TYRMÄYSTIPAT!!!????

worried

Olin muutama ilta sitten juhlimassa korkeakoulun bileissä. Olin positiivinen ja iloinen päivän aikana ja bileisiin mennessä olin juonut muutaman annoksen ruoan kanssa. Bileissä olin sosiaalinen ja hyvällä tuulella, mutta sitten yhtäkkiä meni muisti täysin kokonaan 9-10 tunniksi enkä muista sekuntiakaan illasta ja heräsin putkasta. olin riehunut juhlissa ja käyttäytynyt todella pahasti. En ymmärrä miten voi näin sekaisin mennä viinistä ja muutamasta kaljasta. Toki olin kännissä, mutta en ole koskaan näin pitkäksi aikaa mennyt sekaisin, etten muista sekuntiakaan illasta. Ja seuraavana päivänä oksensin aamusta iltaan ja vesi ei edes pystynyt sisällä. Olen 27-vuotias ja olen ottanut paljon kovempia kännejä elämäni aikana mutta mikä näitä iltoja on yhdistänyt on se, että vaikka olisin kovassa kännissä niin kyllä jotain pakosti muistaa illalta. Joten nyt kysyisin, onko tälläiset oireet mahdollisia jos joku typerys on laittanut "tyrmäystippoja" minun juomaani esim. vessakäynnin aikana: 10 tuntia muistamatta sekuntiakaan, täysi sekoilu, ja seuraavana päivänä 10-12 kertaa oksentamassa. Näin ei ole koskaan tapahtunut ja illan aikana en vetäny mitään 40% juomia, valkoviini oli vahvinta ja join vettä myös juhlissa.

Arvostaisin, jos jollakin on aikaa lukea ja neuvoa!

1

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punaviinikärpänen

      joskus siis voi käydä ihan vaan puhaatksi noinkin et vintti menee pimeeks vaikkei koskaan menisi. esim on ollut paljon kiirettä ehkä stressiä kaikenlaista ja sitten vaan alkoholi annokset ja sinäkin olet juonut eritasoisia vaan mätsähtää yhteen aivoihin ja tulee tiltti. voi myös kyse olla tyrmäystipoista mutta miksi ? joskus vaan käy noin. mut hyvä et hengissä oot selvinny vaikka putkassa piipahdit :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe