Heippa kaikki retkeilijähenkiset lukijat. Tarvitsisin teidän apuanne suuresti nyt.!!
Miksi juuri sinun tulisi äänestää minut mukaan Fjällräven Polar 2018 kilpailuun? Koska minä haluan tätä ihan äärettömästi ja samalla yksi isoista unelmistani toteutuisi. En keksi mitään hienompaa, kuin päästä tuntureille viillettämän koiravaljakon kanssa. Meillä on vielä 15 päivää aikaa äänestää minut mukaan talviselle seikkailulle. 600 ääntä on jo rikki ja siitä voin kiittää teitä. Kiitos siis kaikille äänestäjille, tykkääjille ja kannustajille. Tästä on hyvä jatkaa! ❤
Minua voi äänestää tästä linkistä, jos olet jo tehnyt sen jaathan tämän päivityksen kavereillesi! http://polar.fjallraven.com/contestant/?id=148
Fjällräven Polar 2018 äänestä minut!
Fjällrävenpolar
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683