Nakukarnevaalit

Pauliin91

Vielä olisi pari päivää aikaa ilmoittautua ensi vuoden nakukarnevaaleihin... Mies haluaisi että menisimme mutta en oikein tiedä. Tietääkö kukaan miten tuolla suhtaudutaan tulokkaisiin? Rannoilla olemme olleet niin kotimaassa kuin ulkomailla sekä tietty möksillä nakuiltu yhdessä muiden kanssa mutta sisätiloissa ei koskaan. Jännittää millaista olisi osallistua.

26

3949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä-ihmettä-odotat

      Uusia tervehditään. Kuten vanhojakin.

    • yhdistysläinenmies

      Julkijuopettelua ja naintia siinä lyhykäisyydessään mitä jäi 2:desta viime karnevaalikerrasta.

      ps. Kohta joku kaksinaismoralistinatu tulee piipittämään ettei siellä mitään tuollaista ole samoin kun yyterin nakurannoillakaan ei ole seksiä kuten nämä kaksinaismoralistinatu sanovat vaikka monet näistä yhdistysläisistä olen ihan itse nähnyt yyterissä ja karnevaaleilla vieras muna suussa ja pimpissä pelehtimässä.

      • Karnevaalisti

        Mahtavaa touhua siksi on kiva ollakin mukana jos vaikka lykästäis


    • EnMeneSinne

      Sinne vaan kyllä Olli ottaa teidät vastaan ja pitää huolta rouvasta.

    • yyterikutsuu

      Mukaan vaan rohkeasti. Ihan rauhallista menoa.

    • Alkeellinen-provo

      " Jännittää millaista olisi osallistua."

      Konditionaali!

      Voi teitä mentaalikkoja! Mitä jännittämistä osallistumisessa muka on?

    • mahdottomanmukavaa

      Onhan se jännää ensikertalaiselle ja vähän muillekin, mutta pientä jännitystähän moni varmaan nakurannoiltakin hakee elämäänsä.

      • Ihana-vapaus

        Kerro nyt vielä, mitä jännitystä siellä on?
        Ei tarvitse edes pelätä taskuvarkaita.
        Eikä vaatteiden tarttumista johonkin. Tai niin, tietenkin jännität sitä, että oksa tms. voikin tehdä naarmun iholle.


    • tautipelko

      Niin tai punkkia.

    • TämänVuodenAktiviteetti

      Tämän vuoden aktiviteettina on kullin pituuden mittaus. Naiset huolehtivat kilpailuvälineen kuntoon saattamisesta ja kilpailun voittaja saa panna karnevaalien kuningatarta.

    • nysänen

      Jos jumbo saa lohdutuspalkinnon niin sitten osallistun.

    • naisutelias

      Haluaisin tietää missä ne on ja mihin voi ilmoittautua:D Mielenkiintoista! Pitääkö olla jonkun ryhmän rekisteröitynyt jäsen?

      • Tietenkin-siellä

        Jos tuota pitää kysyä, olet menossakorkeintaan villeimmässä mielikuvituksessasi.
        TietenkinNatristiliiton sivuilla tuollaiset asiat ovat.
        Siellä selviää kaikki muukin.


    • naisutelias

      Kiitos! Selvisi.

    • ruokaryypytsaaottaa

      Hyvä että selvisit.

      • naisutelias

        Onko siellä kaikki noin tylyjä käytökseltään, kuin nuo yllä olevat vastaajat? Jos ollaan ilman vaatteita, saa päänupin sisäpuolella olla kuitenkin jotain täytettä.


      • Sai-tilaamansa
        naisutelias kirjoitti:

        Onko siellä kaikki noin tylyjä käytökseltään, kuin nuo yllä olevat vastaajat? Jos ollaan ilman vaatteita, saa päänupin sisäpuolella olla kuitenkin jotain täytettä.

        Niin. Kun aloittajalla ei sitä jotain ollut, hän sai just sitä mitä pyysi.


      • m.nakunen
        naisutelias kirjoitti:

        Onko siellä kaikki noin tylyjä käytökseltään, kuin nuo yllä olevat vastaajat? Jos ollaan ilman vaatteita, saa päänupin sisäpuolella olla kuitenkin jotain täytettä.

        Ei nää täällä vastailevat sinne ole tulossa. Ole ihan rauhassa. Sinne tulee ihan oikeita naturisteja, ei mitään virtuaalisia.


    • Tosi kivaa porukkaa ovat ja varmasti tulette hyvin vastaanotetuiksi. Harmi, kun emme pääse tänä vuonna siippani kanssa.

      • Osallistunut

        Oli ihanaa vilkuilla matureiden karvattomia pimperoita harmi vaan etten päässyt sovittamaan


      • Ei niissä pimperoissa tai munissa mitään ihmeellistä oo, vaan ihmisissä.


    • oliksiso

      kuka voitti kullikiasan?

    • pippelikisaataimuuta

      Eikö mitään vuotoja karnevaaleista?

    • Kirjoitit tuon ensimmäisen marraskuussa. Oletteko tehneet päätöksiä? Menettekö tai olitteko?

    • myötähäpeäonsuuri

      Jormalaiset sai porttikiellon kun änkyräkännissä ehdotteli jokaiselle miehelle homostelua ja päälle kusemista

      • Yksinäinen-mentalisti

        Joo, yksinäinen mentalisti. Mut eihän se paikalle uskaltaudu. Mentalisoi vaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe