Sain keväällä diagnoosin, ikää 29v. Olen työelämässä, mutta silti rahan kanssa tekee tiukkaa. Saako Kelalta tukea alkaa harrastamaan esim. pilatesta, joogaa tai uintia? Liikun todella vähän, pieni pelko että oireet pahenevat jos en tee mitään. En saa itseäni niskasta kinni aloittaakseni kotona harrastamaan. :( Olen päivittäin väsynyt, en haluaisi jämähtää tänne...
Saako Kelalta tukea uintiin, joogaan, pilatekseen?
ElämäÄläJätä
2
214
Vastaukset
- Tsemppiä
Mene lääkäriin, hakeudu sopeutumisvalvennukseen...siellä ohjataan eri liikuntamuotoihin ja kerrotaan sosiaalietuuksista.
Kävely on hyvä ja ilmainen liikuntamuoto!
Kotona voi jumpata ja venytellä ja terkkarin apuvälineosastolta voi lainata kuntopyörän! - mäsäukko
Ainakin Espoossa saa vuodeksi uimarannekkeen 35 eurolla. Sillä pääsee uimaan ihan niin usein kuin haluaa.
http://www.espoo.fi/fi-FI/Kulttuuri_ja_liikunta/Liikunta/Ohjattu_liikunta/Erityisryhmat/Erityisryhmien_uima_ja_kuntosaliranneke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174