Kaste666665

Kaste.
Raamatussa on monta tapaa kastaa ja näitä kaikkia on myös käytlssä vapaissakin suunnissa.
1 tapa. Matteuksen evankeliumi: 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
2 Tapa. Apostolien teot: 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan
3 Tapa. Roomalaiskirje:6:3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
Eli mielestäni oikea tapa kastaa olisi- Kastan sinut Jeesukseen Kristukseen Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Tässä tavassa tulisi kaikki nuo tavat kerralla tehdyksi.

5

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinjaaamensemenee

Lisänä maininta että oman suusi tunnustuksen ja tahdon perusteella kastan sinut ...Jeesukseen Kristukseen..jne.!

• onvainyksikaste

Yksi kaste kattaa kaikki raamatunkohdat.

• numero666pahanumero

666 on saatanan numero ?

• BlackBerryWay_EiKirj

Minut on kastettu v. 1984 Jeesukseen Kristukseen Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Olen yhä uskossa.

On suuri joukko kristittyjä, jotka hyväksyvät vain kasteen Jeesuksen nimeen.

Olennainen kysymys kuuluu: miten eri lailla minun olisi käynyt, jos olisin ottanut kasteen vain Jeesuksen nimeen? Eli mitä eroa näillä on käytännön elämässä kasteen jälkeen?

Toiseksi, miksi vain Jeesuksen nimeen? En ole kuullut muuta kuin väittelyä tästä, mutta en millä sitä perustellaan.

• näinsemeneetämä

no se nyt on ihan joutavaa saivartelua sellainen, jos täällä ihmiset ei tajua kaikkia hienouksia, kyllä taivaassa osataan tulkata kunhan potilas on oikealla mielellä ja todella syntiensä tähden apua hakemassa.
        feikkitapaukset ovat oma casensa ja niistä ei ole tarpeen puhua mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3102
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1831
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1714
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1229
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1009
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      943
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      934
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      839
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      835
    Aihe