Kaikki islamilaiset eivät ole terroristeja, mutta

vihersuvakki

Melkein kaikki terroristit ovat islamilaisia!

6

1141

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punarasisti

      Kaikki uskovaiset eivät ole sekopäitä, mutta melkein kaikki sekopäät ovat olevinaan uskovaisia!

    • vihersuvakki

      Tarkoitat varmaan parta uskovia ? niin minäkin.

    • totuusesiin1

      Mahdollisesti myös Pääministeri Sipilä on terroristi, hän on tietoisesti kutsunut maahamme elintasopakolaisia joista todistettavasti osa on ollut mukana raiskaamassa ja rötöstelemässä.
      Onkohan Sipilä ollut katsomassa raiskauksia, jotain osuuttta hänellä asiaan varmasti on?

    • kopioitu

      Raamattu sanoo näin:
      43. Muukalainen, joka asuu keskuudessasi, kohoaa sinun ylitsesi yhä ylemmäksi, mutta sinä painut aina alemmaksi.
      44. Hän lainaa sinulle, mutta sinä et voi lainata hänelle. Hän tulee pääksi, mutta sinä hännäksi.
      45. Kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi, vainoavat sinua ja saavuttavat sinut, kunnes tuhoudut, koska et kuullut Herran, sinun Jumalasi ääntä etkä noudattanut hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka hän on sinulle antanut.
      46. Ne jäävät merkkeinä ja ihmeinä sinuun ja sinun jälkeläisiisi iankaikkisesti.
      47. Koska et palvellut Herraa, sinun Jumalaasi, ilolla ja sydämen halulla, kun sinulla oli yltäkyllin kaikkea,
      48. on sinun palveltava vihollisiasi, jotka Herra sinun kimppuusi lähettää, nälässä ja janossa ja alastomuudessa ja kaiken puutteessa. Ja hän panee sinun kaulallesi rautaisen ikeen, kunnes hän sinut tuhoaa.
      49. Herra nostaa sinua vastaan kaukaisen kansan, joka tulee maan äärestä lentäen niinkuin kotka, kansan, jonka kieltä sinä et ymmärrä;
      50. tuimakatseisen kansan, joka ei armahda vanhaa eikä sääli nuorta.
      51. Se syö sinun karjasi hedelmän ja maasi hedelmän, kunnes sinä tuhoudut; se ei jätä sinulle mitään, ei jyviä ei viiniä eikä öljyä, ei raavaittesi vasikoita eikä lampaittesi karitsoita, kunnes on tehnyt sinusta lopun

    • Maailmanmatkaaja30

      Islamilaisella uskoisin että tarkoitat muslimia tai islamistia ?

      Tutkimusten mukaan muslimeista noin 13% on radikaaleja. Tarkkaa tutkimusta aiheesta toki on vaikea tehdä, mutta tämä on arvio. Prosentteina tuo ei kuulosta pahalta, mutta jos miettii että muslimeja on maailmassa se noin 2 miljardia. Tuosta määrästä massaa on 13% jo sitten yhtäkkiä aika isokin määrä populaa, eli arvioiden 180-260 miljoonaa. Joten kyllä tuosta määrästä jo aika sotajoukon kasaisi, jos sattuisivat organisoutumaan.

    • Kysynvaaan

      Tunnettiinko sanaa terrorismi ennen islamia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe