Ajatuksii herätti

Pussy88

Pistipä taas miettimään kun asiakas, vanhempi herrasmies kävi siunailemaan et etkö sä tyttö parempaa itsellesi oo löytänyt kun ton pillunmyymisen. Ärsyttää tollanen uhriuttaminen ihan kun pakosta joutuisin. Onks joku Bretty Woman tyylinen pelastusmeininki joidenkin ukkojen fantasia.

11

1031

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koij

      Aika ikävästi töksäyttänyt, ei varmaan pahalla. Vähän kun joku mulle tulis sanoo mun duunista, että etkö ole parempaa duunia löytänyt.

    • NuoruusTakana

      Ehkä se katsoi että vuosimallina 88 et ole enää alalla nuori vaan joa varttuneeseen ikään päässyt. Siinä vaiheessa pitäisi olla opinnot jo takana ja joku ura edessä. Jos ei ole niin edessä on pelkkää alamäkeä.

      Yleensä keikka-prostituoidut ovat nuoria naisia jotka rahoittavat opiskelujaan tai yltäkylläistä eämäntyyliään. Mutta jos se jatkuu 30 ikävuoteen asti, siitä ei ole paluuta.

      Toivotan kuitenkin onnea elämääsi.

    • Marasetä

      Kyllä kokeneemmat vanhemmat horot antaneet paremmat kyydit ja niitä voi panna kovaa kun ovat tottuneet

    • henkilökuntaa

      Toista se on jonkun oikean ammatin hankkineella. Otetaanpa esimerkiksi putkimies (nyk.putkihenkilö). Ryömit epämääräisissä asennoissa pää jossakin vitun paskaisessa loukossa avaamassa tukkeutunutta hajulukkoa, ja repimässä hajulukosta ja tukkeutuneesta viemäristä hiuksia, sidepapereita, vanupuikkoja, tampooneja, sukkahousuja ja kortonkeja. Mutta onpahan kuitenkin joku kunniallinen ammatti tullut hankittua...kele

    • ikisinkkumies

      Minä ihmettelen että miksi naiset myy niin halvalla. 100-150 eurolla, eihän satasella saa edes viikoksi ruokaa. Kyllä miehet maksaisin 300-500 euroakin, minäkin maksaisin mutta olen niin ruma ettei naiset halua minua.

      • helevata_

        Ei maksa. Mene jauhamaan paskaa muualle. Ruma täytyy olla jos ei huoralta saa.


      • Akkasavosta

        Missä päin asusteet?
        Nainen 44 etelä-savosta


    • Siivoojasari

      Kyllä tiesit urasi minkä valitsit. Paras varautua parisuhteeseen jossa menee joskus airot sekaisin ja mieheen joka huutaa "Huo'''ra" Itse olet ns. elämän tehtäväsi valinnut. Turha odottaa loppupeleissä miehiltä sympatiaa. Olet vain panopuu. Terv. Siivooja työkseni

    • Yksmulle57

      Olisko sellaista tyttöö joka tulis tänne maalle tekee oikeesti pienii hommii , siis aivan rahalla ja sit yöt ois mun vieres . Vaikka ny viikonki alkuun. Mun mielestä tälläisillä tytöil ja pojil ois kysyntää ka varmana työllistyisi.

    • Joillekkin se on vaikeeta toi naisten itsemääräämisoikeus.

      • ei_niin_simppeliä

        Väärinhän saa aina halutessaan käsittää. Herrasmies osannee jo elämänkokemuksellaankin katsella ihmiselämän okonaisuuttaa pitkäjänteisesti, vaikka onkin asiassa samalla omien ristiriitojensa kanssa.

        Mutta ihan alan tilastojenkin mukaan valtaosa seksityöläisistä tekisi mieluummin aivan jotakin muuta, eli hyvin harvalle se on haluttu ja valittu lopputulema.

        Sitten osa lähtee nuorena "helpon"ja nopean rahan perässä vaikka opintojaan rahoittamaan, polttaa saamansa tienistit ja lopulta jää tuohon hommaan taloudellisestikin koukkuun kun opiskelut ovat keskeytyneet.

        Usemmila se johtaa myös vaikeaan kaksoiselämään kestovalehteluineen ja selittelyineen, mikälai hommaa tekee lähipiiriltäänkin salassa.

        Monellako alan henkilöllä on tasapainoiset ja terveen ihmisuhteet, monipuolinen ystäväpiiri, perhe, suku ym.

        Jossakin vaiheessa on sitten tilanne jossa vaikka haluaisi, niin suunnan muuttaminen on liki mahdotonta.

        Vanhuuseläkkeelle tuolta alalta?

        Mutta onhan tämän aihepiirin ympärillä paljon kaksinaismoraalisuutta ja ristiriitaisuuksia.

        Palveluita käyttävät, jotka eivät kuitenkaan missään nimessä haluaisi äitinsä, siskonsa tai tyttärensä ko. homaa tekevän jne.

        Mutta monta monessa kuitenkin. Tärkeintä kuitenkin, ettei yhden ainoankaan naisen tarvitsisi tuota hommaa tehdä pakon, uhan, kiristyksen tai rikollisliigogen ansaan joutuneena, vaan ns. omasta ja itsenäisestä aloitteestaan.

        Ps. Taannoin ulkolaisella kanavalla oli dokkari aiheesta jossa haastateltiin monissa eri tilanteissa olevia alan naisia.

        Eräs sveitsiläinen oli luonut siitä jo aivan alusta alkaen kuin huolella hallinnoidun yritystoiminnan ja oli rahan polton sijaan vuosien kuluessa investoinut mm. lisätuloa tuottaviin vuokra-asuntoihin ja omasi melko mittavan pääoman noin 40-45-vuotiaana, eli oli turvannut tulevat vuotensa. Mutta ns. normaaleilla ystävyys-ihmissuhteiden saralla omasi melko paljon murheita, jossa tuo homma oli johtanut tiettyyn yksinäisyyteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe