Nakukarnevaalit

Pauliin91

Vielä olisi pari päivää aikaa ilmoittautua ensi vuoden nakukarnevaaleihin... Mies haluaisi että menisimme mutta en oikein tiedä. Tietääkö kukaan miten tuolla suhtaudutaan tulokkaisiin? Rannoilla olemme olleet niin kotimaassa kuin ulkomailla sekä tietty möksillä nakuiltu yhdessä muiden kanssa mutta sisätiloissa ei koskaan. Jännittää millaista olisi osallistua.

26

3949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä-ihmettä-odotat

      Uusia tervehditään. Kuten vanhojakin.

    • yhdistysläinenmies

      Julkijuopettelua ja naintia siinä lyhykäisyydessään mitä jäi 2:desta viime karnevaalikerrasta.

      ps. Kohta joku kaksinaismoralistinatu tulee piipittämään ettei siellä mitään tuollaista ole samoin kun yyterin nakurannoillakaan ei ole seksiä kuten nämä kaksinaismoralistinatu sanovat vaikka monet näistä yhdistysläisistä olen ihan itse nähnyt yyterissä ja karnevaaleilla vieras muna suussa ja pimpissä pelehtimässä.

      • Karnevaalisti

        Mahtavaa touhua siksi on kiva ollakin mukana jos vaikka lykästäis


    • EnMeneSinne

      Sinne vaan kyllä Olli ottaa teidät vastaan ja pitää huolta rouvasta.

    • yyterikutsuu

      Mukaan vaan rohkeasti. Ihan rauhallista menoa.

    • Alkeellinen-provo

      " Jännittää millaista olisi osallistua."

      Konditionaali!

      Voi teitä mentaalikkoja! Mitä jännittämistä osallistumisessa muka on?

    • mahdottomanmukavaa

      Onhan se jännää ensikertalaiselle ja vähän muillekin, mutta pientä jännitystähän moni varmaan nakurannoiltakin hakee elämäänsä.

      • Ihana-vapaus

        Kerro nyt vielä, mitä jännitystä siellä on?
        Ei tarvitse edes pelätä taskuvarkaita.
        Eikä vaatteiden tarttumista johonkin. Tai niin, tietenkin jännität sitä, että oksa tms. voikin tehdä naarmun iholle.


    • tautipelko

      Niin tai punkkia.

    • TämänVuodenAktiviteetti

      Tämän vuoden aktiviteettina on kullin pituuden mittaus. Naiset huolehtivat kilpailuvälineen kuntoon saattamisesta ja kilpailun voittaja saa panna karnevaalien kuningatarta.

    • nysänen

      Jos jumbo saa lohdutuspalkinnon niin sitten osallistun.

    • naisutelias

      Haluaisin tietää missä ne on ja mihin voi ilmoittautua:D Mielenkiintoista! Pitääkö olla jonkun ryhmän rekisteröitynyt jäsen?

      • Tietenkin-siellä

        Jos tuota pitää kysyä, olet menossakorkeintaan villeimmässä mielikuvituksessasi.
        TietenkinNatristiliiton sivuilla tuollaiset asiat ovat.
        Siellä selviää kaikki muukin.


    • naisutelias

      Kiitos! Selvisi.

    • ruokaryypytsaaottaa

      Hyvä että selvisit.

      • naisutelias

        Onko siellä kaikki noin tylyjä käytökseltään, kuin nuo yllä olevat vastaajat? Jos ollaan ilman vaatteita, saa päänupin sisäpuolella olla kuitenkin jotain täytettä.


      • Sai-tilaamansa
        naisutelias kirjoitti:

        Onko siellä kaikki noin tylyjä käytökseltään, kuin nuo yllä olevat vastaajat? Jos ollaan ilman vaatteita, saa päänupin sisäpuolella olla kuitenkin jotain täytettä.

        Niin. Kun aloittajalla ei sitä jotain ollut, hän sai just sitä mitä pyysi.


      • m.nakunen
        naisutelias kirjoitti:

        Onko siellä kaikki noin tylyjä käytökseltään, kuin nuo yllä olevat vastaajat? Jos ollaan ilman vaatteita, saa päänupin sisäpuolella olla kuitenkin jotain täytettä.

        Ei nää täällä vastailevat sinne ole tulossa. Ole ihan rauhassa. Sinne tulee ihan oikeita naturisteja, ei mitään virtuaalisia.


    • Tosi kivaa porukkaa ovat ja varmasti tulette hyvin vastaanotetuiksi. Harmi, kun emme pääse tänä vuonna siippani kanssa.

      • Osallistunut

        Oli ihanaa vilkuilla matureiden karvattomia pimperoita harmi vaan etten päässyt sovittamaan


      • Ei niissä pimperoissa tai munissa mitään ihmeellistä oo, vaan ihmisissä.


    • oliksiso

      kuka voitti kullikiasan?

    • pippelikisaataimuuta

      Eikö mitään vuotoja karnevaaleista?

    • Kirjoitit tuon ensimmäisen marraskuussa. Oletteko tehneet päätöksiä? Menettekö tai olitteko?

    • myötähäpeäonsuuri

      Jormalaiset sai porttikiellon kun änkyräkännissä ehdotteli jokaiselle miehelle homostelua ja päälle kusemista

      • Yksinäinen-mentalisti

        Joo, yksinäinen mentalisti. Mut eihän se paikalle uskaltaudu. Mentalisoi vaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe