Vikakoodit paremmalla testerillä?

adasdafsdasfdas

Saan erään vikakoodin halpistesterillä näkyviin ja pois päältä hetkeksi.

Korjaamo ei luota testeriini, vaan haluaa testata omallaan.

Voiko sieltä tulla jotain muita koodeja esille? Kuitenkin oma testerini näyttää aina saman koodin. Mitä muuta voisi näkyä?

5

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhbfdkhbkjh

Vikakoodihan tulee takaisin niin kauan kunnes itse vika on korjattu.

• Testilli

Olen korjannut halpistesterin koodeihin luottaen ja viat ovat löytyneet.
      On totta että halpistesterit lukevat usein vain moottorin koodit (jotka siis tarkastetaan katsatuksessa)
      Jos vikaa on jossai muussa laitteessa tarvitaan testeri jolla pääsee kaikkiin alijärjestelmiin.

Kuittaamalla ei vika poistu, korjaa tai vaihda vikakoodin aiheuttava komponentti.
      OBD ei ole kaikenkattavaa analyysiä tekevä laite vaan tarvitaan myös ymmärtämystä kuinka kyseinen järjestelmä toimii.

• Vikakoodihuijauksia

Kyllä vika voi kuittaamalla poistua, ainakin itselläni on poistunut kun olen pari kertaa kuitannut eli poistanut vikailmoituksen .

• Oisbf
        Vikakoodihuijauksia kirjoitti:

Kyllä vika voi kuittaamalla poistua, ainakin itselläni on poistunut kun olen pari kertaa kuitannut eli poistanut vikailmoituksen .

Moottorin kannalta tärkeimpiä kohteita valvotaan jatkuvasti.
        Sitten on vähemmän tärkeitä ( vaikkapa saastejuttuja), joita valvotaan vain sykleissä. Sykli voi olla satoja kilometrejä pikä.

Tällaisen pitkäsyklisen vikakohteen nollaaminen auttaa sen vuoksi hetkeksi. Saattaa jopa saada auton myytyä sinä aikana..

• Vikakoodihuijaukset
        Oisbf kirjoitti:

Moottorin kannalta tärkeimpiä kohteita valvotaan jatkuvasti.
        Sitten on vähemmän tärkeitä ( vaikkapa saastejuttuja), joita valvotaan vain sykleissä. Sykli voi olla satoja kilometrejä pikä.

Tällaisen pitkäsyklisen vikakohteen nollaaminen auttaa sen vuoksi hetkeksi. Saattaa jopa saada auton myytyä sinä aikana..

Juu melkein 3000 kilometriä tullu jo ajettua vikakoodien kuittauksen jälkeen, vielä ei ole ilmaantunut uusia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe