Tässä kuussa jo monia kymmeniä rekkakolateita!

Liikennetarkkailija

Rekat aiheuttaneet jo monia kymmeniä kolareita tässäkin kuussa!
Luotettavalta taholta saamamme tiedon mukaan näiden kaikkien rekkakolareiden syynä on rekkojen ajama jatkuva ylinopeus 95 KMT,
Nyt on vielä talvinopeusaika ja täten rekat syyllistyvät tuplarikokseen!
1. Ajoneuvo kohtainen ylinopeus ja
2. Talvi rajoituksen ylittäminen

Se vain ihmetyttää, ettei poliisi tee mitään näiden hurjastelijoiden rankaisemiseksi!?
Rekat eivät saa sakkoja vaikka ajavat jatkuvaa ylinopeutta!?
Ilmeisesti on olemassa salaiset ylinopeusrajoitukset rekoille, mutta ei henkilöautoille!!!
Varsinaista epätasasaarvoa!
Vai onko sittenkin kyseessä korruptio???

6

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 80KMT

      jOO TOI IHA TOTTA! mÄÄKIN AJELEN SITÄ SALLITTU 80KMT JA REKAT ROIKKUU AINA TAKAPUSKURISSA KILOMETRITOLKULLA JA SIT HETI OHI, KU VAIN PÄÄSEE.
      JÄRETÖTÄ SAKKII KOKO REKKAKUSKIT.
      PITÄS OTTAA KORTIT POIS NOILT TAKAPUSKURISROIKKUJILTA JA PANNA UUDESTAA AUTOKOULUUN.
      OON HUOMANNU AIVA SAMAN , REKKOI EI IKINÄ SAKOTETA YLINOPEUKSIST.
      TOSI OUTOO EPÄTASAARVOOO.

    • TÄYSPERÄ

      PUSSATKAA PERSETTÄ RÄKÄNOKAT ETTE TIEDÄ RAHTIHOMMISTA YHTÄÄN MITÄÄN OOTTE ARVOSTELIAT SAMAA SAKKIA NOITA BERNERIN KANSSA. OOTTE PASKAN PUHUJIA KUTEN PUUKENKÄ RAHTARIT KEIMOLAN PORTISSA.

      • tumpelot

        Kyl mää luulen että, harakiri porukkaa olluna liikenteessä, kaamosaikaan?


      • OlidsKivaTietää

        Ahaa!
        Yks idiootti rekkakuski vastasi!
        Kyllä me tiedetään, että sun rekkafirmas maksaa poliiseille, että saat ajaa jatkuvaa ylinopeutta.
        Paljonko dun rerkkafirma joutuu maksaan poliiseille??????


    • viliker

      Hei rekkakuskit, mistä sitten johtuu, että ajatte niitä kolareita ja perävaununne lähtevät liitelemään. Minun järkivähäni sanoo, että tilannenopeus on otettava rekkaakin ajaessa huomioon joten ei voi puolustella , kun on pakko ajaa aikataulujen mukaan. Aikatauluista viis, kun on huonosta ajokelistä kysymys.

    • pieruonperseestä

      MIssä on rekkakolateita ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe