omatunnon tuskat

cvbnmö

Olen ostanut maksullista. Olen aika ujo ja jäykkä tyyppi. Silti pohjimmilta aika herkkä tyypoi. Tuo jäykkyys voi luoda aika creepin kuvan minusta. Mietin nyt paljon sitä, että vaikka kaikki tapahtui rahasta niin oliko se toiselle henkisesti raskasta olla kanssani. Tämä asia on jäänyt vaivaamaan minua paljon. Seksi tuntui hyvältä, minusta. Ja juuri se luo jälkeenpäin minulle pahaa oloa, miten näen itseni iljettävänä tyyppinä. Onko seksin osto itsekästä?

12

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussy88

      Jos sä oot ostanut vapaasta tahdosta itsenäisesti tekevältä se on fine eikä sun tarvii todellakaan kokee mitään tollasta, sähän siin köyhdyit. Eri juttu jos kysees joku ihmiskaupan uhri ym

    • cvbnmö

      Ei mikään ihmiskaupan uhri. Ihan suomalainen nainen kyseessä joka oli rahan tarpeessa. Se tavallaan helpottaa että voi auttaa rahapulassa toista, mutta sitten toisaalta miettii, että olisiko hän tehnyt sitä muuten kuin hätätilanteessa.

      • kysyyniinvastaa

        Mistä tiedät että hän oli rahanpuutteessa? Sanoiko hän niin? Uskoitko sinä tosiaan? Oliko hän rahanpuutteessa siksi, että sutenööri vie suurimman osan saadusta rahasta? Mistä tiedät ettei vie?


      • cvbnmö

        Sanoi. Kyllä me keskusteltiin hänen tilanteestaan ja tottakai uskon mitä sanoi. Enkä usko, että suomalaisilla on mitään sutenöörejä.


    • pussy88

      Sulla kyl korkee moraali kun mietit asioita noin, en usko et monikaan poka ajattelee muuta kun oman himonsa tyydyttämistä. Nainen on tehnyt päätöksen itse ja mitä rahanpuutteeseen tulee jokainenhan meistä sitä aina tarvii

      • nuorimies28v

        pussy88
        millainen nainen oot? mistäpäin?


    • horatsu

      Itsenäinen suomalainen ammatinharjoittaja kärsii korkeintaan siitä, että hällä tulee huono omatunto siitä, että perii sulta herkkikseltä rahaa. Välttämättä ei kuitenkaan kärsi siitäkään, koska saa olla kuitenkin hetken valopilkku sun elämässä...

      Oon myöny yhesti seksiä ja oli yllättävää, miten hyvältä se tuntui ja miten vähän se minua hävettää (ei yhtään!). Enempi hävettää, jos on kännissä maannu ihan ilmatteeksi jonkun pölhön kanssa...

    • vanhempileidi

      Minä en ole koskaan harrastanut seksiä rahasta, mutta jos asiakkaat ovat tuollaisia, niin alkaisin vaikka heti tarjoamaan palveluksiani rahaa vastaan. Aloittaja kuulostaa juuri sellaisesta mieheltä, jonka kanssa seksi tuntuu mukavalta ja kivalta.

    • Anonyymi

      Olen huomannut, että monet asiakkaat miettivät sitä, mitä horo heistä ajattelee jne. Seksi horon kanssa ei siis useinkaan ole kylmä ja mekaaninen pano miehelle. Joillekin näinkin - ja sekin on yhtälaisesti ok - mutta ei kaikille.

      On myös miehiä, joille tulee erilaisia morkkiksia tai nolouden tunteita, ja jotka ajattelevat, että olipa noloa, kun kävi niin tai näin.

      Voin lohduttaa kaikkia, joilla taipus tuntea syyllisyyttä tai nolostella. Me horot olemme nähneet ja kokeneet kaiket, emme hätkähdä vähästä, jos mistään. Itse olen omassa markkinoinnissani alleviivannut aina tätä puolta: Luokseni voi tulla ilman minkäänlaista tarvetta päteä, suorittaa tai hyväksyttää itsensä. Minun luo saa tulla nimenomaan itsekkäin tarpein.

      • Anonyymi

        Saanko kysyä, et tuntuuko seksi hyvältä huoratessa? Tuntuuko se ylipäätään miltään vai onko se vaan toimenpide, joka tapahtuu ja toistetaan? Saatteko ikinä orgasmia huoratessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä, et tuntuuko seksi hyvältä huoratessa? Tuntuuko se ylipäätään miltään vai onko se vaan toimenpide, joka tapahtuu ja toistetaan? Saatteko ikinä orgasmia huoratessa?

        Tapaus- ja tilannekohtaista.

        Pääsääntöisesti sanottakoon, että huorausseksi oli parhaimmillaan uran ensimmäisinä vuosina, kun kaikki oli vielä uutta ja jännää, niin seksi kuin huoraaminenkin. Vuosien myötä jännitys on työstä karissut, ja tietynlainen rutinoituminen on vienyt myös seksistä hohtoa. Leipiintynyt huora en halua olla, ja siksi pitää skarpata enemmän - ja tehdä työtä valikoidummin.

        Sekin on kohdallani mahdollista, että koronatauko voi venyä lopulliseksi.


    • Anonyymi

      Olet hieno tyyppi. Ajattelet naista jopa enemmän kuin itseäsi. Maksulliset naiset tietysti ajattelevat ensiksikin rahaa, mutta ovat siinä ihmisiä, kuin asiakkaansa, myos tunteineen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe