Nahkavaatteet rocks

En voi sille mitään, mut nahkavatteetteet:
1) tyttökaverillani, hottii, mutta pitäs ostaa paremmat
2) Itselläni: hieman ehkä häpeen, mutta teen töitä tulleksani sinuiksi, mua luullaan aina hintiksi nahkapökissä

En haluis hävetä, mutta en voi sille mitään. En oo nahkahousurokkari, mutta pidän siltii nahkavaatteitsta.

Kuka muu tykkää nahkasta?

20

2024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpparit-jalkaan

      Kumisaappaat on paljo kiihottavammat.

    • Kyllä tulee oltua nahka-asussa ja näyttää se hyvältä, kun toinen on nahka-asussa ;)

    • Nahka on😘

      • Hiljaista ku huopatossutehtaalla...


    • Nahkaan puettuna vuoden vaihteessa. Ja nahkakahleet mukana, jos sattuisi matkan varrella tapaamaan oikean henkilön joka olisi kiinnostunut ko. jutuista:)

      • Leatherloveri

        Kyllä voisin pakettiin laittaa...


      • Aika mielenkiintoinen ajatus ja kiinnostava:)


      • Leatherloveri
        sadehaalari kirjoitti:

        Aika mielenkiintoinen ajatus ja kiinnostava:)

        No kutsu kylään,nahkat päälle ja pakettiin....


      • Olisikin noin hellpoa:) Mutta eihän sitä tiedä mitä tässä keksii. Onko sinulla jotain millä voisi laittaa paketiin?


    • lthr

      Mä kans ajattelin vaihtaa vuotta mustissa tiukoissa nahoissa.... Samanhenkistä seuraa ku löytäisi....

    • Uskon, että löytyy. Reippaalla mielellä ja kohti uusia seikkailuja alkaa ainakin mieli kohentua sitä kautta voi joutua jopa olemaan kahlittuna jossain vaiheessa:)

    • Vanha_nahkamies

      Nahka on todella kiihoittava materiaali! Kireissä nahkahousuissa viihdyn itsekin usein, ja nahkahousut ja -asut ovat myös upeita katsella!

      • Tuo on kivaa luettavaa:)


      • Leatherloveri

        Mistäspäin olet? 52v Hesalaiskundi tulisi mielellään,no,
        ainakin katselemaan...


      • Leatherloveri

        Vanha_Nahkamies,mistäspäin olet...? itse 52v nahkafriikki H:ki,
        myös muut vanhemmat 'nahkasedät'😛


    • lthr

      Missä päin vanha nahkamies kireissä nahkahousuissa liikkuu?

    • Tuli oltua nahka-asussa ja hyvin kävi siinä reissussa. Olin sidottuna sänkyyn kiinni ja sen jälkeen huputettiin. Joutui pyytämään irti pääsyä. Sen verran tiukassa paketissa jouduin olemaan. Ja tästä eteenpäin tulee uusia tilanteita. Kiiltävää ja liukasta pvc:tä. Toinen on pukeutunut joka istuu naaman päällä omaksi iloksi.

    • Melkein-poltti

      Joo, tosi hottia. Muistan vieläkin nahkatakin ja sen kauluksen. Kun kävelin aurinko selän takana, niin osui tosi kuumasti niskaan.

    • Rokkaajapyöri

      Otsikko on mahtava, suomennettuna; "Nahkavaatteet kivet"

      • Johnniecrawler

        Juot vissiin sitten 'whiski kivien päällä' 😏😯😆


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe