Haluaisin tietää mistä johtuu hajuhaittoja YÖ aikaan, usein aamuyöllä!Olen herännyt useina kymmeninä öinä kamaliin hajuihin jo vuoden verran. Haju on "kananmunapaskan hajuinen," toinen haju on, kuin polttaisi muovijätteitä!Hajut ovat voimakkaita ainakin Jampan alueella.Tuo ensimmäinen haju on tuttu minulle, kun silloin saapui Suomeen se Cthsernobyl laskeuma, niin sitä haistelimme, tämä on aivan samanlainen haju.Oireet näistä tulevat silmiin, kirvelee ja kurkkua kuivaa.Menevät ohi n.1tunnissa.Mutta olen havainnut, esim.tänäaamuna klo4 oli tämä muovinhaju, meni nopeasti, mutta palasi puoli 6 uudelleen !Taivaalla näkyi mustia pilviä tuleva lännestä....siis suunnalta Levysepänkatu!!!!Meillä vaihdettiin ikkunat vuosi sitten, nyt on koneellinen ilmanvaihto ja ilmaa tulee niin, että verhot lepattaa, vaikka olisi kuinka pienellä.Vanhojen ikkunoiden kautta hajusta ei ollut tietoakaan , ellei oasnnut katsoa taivaalle tupruavia pilviä !!!Kysyisinkin, mitä kaikkea siellä voimalassa poltetaankaan, kun on niin voimakkaat reaktiot aihettavaa ????????
Haluaisin tietää, mistä......
uteias
2
175
Vastaukset
- NamuVakoTPS20
Se on PERSE-PETE!!! Se haisee nykyään tosi pahalle, vaikka vakoa ei edes, ihan joka päivä nää! Kyllä se paskiainen vielä omaan paskan hajuunsa lopettaa elin toimintonsa.
- ViereinenSorvi
Toivotaan näin tapahtuvan, ettei tarvii kenenkään liata käsiään kakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882