Palsta lähes kuollut!

faktat.vs.valeet

Kävin täällä aikoja sitten kun täällä oli sheriffi, silloin tämä oli hyvin suosittu.

Muutama hyvä ja asiallinen avaus rasismista, kuten tuo juttu muslimien rasistisesta suhtautumisesta islamista luopuneita kohtaan vokeissa. Mutta sitten on noita muka "suvaitsevaisten" lapsellisia provoiluja, jotka ovat aivan päättömiä. Joku "bror-erik" näyttää olevan yksi, ei järjen häivää höpötyksissä.

Selvästi monet fiksummat "suvaitsevaiset" ovatkin kääntäneet jo kelkkaansa, ja tajunneet asioiden oikean laidan. Vain tyhmimmät ovat jäljellä.

14

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bror-Erik1974odin-1A

      Eivät suvaitsevat ole edelleenkään muuttaneet käsitystään ihmisarvosta, ainoastaan sinun äänensävysi on kiihtynyt kiihtymistään. Kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia ja en muutenkaan voi yhtyä käsityksiisi ihmisten lajittelusta. -Se vasta tyhmää on.

      • olet.naurettava

        No minä olen ainakin jo tavannut parikin henkilöä, jotka ovat sanoneet että olivat aiemmin suvaitsevaisia, mutta ovat tehneet käännöksen kun silmät ovat avautuneet.

        Ja ketä "sinää" oikein tarkoitat, oletko pahasti sekaisin kuten monet suvakit. Minä käyn täällä erittäin harvoin, mutta sinä reppana varmaan olet täällä aina.

        Mutta kerroppa nyt minkälaista tasa-arvoa muslimit kannattavat, kannattavatko esim. naisten tasa-arvoa, entäs homojen oikeuksia jne. listaa riittää? Välittävätkö muslimit ihmisarvosta ylipäätään?

        Sinä olet aivopesty vasuri, joka jauhaa ihmisarvosta/tasa-arvosta, mutta pätkääkään ei teitä kiinnosta se kuinka ahdasmielistä ja rasistista sakkia muslimeissa on.


      • peilinrakastajia
        olet.naurettava kirjoitti:

        No minä olen ainakin jo tavannut parikin henkilöä, jotka ovat sanoneet että olivat aiemmin suvaitsevaisia, mutta ovat tehneet käännöksen kun silmät ovat avautuneet.

        Ja ketä "sinää" oikein tarkoitat, oletko pahasti sekaisin kuten monet suvakit. Minä käyn täällä erittäin harvoin, mutta sinä reppana varmaan olet täällä aina.

        Mutta kerroppa nyt minkälaista tasa-arvoa muslimit kannattavat, kannattavatko esim. naisten tasa-arvoa, entäs homojen oikeuksia jne. listaa riittää? Välittävätkö muslimit ihmisarvosta ylipäätään?

        Sinä olet aivopesty vasuri, joka jauhaa ihmisarvosta/tasa-arvosta, mutta pätkääkään ei teitä kiinnosta se kuinka ahdasmielistä ja rasistista sakkia muslimeissa on.

        Luultavasti tässä "Brorin " tapauksessa on tapahtunut se ilmiö jossa nettitrolli kuvittelee keskustelevansa yhden ja ainoan kirjoittajan kanssa.Luettavaa hieman lisäksi tässä.
        https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/60339/maja_johanna_maensalo_maria_peltomaki_hanna.pdf?sequence=1


      • bcbfbbcbcbbc

      • Selitäsvähä

        No mää olen tasa-arvoinen sun kanssa että alahan jakaa hynääsi mullekin. Tasan. En oikeen viittis ite hankkia jos sulla on jaettavaa. Eiks mun mielipitteetki pitäs sitte olla samanarvoset mitä?


    • Kuka tahansa voi olla muslimi, "rodusta" huolimatta, joten "muslimien rasismi" ei ole rasismia sinänsä. Luopuminen on ihan eri asia ja kannattaa lukea eri maista joissa islam on iso uskonto ja osa yhteiskuntaa.

      • xnbgbdbxxbb

        Jaa että sitä ei sitten voikkaan sanoa rasismiksi, kun muslimit hakkaavat islamista luopuneita maanmiehiään vokeissa. Kummallista kun kaikki vaikuttaa nykyään olevan rasismia, mutta tuo ei.

        Islam on ahdasmielinen ja väkivaltainen uskonto ja ideologia, jolla on paljon yhteistä kommunismin kanssa. Ja kuten Turkin pressa jälleen totesi, että ei ole mitään maallistunutta islamia, on vain yksi islam.

        Ei ihme että vasurit siitä tykkää.


    • Nimen omaan, sitä ei kutsutaan rasismiksi kun ei ole "roduista" kyse.

      Muslimeja löytyy esimerkiksi Bosniasta, Kazakstanista, UAE:sta, niin lista jatkuu. Eli kannattaa lukea enemmän sekä eri maista että kulttuureista ja islamista, kun kulttuurit vaikuttaa ihmisten ajatteluun.

    • tralallaaaa

      Mediapastori-toimittaja Markku Vuorinen kysyy blogissaan, missä nyt luuraavat vihervasemmiston ihmisoikeuksien taistelijat.

      "En ole vielä nähnyt tai kuullut vasemmalta laidalta ainuttakaan tuomiota näiden muslimien uskonnonvapauden ja ihmisoikeuksien rikkomisesta. Kovin ovat olleet vaisut myös virkamiesten ja maahanmuuttoviraston lausunnot, ehkä niitä ei ole edes annettu."

      • heheheheee

        Suvakit todella hiljaa asiasta.


    • Bror-Erik1974odin-1A

      Jokaisella ihmiselämällä on sama arvo,myöskin rasistin elämällä. :)

      • cnvngnnncncnc

        No ei muslimien mielestä. Vai voitko tosissas kiistää?


    • voine-voine

      Tämä Bror-Erik ei vastaa kun tulee sellaista faktaa, ettei pärjää.

    • MutsinNazi

      Heitänpä ovelan kysymyksen suvakkien lippulaivalle Bror- Erikille:
      - määrittele rasismi!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe