Rotuerottelijat ovat onneksemme jo Suomessa vähitellen pantu aisoihin ja vaikka jokunen orhi laukkaakin vielä rasistitappi tanassa niin hauskalta se vain näyttää kansan silmissä.Eiks je?
Rasistit luokalle
16
605
Vastaukset
- Bror-Erik1974odin-1A
Tulikin mieleeni että haluaisin nyt sitä tappia, bonjaattekos´ ?
- Bror-Erik1974odin-1A
-Se on siun oma ongelmasi jos esiinnyt toisen nimimerkillä tapin puutteessasi mutta onnea
onnentavoitteluusi kuitenkin. :) - Hetkonen.pieni
Bror-Erik1974odin-1A kirjoitti:
-Se on siun oma ongelmasi jos esiinnyt toisen nimimerkillä tapin puutteessasi mutta onnea
onnentavoitteluusi kuitenkin. :)Itseasiassa et taida omistaa oikeuksia rekisteröimättömään nimimerkkiin.Reilusti rekisteröimään vaan jos siltä tuntuu.Jää molemmipuoliset epäselvyydet ja turhat valitukset pois.
- Sepähyväuutinen
Mitä, onko muslimit laitettu aisoihin?
- ErehdytPahasti
Ei muuten ole! RKP eli Rasistinen kansan Puolue yhä pitää kaikkien aikojen suomalaisvastaisinta rasistia Axel-Olof Freudenthalia henkisenä esikuvanaan.
Pakkoruotsitus ja koko keinotekoinen kielisysteemimme on suomalaisuuden halveksuntaa. Ja kuitenkin RKP istuu lähes aina pysyvästi hallituksissa!?- Ryhmähalaaja
Tuossa sitä rasistista tekstiä tulee, kun et usko mediaa. Enemmän Ylen ajankohtais ohjelmista oppia ja mieli muuttu ja olet iloisempi. :)
Ahvenanmaalla on nimittäin tosi ahkeria ja avoimia ihmisiä. Opin sen jostain paneeli ohjelmasta. ÉLi miksipä emme opiskelisi sitä kieltä itsekin ja otettaisi oppia Ahvenanmaalaisista. - Anonyymi
Bror-Erik muutti nikkinsä Moktariksi.
Rkp- jäsen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bror-Erik muutti nikkinsä Moktariksi.
Rkp- jäsen...Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bror-Erik muutti nikkinsä Moktariksi.
Rkp- jäsen...No hyvä että tämäkin selvisi:)))))))
- tarpeellisiaovat
soodinit on hyviämiehiä ja toivottuja turvaamaan meitä työ matkoilla ja kaikkialla yöllä
https://www.youtube.com/watch?v=646ATq5r62g- Jopasonkin
Täydellinen esimerkki ns. kansallismielisestä porukasta.
- kjhbgvfcdvgfbnjmk
Tuo pässi ei vieläkään tajua, mitä sana rasismi tarkoittaa.
- Bror-Erik1974odin-1Ac
Rasistit on aika hyvin rajattu omaan pilttuuseensa pitämään omia menojaan maassamme viranomaisten toimesta ja se on suomalaisten kannalta oivallinen asia. Eiks je rassaripoitsut?
- Valkonahka
Rodut ovat olemassa ja Bror-Erik on aivan oma rotunsa.
- Anonyymi
Se on gubtarin rotu
- valkonentsuhnusika
Muslimit ja muutkin ovat rasisteja erittäin paljin . Valkolaisilla tsuhnuilla sioilla apinoilla on kestämistä näissä rasistivärillisissä varkaissa sitten on muut kansallisuusrasistit oleskelupuhuijarit vaatevarkaat kenkävarkaat astiavarkaat takkivarkaat huumemyyjät varastetun tavaran myyjät. Kyllä on suomalaisella jestämistä ja vielä venäjä atomipommia tulee mennen tullen ja pilua myydään kaduilla. Älä viutti rasismista täällä .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592