En halua olla osallisena tähän saastaan, mitä täällä näkyy. Varoitukset on annettu. Aika jättää palsta.
Aika jättää hyvästit palstalle
9
107
Vastaukset
- Sitäseon
No mihis aiot syntisiä karkuun, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi", Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi eläväksi ja toimivaksi kutsuttuna, karkuun lähtevänä piiloutua?
Tuota nikkiäsi ei ole ennen näkynytkään täällä, joten varmaan jatkat sitten muilla nikeilläsi?
- nikkijankkaajalle
Tällä palstalla on kaksi rekattua nikkiä, jotka alvariinsa jankkaa tosta nikkijutusta, sä ja usko.vainen, miksiköhän?
p.s. ennen kuin alat mulle jänkkas niin tiedoksi, en ole rekanut nikkiä. nikkijankkaajalle kirjoitti:
Tällä palstalla on kaksi rekattua nikkiä, jotka alvariinsa jankkaa tosta nikkijutusta, sä ja usko.vainen, miksiköhän?
p.s. ennen kuin alat mulle jänkkas niin tiedoksi, en ole rekanut nikkiä.Älä tee aloituksia jos kanttisis ei kestä muuta kuin jankutusta :):):)
- nikkijankkaajalle
naurunpaikka kirjoitti:
Älä tee aloituksia jos kanttisis ei kestä muuta kuin jankutusta :):):)
Olipa älyvapaa vastaus. Mutta ei sulta muuta voi odottaa. Niin ja alotuksen tekijä en ole.
nikkijankkaajalle kirjoitti:
Olipa älyvapaa vastaus. Mutta ei sulta muuta voi odottaa. Niin ja alotuksen tekijä en ole.
Mitä muuta voi vastata älyvapaaseen kommenttiisi :):):)
Älä nyt fudu hyvä jätä palstaa. Kyllä tänne vielä muutama fundamentalistinen varoitus mahtuu.
- ahahahaaa
Sitäkö mieltä homottaja on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.15950Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886