Karjaan abc paska paikka.
Pöydät sottasi ja wc paperi loppu. Ruokakin on kylmää myyjät töykeittä
heissan heissan papa mei
karjaan abc
7
1415
Vastaukset
- niinpäon
Ihan hirveä paikka
- paskaa.pöydät.täynnä
ei siel voi kyl käydä
- matkustajamari
Eipä uusitttu Shellkään kummonenole. Ruoka aika kamalaa.
- Anonyymi
Nugget
- Anonyymi
Juu, olin hiljaittain duunissa siellä. Iso enemmistö työkavereistani olivat kyllä ihan asiallisia ja ystävällisiä, mutta pieni sisäpiirin porukka kohtelivat kaltoin alusta alkaen, ja päättivät sitten, sellaisen vaikutuksen ainakin sain, savustaa mut ulos koko firmasta..
Aikuiset ihmiset...
Itse olin ehkä liiankin ystävällinen heille jotka kohtelivat kaltoin, ja päätin, että en provosoituisi. Ei enää ikinä näin. Otin opiksi.
Tuli todella paska fiilis kyseisestä paikasta.
Ai niin.. henkilökohtaisesti olin kyllä ystävällinen ja asiallinen asiakkaita kohtaan.- Anonyymi
Sellaisen vaikutelman siis sain, enkä "vaikutuksen". Menee puurot ja vellit sekaisin näin myöhään vuorokaudesta :)
- Anonyymi00007
---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498