Nahkavaatteet rocks

En voi sille mitään, mut nahkavatteetteet:
1) tyttökaverillani, hottii, mutta pitäs ostaa paremmat
2) Itselläni: hieman ehkä häpeen, mutta teen töitä tulleksani sinuiksi, mua luullaan aina hintiksi nahkapökissä

En haluis hävetä, mutta en voi sille mitään. En oo nahkahousurokkari, mutta pidän siltii nahkavaatteitsta.

Kuka muu tykkää nahkasta?

20

1961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpparit-jalkaan

      Kumisaappaat on paljo kiihottavammat.

    • Kyllä tulee oltua nahka-asussa ja näyttää se hyvältä, kun toinen on nahka-asussa ;)

    • Nahka on😘

      • Hiljaista ku huopatossutehtaalla...


    • Nahkaan puettuna vuoden vaihteessa. Ja nahkakahleet mukana, jos sattuisi matkan varrella tapaamaan oikean henkilön joka olisi kiinnostunut ko. jutuista:)

      • Leatherloveri

        Kyllä voisin pakettiin laittaa...


      • Aika mielenkiintoinen ajatus ja kiinnostava:)


      • Leatherloveri
        sadehaalari kirjoitti:

        Aika mielenkiintoinen ajatus ja kiinnostava:)

        No kutsu kylään,nahkat päälle ja pakettiin....


      • Olisikin noin hellpoa:) Mutta eihän sitä tiedä mitä tässä keksii. Onko sinulla jotain millä voisi laittaa paketiin?


    • lthr

      Mä kans ajattelin vaihtaa vuotta mustissa tiukoissa nahoissa.... Samanhenkistä seuraa ku löytäisi....

    • Uskon, että löytyy. Reippaalla mielellä ja kohti uusia seikkailuja alkaa ainakin mieli kohentua sitä kautta voi joutua jopa olemaan kahlittuna jossain vaiheessa:)

    • Vanha_nahkamies

      Nahka on todella kiihoittava materiaali! Kireissä nahkahousuissa viihdyn itsekin usein, ja nahkahousut ja -asut ovat myös upeita katsella!

      • Tuo on kivaa luettavaa:)


      • Leatherloveri

        Mistäspäin olet? 52v Hesalaiskundi tulisi mielellään,no,
        ainakin katselemaan...


      • Leatherloveri

        Vanha_Nahkamies,mistäspäin olet...? itse 52v nahkafriikki H:ki,
        myös muut vanhemmat 'nahkasedät'😛


    • lthr

      Missä päin vanha nahkamies kireissä nahkahousuissa liikkuu?

    • Tuli oltua nahka-asussa ja hyvin kävi siinä reissussa. Olin sidottuna sänkyyn kiinni ja sen jälkeen huputettiin. Joutui pyytämään irti pääsyä. Sen verran tiukassa paketissa jouduin olemaan. Ja tästä eteenpäin tulee uusia tilanteita. Kiiltävää ja liukasta pvc:tä. Toinen on pukeutunut joka istuu naaman päällä omaksi iloksi.

    • Melkein-poltti

      Joo, tosi hottia. Muistan vieläkin nahkatakin ja sen kauluksen. Kun kävelin aurinko selän takana, niin osui tosi kuumasti niskaan.

    • Rokkaajapyöri

      Otsikko on mahtava, suomennettuna; "Nahkavaatteet kivet"

      • Johnniecrawler

        Juot vissiin sitten 'whiski kivien päällä' 😏😯😆


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe