työtehtäviä, vaan istuttaa minua koko ajan käytävällä. Yksi uusi työntekijä on tullut kuvioon mukaan, ja hän iskee heti aamulla itsekkäästi pienen ja laihan takapuolensa toimiston tuoliin eikä suostu tai halua jakaa sitä paikkaa minun kanssani.

        Mutta ajattelin jo entisen työntekijän kohdalla, että odottakaahan vain, kyllä Jumala maksaa tekojen mukaan. Kun tällä miehellä päättyi työ ja alkoi uusi, niin hän meni järjestyksenvslvojaksi johonkin firmaan. Heti kun hän oli ollut pari päivää töissä uudessa paikassa, niin sain kuulin, kun hän oli jo alkanut saada ns. karmaa takaisin. Hän tuli viimeiselle retkelle, ja alkoi valittamaan, että hänen pomo on niin epäoikeudenmukainen , että komensi hänet vain parilla sanalla ulos, ja hän joutui olemaan siellä monta tuntia. Ja hän valitti, että hänellä oli ollut hyvin tylsää. Ja että toiset olivat sisällä, ja hänen pomon olisi pitänyt jakaa työtehtävät enemmän tasapuolisesti. Ajattelin, että Kylläpäs olet sokea omille virheilledi .” Nyt saat niittää suoraan sitä, mitä olet kylvänyt. Tällä tavoin Jumala hoitaa koston ja palkan meidän puolesta. Me saadaan aina sitä takaisin itselle mitä itse annetaan muille. Ja kuvitella, että meidän esimiehellä on niin laput omien silmien päällä, että ei hänkään näe omia virheitään. Hän vastasi vielä, että ”Toivottavasti sinulla ei ollut samanlaista tunnetta meidän työpaikassa. ”

        En tiedä itse, että mistä pahasta minua rangaistaan, että olen joutunut tuollaisen työn kohteeksi. Mutta minullakin on määräaikaisuus, mikä päättyy syyskuun alussa. Ja tämä aika menee nopeasti, kun on vielä pari viikkoa lomaakin. Voin toki lähteä aiemminkin, jos satun löytämään itselleni työn muualta. Onhan se kiva kuitenkin, että saan hieman palkkaa, kun mies on työtön, ja meidän pitää elää yhdessä minun tuloilla. Pomo antaa minulle jatkuvasti typeriä ja alentavia työtehtäviä. Haluaisin tehdä enemmän toimistotyötä, mihin minulla on koulutus tai sitten haluaisin työskennellä launeudenhoitoalalla .

        Muista myös, että Jumala ei sinua mistään rankaise, Jumala rakastaa sinua ja haluaa sinulle pelkästään hyvää, mutta me elämme maailmassa, joka ei ole täydellinen, ei oikeudenmukainen, vaan jossa tapahtuu asioita, joista emme pidä.


      • KestänKyllä
        tarkkailija47 kirjoitti:

        Muista myös, että Jumala ei sinua mistään rankaise, Jumala rakastaa sinua ja haluaa sinulle pelkästään hyvää, mutta me elämme maailmassa, joka ei ole täydellinen, ei oikeudenmukainen, vaan jossa tapahtuu asioita, joista emme pidä.

        Kiitoksia. Tuntuu todella hyvältä, että saan jakaa jonkun kanssa näitä pahan mielen aiheita. Kiitos siitä sinulle. Jumala puutui asioihin odottamattomalla tavalla. Eräs henkilö, joka aloitti työt toukokuussa samoissa tehtävissä kuin minä, joutui toisiin työtehtäviin. Vastaavassa asemassa oleva työntekijä väsyi siihen, että hän teki jatkuvasti virheitä ja unohti yksinkertaisia asioita. En tiedä, kuinka Jumala näki tilanteen, mutta ajattelin , että Jumala ei siunannut tätä ihmistä, koska hän käyttäytyi jatkuvasti itsekkäästi. Jos hän olisi jakanut työtehtävät kanssani, niinkuin oikeasti oli tarkoitettu, niin tilanne olisi ollut ihan toinen. Nyt minulla on mahdollisuus tehdä vähän muutakin, kuin vahtia tyhjiä käytävätiloja ja tarkistella vessan lattioita. Mutta oikeasti se on totta, mitä kerroit: Se työpaikka missä olen, on sellainen, että siellä ei tosiaankaan oikein ole riittävästi tekemistä. En tiedä, jos se on jonkinlainen täyttöpaikka, yritetään vaan nimellisesti työllistää ihmiset jollain tuella johonkin. Tänään aloitti yksi uusi ihminen, jolla oli reilusti enemmän koulutusta ja kokemusta kuin minulla. Jotenkin minusta on vain ristiriitaista se, että tässä työpisteessä meillä on tavallaan vastaavana sellainen henkilö, jolla on vähemmän koulutusta ja kokemusta kuin monella hänen alaisistaan. Ja tämä vastaavassa asemassa oleva henkilö ei mielestäni oikein osaa ohjata meille meidän tasoa, kokemusta ja osaamista vastaavia sopivan haastavia ja kehittäviä työtehtäviä. Hän kohtelee minuakin niinkuin olisin jokin yksinkertainen älykääpiö, eikä anna mitään arvoa minun koulutukselleni tai kokemukselleni. Tyyliin kastele kukat, leikkaa paperiarkit tai kastele kukat. Voin sanoa, minulla on kuitenkin ollut paljon häntä korkeammassa asemassa olevia johtajia, ja työtehtäviä, joissa en ole joutunut tekemään yhtään minkäänlaista siivousta. En myöskään ymmärrä sitä, että minkävuoksi ihmiset tulevat kakkaamaan ilmaiseksi siistien vessojen lattialle, ja minun pitää koko porukasta alentaa itseni siivoamaan ne ulosteet pois puutteellisella varusteilla. Ja sitten se esimies vielä, joka on huonommin kouluttautunut kuin minä, kehtaa kysyä minulta,,että olisiko ovenkahvat pitänyt desinfioida. Ajattelin, että voisinhan tuota itsekin näyttää esimerkkiä joskus, että miten se tapahtuu. Hän todellakin käyttää minua hyvin paljon siivoojana, mikä nöyryyttää ihmisarvoani, ja olen aina työpäivän jälkeen vihainen. Kyllä Jumala häntä varmasti vielä alentaa ihan kunnolla, kun tuollatavalla itsensä ylentää. Raamatussa on sanottu, että se, joka itsensä ylentää, niin alennetaan, mutta se joka itsensä alentaa, niin ylennetään. Yritän etsiä toista työpaikkaa aina kun vain ehdin. Kiitos esirukouksista sinulle ja muille.


      • KestänKyllä
        KestänKyllä kirjoitti:

        Kiitoksia. Tuntuu todella hyvältä, että saan jakaa jonkun kanssa näitä pahan mielen aiheita. Kiitos siitä sinulle. Jumala puutui asioihin odottamattomalla tavalla. Eräs henkilö, joka aloitti työt toukokuussa samoissa tehtävissä kuin minä, joutui toisiin työtehtäviin. Vastaavassa asemassa oleva työntekijä väsyi siihen, että hän teki jatkuvasti virheitä ja unohti yksinkertaisia asioita. En tiedä, kuinka Jumala näki tilanteen, mutta ajattelin , että Jumala ei siunannut tätä ihmistä, koska hän käyttäytyi jatkuvasti itsekkäästi. Jos hän olisi jakanut työtehtävät kanssani, niinkuin oikeasti oli tarkoitettu, niin tilanne olisi ollut ihan toinen. Nyt minulla on mahdollisuus tehdä vähän muutakin, kuin vahtia tyhjiä käytävätiloja ja tarkistella vessan lattioita. Mutta oikeasti se on totta, mitä kerroit: Se työpaikka missä olen, on sellainen, että siellä ei tosiaankaan oikein ole riittävästi tekemistä. En tiedä, jos se on jonkinlainen täyttöpaikka, yritetään vaan nimellisesti työllistää ihmiset jollain tuella johonkin. Tänään aloitti yksi uusi ihminen, jolla oli reilusti enemmän koulutusta ja kokemusta kuin minulla. Jotenkin minusta on vain ristiriitaista se, että tässä työpisteessä meillä on tavallaan vastaavana sellainen henkilö, jolla on vähemmän koulutusta ja kokemusta kuin monella hänen alaisistaan. Ja tämä vastaavassa asemassa oleva henkilö ei mielestäni oikein osaa ohjata meille meidän tasoa, kokemusta ja osaamista vastaavia sopivan haastavia ja kehittäviä työtehtäviä. Hän kohtelee minuakin niinkuin olisin jokin yksinkertainen älykääpiö, eikä anna mitään arvoa minun koulutukselleni tai kokemukselleni. Tyyliin kastele kukat, leikkaa paperiarkit tai kastele kukat. Voin sanoa, minulla on kuitenkin ollut paljon häntä korkeammassa asemassa olevia johtajia, ja työtehtäviä, joissa en ole joutunut tekemään yhtään minkäänlaista siivousta. En myöskään ymmärrä sitä, että minkävuoksi ihmiset tulevat kakkaamaan ilmaiseksi siistien vessojen lattialle, ja minun pitää koko porukasta alentaa itseni siivoamaan ne ulosteet pois puutteellisella varusteilla. Ja sitten se esimies vielä, joka on huonommin kouluttautunut kuin minä, kehtaa kysyä minulta,,että olisiko ovenkahvat pitänyt desinfioida. Ajattelin, että voisinhan tuota itsekin näyttää esimerkkiä joskus, että miten se tapahtuu. Hän todellakin käyttää minua hyvin paljon siivoojana, mikä nöyryyttää ihmisarvoani, ja olen aina työpäivän jälkeen vihainen. Kyllä Jumala häntä varmasti vielä alentaa ihan kunnolla, kun tuollatavalla itsensä ylentää. Raamatussa on sanottu, että se, joka itsensä ylentää, niin alennetaan, mutta se joka itsensä alentaa, niin ylennetään. Yritän etsiä toista työpaikkaa aina kun vain ehdin. Kiitos esirukouksista sinulle ja muille.

        Ja palkka on vielä niin huono, että verojen jälkeen meillä ei jää yhtään rahaa esim. terveydenhoitoon, vaatteisiin , huonekaluihin ym., Pieni palkka menee vuokraan ja kahden ihmisen ruokaan, ja mihinkään muuhun ei jää, kuin puhelinlaskuun. Mutta olen kiitollinen siitäkin, että saan auttaa toista ihmistä ja saan ostaa ruokani rehellisesti kaupasta , eikä tarvitse elää pummilla. ( Sitäkin olen joutunut joskus tekemään.)


      • KestänKyllä
        KestänKyllä kirjoitti:

        Ja palkka on vielä niin huono, että verojen jälkeen meillä ei jää yhtään rahaa esim. terveydenhoitoon, vaatteisiin , huonekaluihin ym., Pieni palkka menee vuokraan ja kahden ihmisen ruokaan, ja mihinkään muuhun ei jää, kuin puhelinlaskuun. Mutta olen kiitollinen siitäkin, että saan auttaa toista ihmistä ja saan ostaa ruokani rehellisesti kaupasta , eikä tarvitse elää pummilla. ( Sitäkin olen joutunut joskus tekemään.)

        Kuvittelisin itse, että normaalisti ajattelevalla ja käyttäytyvällä ihmisellä on edes senverran järkeä päässä, että ei kakkaa yleisten vessojen lattialle. Mutta se, että työnantaja on niinkuin laihialaiset. Hän ei hanki työpaikalle kunnollisia suojavarusteita likaisia hommia varten. Ja sekin on törkeää. että minun pitää ilmaiseksi pestä toisten kakkoja. Yleisesti on käytäntönä , että jos esim. hoitotyössä tai siivoustyössä ihminen joutuu siivoamaan oksennusta tai ripulia vessan lattialta, hän saa siitä automaattisesti vähintään 50 € ylimääräisen korvauksen. Meidän työpisteessä jokainen ylentää itseään niin paljon, että ei voi nöyrtyä samalle tasolle kuin minä. Olen ainut joka sen tekee. Usein olen vihainen vielä seuraavanakin päivänä, ja koen, että minua käytetään hyväksi. Teettävät minulla työn ilmaiseksi, koska muuten joutuisivat maksamaan siitä hyvästä ylimääräisen korvauksen siivousfirmalle. Pihtailevat välineistäkin niinkuin laihialaiset . Pomo valittaa, että käsipyyhepaperia menee liikaa. Ja ei hanki meille kertakäyttöisiä siivousliinoja, suojaessua ja jalkineita kakkojen pesua varten. Minun pitäisi varmaan kustantaa tänne itse siivousvälineet. Omissa vaatteissa pitää kaikki hoitaa. Ei täällä kukaan muu suostu samaan kuin minä. Muutenkin ärsyttää koko ihminen, kun hän on niin epäsiisti. Tuntuu, että hän on usein hiukset rasvaisena ja ilmaisena, kun varmasti säästää omassa hygieniasta eikä raski pestä edes omia hiuksia, kun shampoota kuluu liikaa. Ja sitten vaatii JS kiukuttelee siitä, jos asiakkaat sotkevat vessoja. Minun pitäisi siivota ne ripulit varmasti paljailla käsillä, niin että hän olisi tyytyväinen . Hyi olkoon!


      • InhottavaIhminen
        KestänKyllä kirjoitti:

        Kuvittelisin itse, että normaalisti ajattelevalla ja käyttäytyvällä ihmisellä on edes senverran järkeä päässä, että ei kakkaa yleisten vessojen lattialle. Mutta se, että työnantaja on niinkuin laihialaiset. Hän ei hanki työpaikalle kunnollisia suojavarusteita likaisia hommia varten. Ja sekin on törkeää. että minun pitää ilmaiseksi pestä toisten kakkoja. Yleisesti on käytäntönä , että jos esim. hoitotyössä tai siivoustyössä ihminen joutuu siivoamaan oksennusta tai ripulia vessan lattialta, hän saa siitä automaattisesti vähintään 50 € ylimääräisen korvauksen. Meidän työpisteessä jokainen ylentää itseään niin paljon, että ei voi nöyrtyä samalle tasolle kuin minä. Olen ainut joka sen tekee. Usein olen vihainen vielä seuraavanakin päivänä, ja koen, että minua käytetään hyväksi. Teettävät minulla työn ilmaiseksi, koska muuten joutuisivat maksamaan siitä hyvästä ylimääräisen korvauksen siivousfirmalle. Pihtailevat välineistäkin niinkuin laihialaiset . Pomo valittaa, että käsipyyhepaperia menee liikaa. Ja ei hanki meille kertakäyttöisiä siivousliinoja, suojaessua ja jalkineita kakkojen pesua varten. Minun pitäisi varmaan kustantaa tänne itse siivousvälineet. Omissa vaatteissa pitää kaikki hoitaa. Ei täällä kukaan muu suostu samaan kuin minä. Muutenkin ärsyttää koko ihminen, kun hän on niin epäsiisti. Tuntuu, että hän on usein hiukset rasvaisena ja ilmaisena, kun varmasti säästää omassa hygieniasta eikä raski pestä edes omia hiuksia, kun shampoota kuluu liikaa. Ja sitten vaatii JS kiukuttelee siitä, jos asiakkaat sotkevat vessoja. Minun pitäisi siivota ne ripulit varmasti paljailla käsillä, niin että hän olisi tyytyväinen . Hyi olkoon!

        Olen pannut merkille yleisesti , että ei se ihminen osaa johtaa työyhteisöä. Hän käskyttelee ihmisiä välillä ihan sekopäisellä tavalla. Ja ilman minkäänlaista logiikkaa. Kaikissa tilanteissa ei osaa hallita normipuhetta vaan hermostuu ja alkaa huutamaan, koska ei osaa keskittyä yhtä aikaa sähköposteihin ja kuuntelemaan toista.

        Usein näen, kun hänellä on oikein ilkeä ja ivallinen ilme, kun saa minut pesemään paskoja tai vastaavasti johonkin muuhun nöyryyttävään hommaan . Olen kironnut hänet. Minusta hän on jotenkin niin inhottava luonteeltaan. Negatiivinen, kaikessa saita, epäsiisti, vastarannankiiski päällepäsmäri. Jotenkin hänelle käy huonosti vielä . Olen huomannut, kuinka Jumala raivaa ihmisiä pois tieltäni. Juuri tänään kuulin, että yksi nainen, joka on asetettu tavallaan ohjaajan asemaan , on sairastunut. Oli tarkoitettu, että hän olisi tullut huomenna käskyttämään ja ohjaamaan minulle erääseen tapahtumaan ns. ihmisarvoaani alentavia työtehtäviä. Hän oli muutenkin lihava ja ylipainoinen. Se toinen nainen joka sinne tulee mukaan, oli todella paljon kauniimpi ja hoilkkavartaloinen. Luulen, että siinä lihavassa naisessa olisi ollut demoni henget. Pyhä henki ilmoitti siitä minulle.


      • InhottavaIhminen kirjoitti:

        Olen pannut merkille yleisesti , että ei se ihminen osaa johtaa työyhteisöä. Hän käskyttelee ihmisiä välillä ihan sekopäisellä tavalla. Ja ilman minkäänlaista logiikkaa. Kaikissa tilanteissa ei osaa hallita normipuhetta vaan hermostuu ja alkaa huutamaan, koska ei osaa keskittyä yhtä aikaa sähköposteihin ja kuuntelemaan toista.

        Usein näen, kun hänellä on oikein ilkeä ja ivallinen ilme, kun saa minut pesemään paskoja tai vastaavasti johonkin muuhun nöyryyttävään hommaan . Olen kironnut hänet. Minusta hän on jotenkin niin inhottava luonteeltaan. Negatiivinen, kaikessa saita, epäsiisti, vastarannankiiski päällepäsmäri. Jotenkin hänelle käy huonosti vielä . Olen huomannut, kuinka Jumala raivaa ihmisiä pois tieltäni. Juuri tänään kuulin, että yksi nainen, joka on asetettu tavallaan ohjaajan asemaan , on sairastunut. Oli tarkoitettu, että hän olisi tullut huomenna käskyttämään ja ohjaamaan minulle erääseen tapahtumaan ns. ihmisarvoaani alentavia työtehtäviä. Hän oli muutenkin lihava ja ylipainoinen. Se toinen nainen joka sinne tulee mukaan, oli todella paljon kauniimpi ja hoilkkavartaloinen. Luulen, että siinä lihavassa naisessa olisi ollut demoni henget. Pyhä henki ilmoitti siitä minulle.

        Voisitko erityisesti rukoilla niiden työkaverien puolesta, joista et pidä ja erityisesti niiden esimiesten puolesta, joista et myöskään pidä.
        Kannattaa keskittyä erityisesti tekemään oma työnsä mahdollisimman hyvin ja ahkerasti, eikä keskittyä muiden tekemisiin.
        Minä en ajattelisi demoni henkiä olevan sinun työyhteisössäsi; ihmiset ovat erilaisia persoonia ja toisilla on paremmat taidot ihmisten kanssa toimimiseen ja keskustelemiseen kuin toisilla.
        Siunausta sinulle ja perheellesi ja varmasti voit oppia tuossakin työyhteisössä paljon, erityisesti kärsivällisyyttä ja ystävällisyyttä ja iloa ja lepoa kaiken keskellä. Suokoon Jumala sinulle kaikkia lahjojaan runsaasti, niin että Hengen hedelmät voisivat kasvaa sinussa ja tuottaa iloa ympärillesi.


      • EnkelinSiipienSuojassa
        tarkkailija47 kirjoitti:

        Voisitko erityisesti rukoilla niiden työkaverien puolesta, joista et pidä ja erityisesti niiden esimiesten puolesta, joista et myöskään pidä.
        Kannattaa keskittyä erityisesti tekemään oma työnsä mahdollisimman hyvin ja ahkerasti, eikä keskittyä muiden tekemisiin.
        Minä en ajattelisi demoni henkiä olevan sinun työyhteisössäsi; ihmiset ovat erilaisia persoonia ja toisilla on paremmat taidot ihmisten kanssa toimimiseen ja keskustelemiseen kuin toisilla.
        Siunausta sinulle ja perheellesi ja varmasti voit oppia tuossakin työyhteisössä paljon, erityisesti kärsivällisyyttä ja ystävällisyyttä ja iloa ja lepoa kaiken keskellä. Suokoon Jumala sinulle kaikkia lahjojaan runsaasti, niin että Hengen hedelmät voisivat kasvaa sinussa ja tuottaa iloa ympärillesi.

        Kiitoksia. Olen saanut kokea, että rukoukset ovat minun työasiaani paljossa kantaneet. Päivittäin.. Jumala on johdattanut minulle myös ihanaa tukea ja voimia uuden työkaverin kautta . Samalla Jumala on omalla tavallaan koskettanut ja näyttänyt minulle myös millä tavoin hän on ilmestynyt esimieheni elämässä. Aina eivät ihmisten ilkeät suunnitelmat toteudu. Kun Jeesus suojelee meitä ja Jumala on näyttänyt myös sen, että silloin kun hän johtaa asioita, niin hän kuulee meidän rukoukset ja estää asioiden kulun niin, että meidän sortajat eivät voi toteuttaa aikeitaan . Olen saanut kokea sen. Ja voimallisella ja väkevällä tavalla myös kasvattaa korkeammassa asemassa olevia. Toisinaan esimiesten taholta huomaa aiheetonta syrjintää ja annetaan epäreilusti alentavia työtehtäviä yms.


    • äitihuolissaan

      Rukoilin aikaisemmin poikani puolesta.

      En ole saanut vieläkään minkäänlaista tietoa mikä on tilanne, ei ole ottanut yhteyttä.
      Rukoilen koko ajan, öin ja päivin.
      Muistan että sanassa lukee että "mitä tahansa rukoilette Jeesuksen nimessä, niin se tapahtuu". - Mutta kun ei tapahdu kuitenkaan.
      Olen tosi huolissani pojastani. En halua että hän joutuu turmioon.
      Hän oli niin hieno poika. Mutta sitten hänet houkuteltiin kummallisille teille. Hänestä tuli pöyhkeä, ei välitä sisaristaan, juopottelee ja on itsekäs.
      Tarkkailija47, miten on?
      Onko mitään toivoa?

      • jooeisitäjeesustataas

        Mitäpä jos telepatian asemasta kokeilisit soittaa hänelle?


    • Olen sinun kanssasi kyselemässä Jumlalta pojastasi ja voimme vain odottaa, mitä Herra meille vastaa. Joskus kun rukoilemme läheistemme puolesta, Jumala näyttää ikäänkuin kokonaan hiljenevän ja asiat menevät vain huonompaan suuntaan läheisemme elämässä. Jumala ei voi pelastaa ketään väkisin. Jumala kuitenkin tekee alati työtä poikasi sisimmässä, mutta joskus 'tuhlaajapojan' elämä täytyy vain mennä niin alas, että hän ei enää jaksa ilman Jumalaa eteenpäin ja silloin tulee vasta Jumalan aika ihmisen elämässä - itsepäisyys ja oma ylpeys eivät anna helposti periksi, vaikka tietää elämänsä menevän päin 'helvettiä' ja oma ahdistus nousee usein pintään oman elämän tähden, silti ylpeys ei anna luopua omasta tiestä ja vihollinen pitää saaliistaan kaikin keinoin kiinni, eikä päästä. Jumalan aika kuitenkin tulee, mutta odottavan läheisen aika on pitkä, kun vastausta ei kuulu.
      Etsi omaan sisimpääsi Jumalan rauhaa ja lepoa, jätä poikasi Jeesuksen käsiin, oikein luovuttamalla luovutat hänet Jeesuksen hoitoon ja sanot, että et voi häntä auttaa, kun hän ei edes suostu pitämään mitään yhteyttä. Ole siis levossa poikasi tähden, pidä huolta omasta elämästäsi, omasta jaksamisestasi ja etsi joku sielunhoitaja, jolle voit purkaa tuskaasi poikasi tähden. Itke silloin, kun kyyneleet tulevat, mutta vie nekin Jeesukselle, anna tuskasi Jeesukselle ja yritä iloita oman elämän onnen hetkistä, etsi sellaisia harrastuksia ja ilon aiheita elämääsi, joista nautit ja jotka vievät ajatuksesi pois tuosta murheesta poikasi tähden. Anna aikaasi muille lapsillesi ja tue heitä, sillä hekin varmasti murehtivat veljensä tähden.
      Siunausta sinun päivääsi ja kesääsi, toivottavasti näet Jumalan ihmeet ympärilläsi luonnossa ja siitä tiedät, että Jumala ei ole vaiti, eikä toimeton, vaan tekee työtä ja valvoo kaikkea luomaansa, siunausta koko perheellesi ja siunaten jätämme poikasi Jeesuksen verta vuotaviin käsiin; Jeesus on kuollut ristillä poikasikin syntien tähden ja on valmis armahtamaan häntä, kun aika tulee ja tuhlaajapoika ymmärtää oman tilansa ja haluaa muutoksen elämäänsä. Jeesus on voittanut vihollisen ja kuoleman vallan.

    • jooeisitäjeesustataas

      Olen kuullut kyllä rukousnauhasta mutta että ihan ketju.
      Kietokaa ketju nilkkoihin ja menkää uimaan, sitä pelastusta odotellessa.

    • tuula10

      olen rukoillut vuosia lasteni puolesta sekä siskojeni puolesta, että tulisivat Jeesus uskoon. toinen siskoista sanoo uskovansa Jumalaan, mutta kun se ei riitä. pitää myös uskoa Jeesukseen. hän pitää minua helluntailaisena. no toinen sisko sanoo, että kuoleman jälkeen henget jää vaeltamaan maanpäälle. se ei pidä paikkaansa. Raamattu sanoo selvästi, että ihmisen kuoltua tulee tuomio. henget ei jää vaeltelemaan maahan. kiitos Rukouksesta

    • Siunausta sinulle esirukoilija, joka rukoilet lastesi ja siskojesi puolesta.

      Jatka uskollisesti rukousta, kaikki sinun rukouksesi ja huokauksesikin ovat Jumalan istuimen edessä ja hän tekee työtä sinun rakkaittesi sydämessä.

      Jes. 43:19

      Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.

    • äitijovähemmänhuolissaan

      Kiitos tarkkailija47 vastauksestasi ja rukouksistasi, ihan kyynelsilmin luin mitä kerroit!
      Jatkan edelleen rukoilemista ja uskon ja luotan että Jeesus huolehtii pojastani ja ohjaa häntä rakkaudella.
      Oikeastaan on ruvennut jo tuntumaan että hyvin käy pojalleni ja on ollut levollisempaa.
      Otan opikseni myös neuvosi etsiä omaa rauhaa, iloita elämästä ja muista lapsista.
      Jo juttelin pojastani myös erään toisen henkilön kanssa.

      Sain paljon lohtua ja tukea kirjoituksestasi ja jatkan rukoilemista.
      Rukoilen muidenkin samassa tilanteessa olevien puolesta.
      Hyvää ja siunattua kesää sinulle ja kaikille teille palstalla oleville!
      Rukouksemme kuullaan, siitä olen varma.

    • ParannaMinut

      Minulla on oikean puoleinen korva hieman kipeä. Noin kuukausi sitten tunsin jotain pientä kipua oikealla puolella alhaalla takshampaiston alueella. Otin mitään pahaa aavistelematta sähköpostitse yhteyttä erääseen rukouspastoriin, jolla on kehuttu olevan parantamisen armolahja hampaiden alueella. Pelkään pahoin, että hän oli susi lampaan vaatteissa. Siis sisältä rasteleva susi. Noin pari viikkoa rukouspyynnön lähettämisen jälkeen tunsin jälleen pienen ilkeän vihlaisun oikealla puolella alhaalla kahden takimmaisen hampaan välissä. Olin pakokauhun vallassa, ja lähetin tekstiviestinä rukous pyynnön tälle samalle henkilölle. Tämän jälkeen heti seuraavalla viikolla minulla alkoi tuntua, että vuorotellen kaikkea 3:a viisaudenhammasta yritettiin kasvattaa ja työntää ulos. Tunsin tämän vuorotellen eri puolilla suuta, ja samalla alkoi tuntua kipua oikealla puolella korvassa ja välillä hieman kurkussa. Minusta tuntuu, että asiassa on mukana henkivallat, ja tämä koko asia tuntuu pahalta. Uskon jos Jeesus parantaisi minut, niin minunei tarvitsisi tuntea näitä epämiellyttäviä kipuja. Olen rukoillut kotona että Jeesus ja Jumala parantaisi, ja välillä tunnen, kuinka posket kuumenevat, kun pidän käsiä siinä päällä. Välillä voi olla päivä tai pari, ja tuntuu, niinkuin tilanne olisi rauhoittunut, ja olisin parantunut ja sitten alkaa taas. Nytkään hampaiden alueella suussa ei tunnu minkäänlaista kipua, mutta kipu on oikeassa korvassa. Ei mikään hirveän kova, mutta se on kuitenkin raskasta. Minulla on joskus nuorena poistettu pari hammasta kun minulla oli raudat, ja siitä koko hommasta aiheutui minulle todella paljon traumoja, kipuja ja tuntui että oli vaikea jopa puhua normaalisti. Tuntuu, että olen ihan sekaisin, ja en haluaisi lähteä nyt hammaslääkäriin. Elokuun alussa minulla on pari viikkoa lomaa, ja jos viisaudenhammas on pakko poistaa leikkaamalla, niin mieluummin silloin. Mutta tuntuu, että olisin valmis tekemään mitä vain, että hammas saisi puhjeta luonnollisesti. Muutenkin minun pitäisi uusia monia paikkoja, ja parista hampaasta on lohjennut iso paikka. Olen yrittänyt uskossa rukoilla, että jos Jumsla olisi parantanut hampaitani yliluonnollisesti, mutta en tiedä, että jos minulla on niin heikko usko, että ei mitään tapahdu. On myös hieman kurkkukipua. Ja olen huolissani myös siitä, että ei tarvitsisi poistaa hampaita, koska tällä hetkellä minulla ei ole varaa maksaa implantteja.

    • Me emme voi määrätä Jumalaa, millä tavalla hän tuo avun rukoukseemme. Älä siis epäile tuota rukoilijaa, jonka puoleen käännyit. Joskus meidän vaivamme vain tulevat esiin ja jos emme hae niihin hoitoa, niin ne voivat pahentua. Sinun on syytä mennä hammaslääkäriin ja myös tavalliseen lääkäriin korvakivun vuoksi. Sinulla voi olla jo erittäin paha tulehdus ja siitä voi tulla vakavia seurauksia ilman hoitoa. Lääkärit ovat Jumalan asialla, älä siis viivyttele, vaan yritä päästä lääkärille mahdollisimman pian.
      Ehkäpä sinulle apu tulee juuri lääkärien kautta.
      Ei ole meidän uskomme heikkoudesta kysymys, vaan siitä Jumalan kaikkivaltiudesta; Hän valitsee tavan, millä tavalla apu tulee, me emme voi määrätä Jumalaa tekemään ihmeitä. Jeesus ei koskaan tehnyt ihmettä ihmisten käskystä, vaan Jumalan tahdosta ja ainoastaan ja vain siksi, että ihmiset uskoisivat, että hän on se luvattu Vapahtaja.

      • JumalanRauhaa

        Kiitoksia sinulle ja kaikille muillekkin jotka rukoilette siellä taustalla. Iloitsin jo ehkä liian aikaisin hieman turhaan, ja luulin, että olen jo parantunut.

        En tiedä varmaksi, että kuinka asiat ovat, mutta kyllä pelkään, että tässä vaikuttaa henkivallat. Rukoilin viime torstaina ja perjantaina kotona, kun oli vapaapäivä, ja tunsin, kun joku ilmoitti minulle rukouksessa, että sain ymmärtää että parannan sinut nyt tänään perjsntaina. Tunsin sen ihan oikeasti, kun aloin parantua. Kolmen vapaapäivän aikana tunsin parantuneen täysin . Sitten kun menin töihin, niin eka päivä. meni hyvin. Ei ollut minkäänlaisia kurkkukipua eikä korvakivustakaan mitään tietoa. Mutta kun olin tänä aamuna lukenut Tarkkailijan tekemän vastauksen , niin tuntui että aloin taas sairastua. En ole vihainen . Kerron vaan, kuinka minulle tapahtui. Luulen myös. että tässä voivat vaikuttaa tietyt negaatiot, jotka tulevat aina välillä työpaikalla päälle, ja tietyt negatiiviset tapahtumat. jotka varjostavat mieheni elämää. ja saavat aina välillä minut purkamaan kotonakin ajatuksiani ääneen kielteisessä hengessä. Uskon, että sairastumisalttiuteeni vaikuttaa kaikenlainen kielteisyys. mistä yritän päästä vapaaksi. Viime viikonloppuna lähetin tekstiviestin eräälle henkilölle, jota kohtaan olin ollut voimakkaasti vihainen, ja myös haukkunut selän takana. Mutta sitten luin jostain että katkeruus voi aiheuttaa sairautta, ja halusin tehdä parannuksen tässä asiassa. Olen kiitollinen tästä palstasta ja sinusta ja kaikista muistakin, jotka rukoilevat taustalla.


    • ihmettelenjakysyn

      Voisikohan kysyä tälläistä?
      Ihmettelen usein kun monilla on tatuointeja.
      Joka puolella milloin mitäkin kuviota.
      Onko oikein ja mitä mieltä Jumala on, miksi niin monet ottavat?
      Luin Raamatusta että ei pitäisi (Vanhasta testamentistä), - mutta miten on?
      Miksi tatuoinnit ovat niin muodissa?

      Itse en ottaisi ja en ymmärrä ollenkaan tätä trendiä.
      En tuomitse mitenkään, ihmettelen vain. Samoin ihmettelen näitä piercinkejä, Miksi? En ymmärrä.

      Voisitko sinä tarkkailija47 kertoa vähän tästä?

    • 1. Kor. 6:19
      Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?

      1. Kor. 6:20
      Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.

      Room. 12:1
      Niin minä Jumalan armahtavan laupeuden kautta kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi; tämä on teidän järjellinen jumalanpalveluksenne.

      Nuo ovat oikeastaan ainoat Raamatun paikat, joissa Uudessa Testamentissa puhutaan meidän ruumiin olemuksestamme. Vanha Testamentti puhuu ihopiirroksista ja ihon viiltelystä ja lävistyksistä, mutta ne liittyivät lähinnä surun merkkeihin joidenkin kansojen keskuudessa, joita israelilaisten ei haluttu noudattavan,

      Elämämme tulisi siis kirkastaa Kristusta kaikella lailla. Jos joku asia herättää pahennusta tai voi antaa meistä Kristuksen omista negatiivisen kuvan, niin sellaisia asioita tietysti tulisi välttää. On mahdotonta oikeastaan vetää tarkkoja sääntöjä tai johtopäätöksiä siitä, mikä on soveliasta ja mikä ei tatuointien tai lävistysten kohdalla. Aivan sama tilanne on pukeutumisemmekin kohdalla tai syömisemme tai monen muun asian kohdalla.

      Meidät on kutsuttu evankeliumin julistajiksi, julistaa hyvää sanomaa kaikkialle ja on joskus tehtävä jotakin päästäkseen julistamaan evankeliumia erilaisille ryhmille. On esimerkiksi kristityt moottoripyöräilijät, jotka pääsevät helpommin koskeutuksiin moottoripyöräilijöiden kanssa. On monia muitakin ryhmiä, joiden luokse Jeesus joitakin kutsuu julistamaan ja silloin voi olla jopa tarpeen tehdä jotain poikkeavaa, luodakseen luontevan yhteyden heihin. Koiran kanssa kulkeva voi helpommin saada yhteyden toisiin koiranomistajiin jne.

      Paavalikin mainitsee, että evankeliumin tähden hän on ..
      1 Kor 9:
      19 Sillä vaikka minä olen riippumaton kaikista, olen tehnyt itseni kaikkien palvelijaksi, voittaakseni niin monta kuin suinkin,
      20 ja olen ollut juutalaisille ikäänkuin juutalainen, voittaakseni juutalaisia; lain alaisille ikäänkuin lain alainen, vaikka itse en ole lain alainen, voittaakseni lain alaiset;
      21 ilman lakia oleville ikäänkuin olisin ilman lakia-vaikka en ole ilman Jumalan lakia, vaan olen Kristuksen laissa-voittaakseni ne, jotka ovat ilman lakia;
      22 heikoille minä olen ollut heikko, voittaakseni heikot; kaikille minä olen ollut kaikkea, pelastaakseni edes muutamia.
      23 Mutta kaiken minä teen evankeliumin tähden, että minäkin tulisin siitä osalliseksi.

    • paljonrukouksia
    • paljonrukouksia

      Chilessä olivat kaivosmiehet loukussa 69 päivää.

      Rukoillaan kaikki että kävisi taas näin!

      Mitä tuskaa nämä lapset tuntevat ja heidän vanhempansa!
      Rukoilkaa kaikki!

    • äitijovähemmänhuolissaan

      Jatkan edelleen rukoilemista poikani puolesta.
      Tuntuu että jonkinlainen käänne on tapahtunut. Olen nähnyt unta että on jo yhteys.
      Uskon vakaasti että rukous auttaa.

    • esirukousta

      Rukoilkaa erään äidin puolesta, jolta oma tytär nyysii eläkerahat heti muutaman päivän sisällä, kun ne ovat tulleet tilille. Hän siirtää äidin tililtä omalle tililleen rahaa pienissä erissä ja äiti jää sitten aina puille paljaille, eikä kykene maksamaan laskuja, eikä edes ostamaan ruokaa. Äiti on luku- ja kirjoitustaidoton. Hän ei siis pysty niitä itse siirtämään.
      Rukoilkaa että viranomaiset saisivat tuon loppumaan.

      • Kulkijavaan

        Jos sinä tiedät tuon asian niin ilmoita poliisille.


    • käytännöllisesti

      Rukoilen.

      Käytännössä voisit ottaa yhteyttä maistraattiin ja pyytää edunvalvojaa tälle äidile.
      Voit pyytää myös poliisia tarkastamaan asian, koska epäilet petosta.
      Ei maksa mitään.
      Voit tehdä nimettömänä poliisille ilmoituksen ja tutkintapyynnön.
      Ehkä voisit tiedustella myös pankista.

      Noin ei saa tehdä!

      Kun on niin että pitää itsekin evelehtiä asioiden suhteen ja tehdä jotain.

    • kyselen

      Onko kyseessä maahanmuuttajaäiti, kun ei osaa lukea ja kirjoittaa?

    • VihaanVihaan

      Erääseen tiettyyn rotuun kuuluvat ihmiset ovat alkaneet ärsyttää minua, ja olen vihainen, koska he ovat yleisesti ottaen saaneet paljon vaikeuksia aikaiseksi elämässäni. Varastelevat, kieroilevat, ja hoitavat asioita kaikella tavoin pimeästi. Tuntuu, että pahan tuulen hyökkäyksiä tulee henkivaltojen kautta välillä myös työpaikalleni. En tiedö, että miten se on niin vaikeaa, että johonkin tiettyyn rotuun kuuluvat eivät osaa elää kunnolla, ja jos heidän kanssa on missään tekemisissä, niin tuntuu, niinkuin olisi samassa autossa heidän kanssaan matkalla helvettiin. Haluaisin vapautua heistä.

      • Värit

        Paholainen haluaakin että ihmiset vihaisivat toisiaan. Rukoile Jeesuksen nimessä että pääsisit vihastasi eroon. Kerro tämä asia omalle seurakunnallesi tai yksittäiselle ihmiselle voitte yhdessä sitten rukoilla. Tietävätkö muut ihmiset heidän touhuistaan ilmoita niistä eteenpäin sellaiset pitää saada aisoihin.


      • LoppuKokoToiminnasta
        Värit kirjoitti:

        Paholainen haluaakin että ihmiset vihaisivat toisiaan. Rukoile Jeesuksen nimessä että pääsisit vihastasi eroon. Kerro tämä asia omalle seurakunnallesi tai yksittäiselle ihmiselle voitte yhdessä sitten rukoilla. Tietävätkö muut ihmiset heidän touhuistaan ilmoita niistä eteenpäin sellaiset pitää saada aisoihin.

        Tulipahan ilmoitettua.


    • VapauttakaaMeidät

      Mieheni on joutunut ongelmalliseen elämäntilanteeseen tiettyjen ihmisten vastuuttoman toiminnan seurauksena. Olemme joutuneet käyttämään asianajajaa, jolle olemme maksaneet jo suuren summan, ja joudumme maksamaan vielä paljon. Jotenkin, jos tiukasti eletään, niin saadaan rahat kokoon, vaikka se harmittaa, kun ei saada mitään itselle, vaikka joudutaan raatamaan ja tekemään töitä viimeisillä voimilla ja ongelmallinen stressaava elämäntilanne. Mustalaiset sotki meidän asiat. Heistä ei ole koskaan korvaamaan mitään, ja ovat vielä orpoja ja sairaita. Rahan menetys ei kuitenkaan niin paljon harmita, mutta jos saataisiin asiat kuntoon jotenkin hieman helpommalla ja nopeammalla tavalla. Tässä taistelussa on mennyt jo vuosi, ja se on vaikuttanut terveyteen. Mustalaisten kieroilu ajoi meidän elämäntilanteen kriisiin, ja nyt kun yritetään saada tilannetta kuntoon, niin tämä elämän normalisointi ja tasoittaminen on todella vaikeaa. Mustalaisten kieroilun seurauksena meille tapahtui jotain, ja ehkä virheitäkin, mitä ei olisi tapahtunut ilman niitä asioita, mitä eräs sairas paskiainen meille teki sitä ennen.

    • epäröivä

      pyydän esirukousta, etä saisin Jumalan Rauhan, mahdollisiin tuleviin olosuhteiden muutoksiin. Amen.

    • arkielämässä

      toivoisin hyvää, läheistä ystävää yksinäisyydessä.

    • Ystävä123

      Voisiko joku rukoilla yksipuolisen rakkauden puolesta?

      Itketkö sinäkin Jumala,
      Kun näät ettei rakkaus piittaa?
      Tältäkö tuntuu kun ojennat kätesi,
      Ja ihminen kintaalla viittaa?

    • HUOLISuomesta

      Että otat pois Sipilän Suomen politiikasta ja Suomen kansaa eriarvoistamasta!

    • Anonyymi

      Vieläkö olet täällä, tarkkailija47 ja vieläkö voi pyytää sinulta esirukouksia toisten puolesta?

    • Olen kyllä vielä täällä.

      • Anonyymi

        Rukoilisit,että Ilonan vaikea silmäsairaus parantuisi.Kiitoksia rukousavusta!


    • Jeesus, sinuun me katsomme!

    • Anonyymi

      tarkkailija47, voisitkorukoilla puolestani. On monia oireita. Agorafobia, miten pääsisin vapaaksi kokonaan?
      Entä fyysiset "sairauteni"/vaivat? Niitä on monia, koska en ole tuon edellä mainitun vaivan takia voinut hoidattaa niitä kunnolla.

    • Jeesus, osoita voimasi; sinä tahdot koskettaa ja parantaa!

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle tarkkailija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle tarkkailija!

        Isän kuolinpäivä tänään,rukoilen hänen puolestaan tänäänkin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe