Onko muilla kokemuksia kyseisten puljujen toiminnasta. Tarvitseeko laskuja maksaa kun ovat lainvastaisia ja teleone ja servipro toiminta on rekisterinmukaan lakannut.
Teleone/servipro/trinityeurope
Mielenkiintoinenjuttu
3
215
Vastaukset
- trinityeurope
Kiinnostais tietää myös. Tulee sähköpostia vuoden 2013 vipeistä...eikö pitäisi jo olla käräjäoikeuteen mennyt jos luvallista toimintaa?
- kisiwi2j282uj
Käräjäoikeuteen laittaminen ei ole ilmaista ja velkoja saa vapaasti päättää, milloin hän laittaa asian sinne. Toisalta kaikki velat vanhenevat nykyisin lopullisesti viimeistään 20 tai 25 vuodessa, vaikka niitä ei olisi laitettu oikeuteen.
- budspencer2
Trinity on jenkkiläinen vippi firma jonka slogan on my name is trinity.
Terence Hill on TJ.
Hyvä lainapaikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499