Päivän Sana

tottatotisesti

Päivän Sana 1. joulukuuta 2017

Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa ettekä epäilisi, niin ette ainoastaan voisi tehdä sitä, mikä viikunapuussa tapahtui, vaan vieläpä, jos sanoisitte tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', niin se tapahtuisi. Ja kaiken, mitä te anotte rukouksessa, uskoen, te saatte."
Matt. 21:21-22 KR33/38

7

280

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T..Mirka

Pitää muistaa se tosiasia, että jeesus on fiktio. Ei sen ihmeelisempi kuin Aku-Ankka ja Mikkihiiri.

• pikkumirkalle

Heh heh heh!

Kumpikahan nyt on paremmin asioista selvillä ja ketähän ihmiset enemmän uskoo:
      - Jeesusta vai pikku-Mirkaa, joka paasaa täällä "Aku-Ankka-ym höpölöpö lapsellisilla nk. teorioillaan".
      Otahan pikku-Mirka rauhallisesti eläkä tee itsestäsi lisää pelleä! Ei sinua kukaan usko, vaikka toitotat täällä jatkuvalla syötöllä hölmöyksiä. Pikku Mirkasemme.

Jeesus kyllä armahtaa sinutkin, ei silti, mutta eikä sun itsetunnolle tee häikkää olla noin .... (hienotunteisesti en kerro)?

Ota vaarin sinäkin tästä Päivän Sanasta!

• eiminuahaittaa

Minun uskon kyllä paljon paljon enemmän Jeesusta kuin pippumirkaa. Ei hänestä taida tulla edes aikuista koskaan ja on trollaillut palstalla jo yli kymmenen vuotta.

• kaikkeahyväämirkalle

Ihanko totta? 10 vuotta?
      Voi vain kysyä että miksi? - Taqitaa olla vakavaa ongelmaa?
      Olisi hänen aika jo selvittää asiansa että miksi näin.

On kai jonkunlainen sementoituminen kyseessä?
      Toivon kuitenkin hänelle kaikkea hyvää, - ja että selvittäisi ongelmansa.
      suomessa on paljon eri mahdollisuuksia.

Toivon sydämeni pohjasta hänelle rauhaa sielulleen!
      Rukoilen hänen puolestaan!

• Jobinpostia

Päivän huuli. Job.37:6 Sillä hän sanoo lumelle: Putoa maahan, samoin sadekuurolle, rankkasateittensa ryöpylle.

• ik-media
    • tottatotisesti

Päivän Sana 20.12.2017
      = Kattila

Huomenna taaaas jännittävä Päivän Sana!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      316
      1325
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      310
      1277
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      98
      1033
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      988
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      103
      935
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      930
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      772
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      20
      724
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      69
      621
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      5
      607
    Aihe