Järkyttävää. http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711282200564096_u0.shtml
Kohtalokas kotiutus
12
287
Vastaukset
- arvovalinnat
Joko Niinistö on järkyttynyt heti aamusta, kuten valtterin tapauksessa.
- realismi____
kiittäkää demareita he siirsivät vanhukset koti"hoitoon" heitteille että saivat mamu bisneksilleen tilaa?
- realismi_____
kyllä pistää korpeen perkele mitä toimintaa "hyvinvointi" suomessa?
- kofgh
Eipä toimittaja-armeija seurannut perästä, että ei vaan satu mitään vainoa kotiutettavalle.
- qwqwqwq
Voi vain kuvitella, mitä olisi seurannut, jos kyse olisi ollut rullatuolissa olevasta maahanmuuttajasta.
- Valikoivahätä
Stop deportations - ei pakkopalautuksia sairaille vanhuksille!
Missäs mahtaa olla ihmisoikeuksien puolesta taistelevat naiset ja vihreät?- realismi____
nyt olis korkea aika lähteä marssille hävetkööt saatana?
- grrd435
Lisää hyysäystä paperittomille eli lakia ja oikeutta pakeneville rikollisille, veteraanit kuolemaan.
Tämä on punavihertävän lääkintähenkilöstönkin motto poliitikoista puhumattakaan.
Tämäkin veteraani oli palstan punavihreille kauhea natsi joka ansaitsi kuoleman koska taisteli Suomen sovjetisointia vastaan, kaikki rikolliset, pummit ja räkijänistit sen sijaan ovat parhautta. No, näinhän hallitus pääsee ikäihmisistä eroon. Hehän ovat vain haitta/ kuluerä.
Jätetään yksin kotiin vaikka ei pärjää.- paremminvointilanarkea
Samaa liian aikaista kotiuttamista on harrastettu jo pitkään. Miksi nyt vasta ihmetellään? Moni vanhus on kotonaan heitteillä noin 23,5 tuntia vuorokaudessa. Koti on samalla eristysselli, jos läheisiä ei satu olemaan. Muisti on monella vähintään hatara, vaikka päällepäin ei siltä vaikuttaisi.
- Omaisten_vastuu
Miksi perilliset antoivat muistisairaan vanhuksen asua hissitömässä kerrostalossa, vaikka tiesivät ettei sotaveteraani isä ollut enää henkisesti tässä maailmassa? Se että isä oli kykenemätön elämään kotona, ei pannut poikia ottamaan isukkia kotiinsa hoitoon, vaan ruokkivat isää sellaiseen taloon, jossa isä ei heidän käsityksensä mukaan edes kyennyt asumaan.
Olisiko homma edennyt "perintöä odotellessa"?- realismi____
olipas huono trolli suvakilta mässäilet vielä veteraanin kuolemalla etkö osaa edes hävetä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483