Huh hei sen tuuli vei

KeptojaKleptoilta

17

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AhjhmnghbRhggnmfhW

      Taitaapi olla nykyajan tulppaanimaniaa koko kryptovaluuttatouhu - ja oman pikantin lisämausteensa tuovat tähän sakeaan soppaan kaikenkarvaiset minä-myös-huijarit, jotka parhaansa mukaan yrittävät kerätä hölmöiltä rahoja (siis niitä oikeita keskuspannkien liikkeelle laskemia) pois.

    • Bitteriski

      Itse sijoitin aikanaan 4k bitcoiniin. Nyt hajauttanut myös ethereumiin ja litecoiniin. 16k olen myös kotiuttanut jo pankkitilille. Eli käy miten käy,niin 12k olen ainakin voitolla. Eri asia on sitten,mitä verottaja sanoo. Kieltämättä jännittää,että saavatko selville. Itse en meinaa ilmottaa.

      • PonzipaPonzi

        Sinänsä kannat jo kortesi verottajan kekoon sen kautta, että asut Suomessa, ostat ruokasi ym. Suomessa, joten rahasi kiertävät joka tapauksessa Suomen kansan talouden kiertokulussa kulutuksesi kautta.
        Yritykset joista ostat maksavat ALV ym verot, joten verottajan osuus kun joka tapauksessa on yli 95% kaikesta. On vain hienoa että olet jaksanut perehtyä Ethereumeihin ynnä muihin, ja ollut aktiivinen ja toimelias.
        Jos todella alkaisi homma tuottamaan, ainakin itse katsoisin järkeväksi ilmoittaa itse tulot verottajalle, koska "jäädessä kiinni" saattaa lasku tulla verottajan harkinnan mukaan, ja nehän saattavat harkita sinun tienanneen kymmenen kertaa enemmän kuin tosiasiallisesti olet edes tienannut. (Sitten vain alkaa valitusten ja todistelujen kierre, ja se ei ole helppo)
        Esimerkkinä, jos saat sata tonnia sisään, miksi ei maksaisi about 30 tonnia verottajalle, kun rahaa joka tapauksessa on.


      • Bitteriski
        PonzipaPonzi kirjoitti:

        Sinänsä kannat jo kortesi verottajan kekoon sen kautta, että asut Suomessa, ostat ruokasi ym. Suomessa, joten rahasi kiertävät joka tapauksessa Suomen kansan talouden kiertokulussa kulutuksesi kautta.
        Yritykset joista ostat maksavat ALV ym verot, joten verottajan osuus kun joka tapauksessa on yli 95% kaikesta. On vain hienoa että olet jaksanut perehtyä Ethereumeihin ynnä muihin, ja ollut aktiivinen ja toimelias.
        Jos todella alkaisi homma tuottamaan, ainakin itse katsoisin järkeväksi ilmoittaa itse tulot verottajalle, koska "jäädessä kiinni" saattaa lasku tulla verottajan harkinnan mukaan, ja nehän saattavat harkita sinun tienanneen kymmenen kertaa enemmän kuin tosiasiallisesti olet edes tienannut. (Sitten vain alkaa valitusten ja todistelujen kierre, ja se ei ole helppo)
        Esimerkkinä, jos saat sata tonnia sisään, miksi ei maksaisi about 30 tonnia verottajalle, kun rahaa joka tapauksessa on.

        Näinhän se on. Ja riskinä on mätkyjen lisäksi myös sakot,jos yrität veroista keplotella. Kyllä tässä mietinnän paikka on.


      • zzmakezz

        Verottaja pian muistaa kirjeellä ja sitten itketään.


      • enempi_veroa
        PonzipaPonzi kirjoitti:

        Sinänsä kannat jo kortesi verottajan kekoon sen kautta, että asut Suomessa, ostat ruokasi ym. Suomessa, joten rahasi kiertävät joka tapauksessa Suomen kansan talouden kiertokulussa kulutuksesi kautta.
        Yritykset joista ostat maksavat ALV ym verot, joten verottajan osuus kun joka tapauksessa on yli 95% kaikesta. On vain hienoa että olet jaksanut perehtyä Ethereumeihin ynnä muihin, ja ollut aktiivinen ja toimelias.
        Jos todella alkaisi homma tuottamaan, ainakin itse katsoisin järkeväksi ilmoittaa itse tulot verottajalle, koska "jäädessä kiinni" saattaa lasku tulla verottajan harkinnan mukaan, ja nehän saattavat harkita sinun tienanneen kymmenen kertaa enemmän kuin tosiasiallisesti olet edes tienannut. (Sitten vain alkaa valitusten ja todistelujen kierre, ja se ei ole helppo)
        Esimerkkinä, jos saat sata tonnia sisään, miksi ei maksaisi about 30 tonnia verottajalle, kun rahaa joka tapauksessa on.

        onko veroprosentti 30 bittirahalla tienaamisen tapauksessa?
        muistaakseni tällä hetkellä verottaja tahtoo pitää sitä palkkatulona


      • PonzipaPonzi
        enempi_veroa kirjoitti:

        onko veroprosentti 30 bittirahalla tienaamisen tapauksessa?
        muistaakseni tällä hetkellä verottaja tahtoo pitää sitä palkkatulona

        Olet oikeassa, että se on tuloveroprosentin mukainen. Koska tuloveroprosentti voi olla eri ihmisillä eri tasoinen, laitoin eräänlaisena keskiarvona 30. Emäntä tienasi 5000€ kuukaudessa palkkana, ja veroprosenttinsa oli 50. Omani on kun tienaan vähemmän, 17 tällä hetkellä.


      • laskuvirhepankissasinune
        PonzipaPonzi kirjoitti:

        Olet oikeassa, että se on tuloveroprosentin mukainen. Koska tuloveroprosentti voi olla eri ihmisillä eri tasoinen, laitoin eräänlaisena keskiarvona 30. Emäntä tienasi 5000€ kuukaudessa palkkana, ja veroprosenttinsa oli 50. Omani on kun tienaan vähemmän, 17 tällä hetkellä.

        Hetkinen, 5000€ kuukausitulosta ei mitenkään voi mennä 50% veroja. Tiedän omasta kokemuksesta. Nyt on jossain oltava laskuvirhe.
        Laskuvirhe pankissa sinun eduksesi. Palaa suoraan lähtöruutuun ja nosta palkkio 4000 sanoo monopolipeli


      • ORPOKIITOS
        laskuvirhepankissasinune kirjoitti:

        Hetkinen, 5000€ kuukausitulosta ei mitenkään voi mennä 50% veroja. Tiedän omasta kokemuksesta. Nyt on jossain oltava laskuvirhe.
        Laskuvirhe pankissa sinun eduksesi. Palaa suoraan lähtöruutuun ja nosta palkkio 4000 sanoo monopolipeli

        UUSI LAKIALOITE ON MENOSSA EDUSKUNNASSA. VEROT VOI MAKSAA MYÖS ONECOINEILLA.


      • ORPOKIITOS kirjoitti:

        UUSI LAKIALOITE ON MENOSSA EDUSKUNNASSA. VEROT VOI MAKSAA MYÖS ONECOINEILLA.

        Jaa, minä kyllä enemmän odottaisin monopolipelin uutta netissä pelattavaa reaaliaikaista versiota, jossa pelivaluutta on tämä maanmainio leikkivaluutta ONECOIN!

        Ja lähtöruudussa louhitaan aina joka kerralla 4000 ONECOINIa lisää.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Mene vankilaan. Mene suoraan vankilaan käymättä lähtöruudun kautta.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Monessamukana
        zzmakezz kirjoitti:

        Verottaja pian muistaa kirjeellä ja sitten itketään.

        Niinkö sinulla on itkun paikka?
        Minusta verottajan kanssa on pärjännyt aina kunhan toimii asiallisesti.

        Myös onecoinilaisilla on henkilökohtainen suhde verottajaan globaalisti ja yksiselitteisesti jokaisen vastuu veroistaan on yksiselitteisesti henkilökohtainen joita täälä on aivan turha spekuloida. Piste.

        Itse olin myös capitalainen ja olen siitä kiitollinen että edelleen teen valuuttakauppaa myös Hannun ohjauksessa manuaalisesti ja robotilla voitollisesti.

        Maksoin jostakin käsittämättömästä syystä wincapitavoittojani viisinumeroisen luvun, mutta minua ei syytetty mistään? No veroton ja koroton "laina" vuosiksi ei huono. :)

        OneCoinissa olen nostanut itseni vain ehkä n. 500€ voitolle ja aina naurattaa kun ajan juuri kuukausi sitten ostamallani uudella toyota- maasturiilla pankkiin.

        Omistan myös useita kryptovaluuttoja Bitcoinin lisäksi.
        Kysyisinkin, että oletteko todella niin naiivia että kuvittelette meidän kyttäävän vain yhtä onecoinia?


      • Buahaha
        Monessamukana kirjoitti:

        Niinkö sinulla on itkun paikka?
        Minusta verottajan kanssa on pärjännyt aina kunhan toimii asiallisesti.

        Myös onecoinilaisilla on henkilökohtainen suhde verottajaan globaalisti ja yksiselitteisesti jokaisen vastuu veroistaan on yksiselitteisesti henkilökohtainen joita täälä on aivan turha spekuloida. Piste.

        Itse olin myös capitalainen ja olen siitä kiitollinen että edelleen teen valuuttakauppaa myös Hannun ohjauksessa manuaalisesti ja robotilla voitollisesti.

        Maksoin jostakin käsittämättömästä syystä wincapitavoittojani viisinumeroisen luvun, mutta minua ei syytetty mistään? No veroton ja koroton "laina" vuosiksi ei huono. :)

        OneCoinissa olen nostanut itseni vain ehkä n. 500€ voitolle ja aina naurattaa kun ajan juuri kuukausi sitten ostamallani uudella toyota- maasturiilla pankkiin.

        Omistan myös useita kryptovaluuttoja Bitcoinin lisäksi.
        Kysyisinkin, että oletteko todella niin naiivia että kuvittelette meidän kyttäävän vain yhtä onecoinia?

        Tunnen joitakin koijareita, jotka ovat aina liittymässä heti etunenässä kaikkiin Ponzeihin.
        Kertoivat että ei sillä niin väliä vaikka itsekin tietävät että on huijaus ja Ponzi, kunhan saavat äkkiä heti alussa sen verran populaa mukaan, että ovat saanneet oman "sioituksensa" ulos, ja ehkä vähän pääkallorahoja päälle. Kuullun mukaan edellisen jälkeen heille on aivan sama miten alapuolelle tulleille käy. Ovat itse saaneet omansa pois, ja mukanaoleminen tämän jälkeen on heille kuulemma "ilmaista".
        Jälkeenpäin tulleiden rahoilla jää alkupään koijareille peruspääoma kumuloitumaan, kunnes homma romahtaa kasaan.
        Kun omat on heti alussa saatu, on loppu pelkkää puhdasta tuloa.


      • Buahaha kirjoitti:

        Tunnen joitakin koijareita, jotka ovat aina liittymässä heti etunenässä kaikkiin Ponzeihin.
        Kertoivat että ei sillä niin väliä vaikka itsekin tietävät että on huijaus ja Ponzi, kunhan saavat äkkiä heti alussa sen verran populaa mukaan, että ovat saanneet oman "sioituksensa" ulos, ja ehkä vähän pääkallorahoja päälle. Kuullun mukaan edellisen jälkeen heille on aivan sama miten alapuolelle tulleille käy. Ovat itse saaneet omansa pois, ja mukanaoleminen tämän jälkeen on heille kuulemma "ilmaista".
        Jälkeenpäin tulleiden rahoilla jää alkupään koijareille peruspääoma kumuloitumaan, kunnes homma romahtaa kasaan.
        Kun omat on heti alussa saatu, on loppu pelkkää puhdasta tuloa.

        Joo, tiedetään tämä konsepti. Mutta lohdutuksena rehellisille ihmisille: nämä kuitenkin tekevät hommaansa 50-50 tuurilla ja JOKAISELLE ennen pitkää käy kylmät. Kas, nämä kun kerran voittavat, eivät malta olla yrittämättä uudelleen, ehkä kaksinkertaisella panoksella. Ja jos vieläkin käy tuuri, tuplataan taas. jne...jne... tiedättehän peliautomaatit!

        Eikä ne koskaan kerro tappioitaan, vain voitoista avaudutaan.

        Mutta joo, kyllähän meitä kaikkia ärsyttää nää "sain omani pois" tyypit. Ei voi mitään. Tällaisetkin elävät tässä populaatiossamme. Ahtisaaren sanoja käyttäen: "valitettavasti"


    • MissäMaajohtaja
      • Buahaha

        Linkistä voi havaita eräänlaisen "lumipalloefektin". Vaikka Onecoin huijarit eivät itse olleet tarkoittaneet Yhdysvaltojen maaperälle mennä, oli paikallisia älykkäitä ja lakipykälät tuntevia koijareita jotka omaa etuaan tavoitellessaan keksivät kiertokeinot sille, kuinka Onecoiniin voi saada Yhdysvalloissa asuvien rahat mukaan.

        Hommahan on toteutettu perustamalla sopivia pöytälaatikko- veroparatiisiyhtiöitä, joiden kautta yhdysvaltalaisten rahoja on kierrätetty.
        Vangittu Mark Scott pidätettiin FBI:n ja Department of Justicen yhteistoimin.
        Scott kiinnitti viranomaisten huomion ostettuaan 2,85 miljoonaa maksaneen kartanon Massachusettiin. Sekä Mark Scott että vaimonsa Lidia Kolesnikova ovat molemmat vangittuina.

        Jostain aikoinaan muistan lukeneeni että Rujan piti alunperin koijata vain kolmisen miljoonaa jotta saisi sukunsa epäselvyydet maksetuiksi jonkin isänsä epäonnistuneen metallipajan konkurssin kuittaamiseksi.
        Rutja löysi Sebastian Greenwoodin, joka olisi voinut auttaa huijausten tehtailussa ja auttoikin.
        Nyt homma lähti kuitenkin käsistä, ja Rutjakkeella tuskin on asiaa edes lähelle Yhdysvaltain suurlähetystöjäkään.

        BUAHAHAMUAHAHAHA


      • PonzipaPonzi

        Voisiko USAsta todella olla 400 miljoonaa Onecoiniin laitettu kuten linkki antaa ymmärtää...?
        USAssa tuomiot Ponzihuijauksista ovat luokkaa 150 vuotta vankeutta ehdottomana eli istuttava päivästä päivään. (Kuolevat vanhuuteensa vankiloissa mm Bernie Maddock)
        Rutjakkeen on todella syytä kiertää Amerikan suurlähetystöt todella kaukaa...


      • TorillaTavataan

        Tuskinpa on amerikkalaisten rahoja. Eiköhän siellä pesty OneCoinin mahtimaista kuten Suomesta kusetettuja rahoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe