Kohtalokas kotiutus

xkbcf

12

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvovalinnat

      Joko Niinistö on järkyttynyt heti aamusta, kuten valtterin tapauksessa.

    • realismi____

      kiittäkää demareita he siirsivät vanhukset koti"hoitoon" heitteille että saivat mamu bisneksilleen tilaa?

    • realismi_____

      kyllä pistää korpeen perkele mitä toimintaa "hyvinvointi" suomessa?

    • kofgh

      Eipä toimittaja-armeija seurannut perästä, että ei vaan satu mitään vainoa kotiutettavalle.

      • qwqwqwq

        Voi vain kuvitella, mitä olisi seurannut, jos kyse olisi ollut rullatuolissa olevasta maahanmuuttajasta.


    • Valikoivahätä

      Stop deportations - ei pakkopalautuksia sairaille vanhuksille!

      Missäs mahtaa olla ihmisoikeuksien puolesta taistelevat naiset ja vihreät?

      • realismi____

        nyt olis korkea aika lähteä marssille hävetkööt saatana?


    • grrd435

      Lisää hyysäystä paperittomille eli lakia ja oikeutta pakeneville rikollisille, veteraanit kuolemaan.

      Tämä on punavihertävän lääkintähenkilöstönkin motto poliitikoista puhumattakaan.

      Tämäkin veteraani oli palstan punavihreille kauhea natsi joka ansaitsi kuoleman koska taisteli Suomen sovjetisointia vastaan, kaikki rikolliset, pummit ja räkijänistit sen sijaan ovat parhautta.

    • No, näinhän hallitus pääsee ikäihmisistä eroon. Hehän ovat vain haitta/ kuluerä.
      Jätetään yksin kotiin vaikka ei pärjää.

    • paremminvointilanarkea

      Samaa liian aikaista kotiuttamista on harrastettu jo pitkään. Miksi nyt vasta ihmetellään? Moni vanhus on kotonaan heitteillä noin 23,5 tuntia vuorokaudessa. Koti on samalla eristysselli, jos läheisiä ei satu olemaan. Muisti on monella vähintään hatara, vaikka päällepäin ei siltä vaikuttaisi.

    • Omaisten_vastuu

      Miksi perilliset antoivat muistisairaan vanhuksen asua hissitömässä kerrostalossa, vaikka tiesivät ettei sotaveteraani isä ollut enää henkisesti tässä maailmassa? Se että isä oli kykenemätön elämään kotona, ei pannut poikia ottamaan isukkia kotiinsa hoitoon, vaan ruokkivat isää sellaiseen taloon, jossa isä ei heidän käsityksensä mukaan edes kyennyt asumaan.

      Olisiko homma edennyt "perintöä odotellessa"?

      • realismi____

        olipas huono trolli suvakilta mässäilet vielä veteraanin kuolemalla etkö osaa edes hävetä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe